Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Så for satan!

4 deltagere

Go down

Så for satan! Empty Så for satan!

Indlæg af Thomas Tors Sep 01, 2011 1:30 am

Sådan

Så den gode Harald B. på boligdebatten meldte mig til finanstilsynet (eller en tilsvarende) - hvilket jeg imødeså med den allerstørste ro - ja decideret sløvhed...
De kan dog stadig ophidse boliga med de svage nerver og manglende interesse for deres virksomhed.

Bare rolig, jeg tager altid gerne en snak med Finanstilsynet, politiet, statsministeren eller lign.
I modsætning til visse andre.

Begivenheder fra 2008??? Min bare .....
Ikke at det ikke er sket; men det er åbenbart det, man kan bevise og gå ud med. Ellers havde de ikke ventet i 3 år.
Der er noget HELT andet - og langt mere aktuelt.
Siden midten af juni - udgangen af juni, hvor jeg blev banned. Har aktiekursen på Danske Bank aktien været fuldstændig bananas. Læg mærke til at den endte i dag på 77 - massiv - og jeg taler massiv - salgsinteresse til i morgen.
Det bliver spændende at se om der kommer mere i den sag.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Shintai Tors Sep 01, 2011 1:36 am

Det er da godt nok sygt. LOL!
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Det er jo ikke halvdelen af det - for pokker!

Indlæg af Thomas Tors Sep 01, 2011 1:45 am

Shintai skrev:Det er da godt nok sygt. LOL!
Ups.....

Hvor ubehageligt, at ens små lokumsaftaler nu kan kigges efter i sømmene: Det skulle vel ikke være repoforretninger med obligationer?????

Jaaaa men, vi stoler jo på hinanden; NÅ så det gør I???

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Shintai Tors Sep 01, 2011 1:49 am

Der er ikke noget at sige til, at selv enhedslisten vil drive statsbank. De har også for længe siden fået nok af alt det fusk og bedrag, samt gidseltagning.
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af [Censur] Tors Sep 01, 2011 3:01 am

[Censur]


Sidst rettet af Experimentality Fre Sep 02, 2011 2:50 am, rettet 1 gang

[Censur]

Antal indlæg : 244
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Thomas Tors Sep 01, 2011 4:58 pm

Experimentality skrev:Så man konstaterer først tabene 3 år senere.. det lyder da øh.. betænkeligt.

Endnu mere betænkeligt med de trusler om kursmanipulation og politianmeldelser for at få nogen til at klappe i med kritik der måske, måske ikke har noget på sig. (omend det virker velbegrundet det Thomas har smidt på bordet indtil videre) og helt tredje alle de mærkværdige skikkelser der hele tiden dukker op med 'EU's mest velkapitaliserede bank" .. i enhver sammenhæng og på stort set enhver debat jeg har set omkring DBB, det være sig på BD, MyBanker, Euroinvestor, eller her.

Jeg kan da her - i denne sluttede kreds (jvnf. boligdebatten) - afsløre, at platfødderne med ligtornene IKKE har udfoldet større anstrengelser for at snakke med mig.
Det kommer heller ikke til at ske.

Hvad de derimod har gjort er at udbede sig den lovpligtige dokumentation fra bankerne - som de i øvrig er pligtig til at følge med i (myndighederne - altså) - og så viste det sig, at den faktisk ikke eksisterede - UPS....
Nykredit manglede 1 million handler på 3-4 år - svarende til at et supermarked ikke havde kassestrimler for de sidste fem år.

Nu er det jo ikke mig - udover, at når det kommer på nettet, så kan man ikke længere behandle det diskret - der skal intet til. Jeg kunne godt have ATP mistænkt for at henlede myndighedernes interesse på sagen - sådan en "tak for sidst" til Straarup og kumpaner. Men det skal vi ikke klage over - at der findes lejlighedsvis lovlydige investorer - sjældent, ja; men ikke uhørt.

Men den fuldstændig sygelige overreaktion fra bankklakørernes side, når en Columbo sjokker ind.

Åhhhh, lige en ting til, som generer mig:

Indsamlingen af udenlandske pengemarkeds- og obligationsrentesatser
ophørte ultimo august 2011.

Jeg forstår ikke hvorfor.......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Skizo Fre Sep 02, 2011 5:59 pm

Thomas skrev:
Nykredit manglede 1 million handler på 3-4 år - svarende til at et supermarked ikke havde kassestrimler for de sidste fem år.

Nu kender jeg det system Nykredit bruger, så det kommer ikke bag på mig - og det er langt fra sikkert at det er med vilje de data er væk.

_________________
They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett

http://www.økonomidebatten.dk/
Skizo
Skizo

Antal indlæg : 174
Join date : 01/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Thomas Fre Sep 02, 2011 7:57 pm

Skizo skrev:

Nu kender jeg det system Nykredit bruger, så det kommer ikke bag på mig - og det er langt fra sikkert at det er med vilje de data er væk.

Igennem 3-4 år???? Og det blev ikke opdaget???
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Skizo Fre Sep 02, 2011 10:35 pm

Thomas skrev:Igennem 3-4 år???? Og det blev ikke opdaget???

Tja, du ville blive overrasket over hvor inkompetente nogen mennesker er.....

_________________
They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett

http://www.økonomidebatten.dk/
Skizo
Skizo

Antal indlæg : 174
Join date : 01/08/11
Geografisk sted : Århus

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Det ER gået galt!

Indlæg af Thomas Man Sep 05, 2011 2:00 am

Måske mest til tommyjo, der også kender nogle finter; men alle kan nok forstå alvoren!

Korte renter!

Prøv at se vedlagte graf! (seneste observation 1/9-11).

1) Prøv at se de 5 årige statsobligationer:
20 og 21/7 - 11 er renten på 3,07%
29/7 -11 igen
10 og 11/8 - 11 igen på 3,08 % et spring på 1 1/4% på én dag!

Den har vi så bemærket før - så det er ikke det mystiske!
De foruroligende er, at det ikke er sket IGEN!!
Jeg tror simpelthen ikke, at der er mere at sælge af! Danske Bank er gået illikvid!

2) Se så den fede røde streg: De usikrede 3 mdr. udlån er fløjet op med 0,1 - 0,2 - 0,3 % de seneste dage!
Selvfølgelig er tomorrow/next renten faldet tilsvarende: Det er dag til dag lån, der er konverteret til 3 mdr. usikrede lån - hvad ellers.

3) Læg mærke til at de 3 mdr. usikrede lån ligger ½% OVER den toårige statsobligation. Det er en invers rentekurve, der vil noget. Jeg kan godt forstå, at Helle T og Lars L ikke har tid til at føre valgkamp.
Jamen, altså at en bank på den måde blander sig i en valgkamp med sin udygtige forretningsadfærd!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Så for satan! Empty Sv: Så for satan!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum