Parti chaufføren på ferie ?
4 deltagere
Side 1 af 1
Parti chaufføren på ferie ?
Lars uløkke væltede omkuld oven i cyklerne og slog baghovedet , virkede beruset og blev aggressiv, da tililende forsøgte at hjælpe ham.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Sv: Parti chaufføren på ferie ?
Er det ikke en af disse satire sider?klogeaage 35 skrev:
Lars uløkke væltede omkuld oven i cyklerne og slog baghovedet , virkede beruset og blev aggressiv, da tililende forsøgte at hjælpe ham.
Thomas- Antal indlæg : 34595
Thomas skrev:Er det ikke en af disse satire sider?klogeaage 35 skrev:
Sikkert
Men hvad har Herning folkeblad på ham
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Ja det forstår jeg så heller ikke - og hvorfor han - i givet fald drikker sig i hegnet - netop nu!klogeaage 35 skrev:Thomas skrev:Er det ikke en af disse satire sider?klogeaage 35 skrev:
Sikkert
Men hvad har Herning folkeblad på ham
Thomas skrev:Ja det forstår jeg så heller ikke - og hvorfor han - i givet fald drikker sig i hegnet - netop nu!
Jeg er faktisk overrasket over at den her slags historier først kommer nu. Der gik jo nogen rygter om at han fyrede den pænt-meget af med svømme/sauna-klubben mens han var i unåde hos Fogh...
Så jeg troede faktisk at LLR var typen, hvorom man ku' sige at ledighed er roden til alt ondt. Men han har da holdt sige på (jern-)hesten... indtil forleden aften.
HenningK- Antal indlæg : 328
HenningK skrev:Thomas skrev:Ja det forstår jeg så heller ikke - og hvorfor han - i givet fald drikker sig i hegnet - netop nu!
Jeg er faktisk overrasket over at den her slags historier først kommer nu. Der gik jo nogen rygter om at han fyrede den pænt-meget af med svømme/sauna-klubben mens han var i unåde hos Fogh...
Så jeg troede faktisk at LLR var typen, hvorom man ku' sige at ledighed er roden til alt ondt. Men han har da holdt sige på (jern-)hesten... indtil forleden aften.
Da han var i unåde var han vel ret beset også færdig - medmindre tingene ændrede sig..
Lige nu ser han ud til at skulle være landets næste statsminister - medmindre tingene har ændret sig ?
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
http://www.b.dk/nationalt/thomas-larsen-loekke-og-ringen-af-guld
Mvh
Cirb
Ledelsesmæssigt har der – både i tiden som statsminister og nu som oppositionsleder – været for mange eksempler på sjusk. Alliancepartnere orienteres ikke altid, som de skal, intern rivalisering holdes ikke under kontrol, dagsprogrammerne skrider, møder går over tid, andre må aflyses, og dagsformen svinger. Lige så brillant, han kan være, når intellektet slås til med fuld styrke, lige så tungt kører tingene på dårlige dage. Faktum er, at bundniveauet er for lavt.
Pressemæssigt har Løkke oparbejdet et dårligt forhold til mange politiske journalister, som har oplevet surhed og vrede, når de udfordrer V-formanden. Hjemme i stuerne sidder danskerne og undrer sig, når Løkke pludselig virker dybt forurettet over at få stillet harmløse spørgsmål eller kaster sig ud i absurde forsøg på at forklare forskellen på at skifte holdning og standpunkt. I enkelte situationer er han udvandret i protest fra interview, som andre partiledere tager i stiv arm. Forbedring er påkrævet.
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Cirb skrev:http://www.b.dk/nationalt/thomas-larsen-loekke-og-ringen-af-guldLedelsesmæssigt har der – både i tiden som statsminister og nu som oppositionsleder – været for mange eksempler på sjusk. Alliancepartnere orienteres ikke altid, som de skal, intern rivalisering holdes ikke under kontrol, dagsprogrammerne skrider, møder går over tid, andre må aflyses, og dagsformen svinger. Lige så brillant, han kan være, når intellektet slås til med fuld styrke, lige så tungt kører tingene på dårlige dage. Faktum er, at bundniveauet er for lavt.
Pressemæssigt har Løkke oparbejdet et dårligt forhold til mange politiske journalister, som har oplevet surhed og vrede, når de udfordrer V-formanden. Hjemme i stuerne sidder danskerne og undrer sig, når Løkke pludselig virker dybt forurettet over at få stillet harmløse spørgsmål eller kaster sig ud i absurde forsøg på at forklare forskellen på at skifte holdning og standpunkt. I enkelte situationer er han udvandret i protest fra interview, som andre partiledere tager i stiv arm. Forbedring er påkrævet.
Mvh
Cirb
Jeg tror han bliver presset af Danske Bank omkring bankreformen.
Lignende emner
» Hvad er et "moderne" ledet parti ift. et "traditionelt" ledet parti?
» Renter
» Har jeg undervurderet Lars Løkke igen?
» Lars Løkke
» Højere belåning på den frønnede ferie-rønne
» Renter
» Har jeg undervurderet Lars Løkke igen?
» Lars Løkke
» Højere belåning på den frønnede ferie-rønne
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum