Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen?

Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Har jeg undervurderet Lars Løkke igen?

Indlæg af Thomas Man Dec 10, 2018 5:55 pm

Jeg tror det sgu'!

Først sidefnidderet:

  • Pia Kjærsgaard har fået én over næsen med, at hun ikke passer sit arbejde - troligt nok, da hendes inkompetence og uvidenhed er uden huller.
    Jeg gætter på (og det er et rent gæt), at han som jurist lige har gjort gåsen opmærksom på, at Martin Henriksen ikke er i stand til at have en mening, når han ikke kan læse, hvad han har skrevet under på! At det tredje X i underskriften XXX, så står for cand. alt. - det behøver vi ikke nødvendigvis at komme ind på. VEL?
  • Det har længe undret mig, at Finanslovens vedtagelse er udskudt til mellem jul og nytår: Der er jo reelt ingen reel uenighed - fuldstændigt overflødigt. Det må være for at komme med en kæmpe stinkbombe, som ingen kan afvise.
    Jeg har hidtil troet, at det var for at komme med en plan om redningsskibe, som hverken SF eller Enhedslisten kunne have noget imod; men ville være en tommelfinger i øjet på Trump. Men jeg tror ikke det er det hele.
  • Han tager personligt til bazaren i Marrakesh i Air Force 0,1.
  • Jeg tror stadig mere på idéen med redningsskibene - dels er det sidste redningsfartøj i Middelhavet (italiensk) sendt til skrotning, dels bringer det Norge, Holland og Belgien yderligere om bord - det vil være typisk Lars Løkke at sende sin medfølelse til Norge og samtidig et konstruktivt forslag til, hvad man kan gøre ved det!


Så til det, hvor jeg tror jeg har givet idéen. Nemlig en studehandel med Emiren af Qatar - eller én af hans brødre (de hedder nemlig alle sammen bin Hamad Khalifa al Thani - løst oversat: Rasmussen).
Løkke har nemlig ikke den indsigt, der skal til for at forme idéen (og han overlader trygt den slags detaljer til fagfolk); men han er en mester i at fange den svageste antydning af en fordel, der kræver lidt kringleri. Forsvarsminister og forsvarstaben har ikke fantasien - og hæren trænger åbenbart til at få anvist sin rette plads ved baren - på taburetten med de afkortede ben.

Det væsentlige - i denne sammenhæng er:

  • Planen om at ombytte Qatar's Globemaster med Taifun og Rafale skal nok blive mødt med applaus hos Qatar - vi hedder jo alle sammen Rasmussen. Trump kan ikke nå, at gøre noget ved det! Hans flertal i repræsentanternes hus udløber nemlig den 31. - og han har andre ting at tænke på.
  • Tyskland står med 200 usolgte Leopard 2 Ausführung 7A+, som både Danmark, Holland og Belgien godt kunne bruge - hvis de kan få dem til kamppladsen - hvad de kan med det fælles dansk-tyske Ark-projekt.
  • For Qatar, der melder sig ud af OPEC i januar vil det være en albue i øjet på både Trump (og svigersønnen) og sauderne - noget man endog vil spise flæskesteg for at opnå - med agurkesalat.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Hvorfor tager Lars Løkke personligt til Marrakesh.

Indlæg af Thomas Tirs Dec 11, 2018 3:52 pm

Lars Løkke har holdt den mest kedelige tale i FN's historie, hvilket er en ny rekord.

Det er ikke grunden!

Jeg tror på den studehandel med tungt udstyr, fordi Løkke er den eneste, der kan komme igennem håndklædet over hovedet!

De andre muligheder er kvinder:

  • Erna Solberg - dur ikke - hun ligner emirens MOR!
  • Therisa May er værre - hun ligner svigermor.
  • Merkel er umulig - hun er Mutti.
  • Macron - han er gift med mor.


Hvis man tror, at en arabisk emir (selvom han frit oversat hedder Rasmussen - meget frit) vil forhandle seriøse forretninger med et kvindemenneske - så tager man fejl!
Det kan man mene om, hvad man vil; men en arabisk emir forhandler ikke med en kvinde, selv om hun strækker definitionen en hel del. De gør det IKKE!

Der er en historie fra den første israelske krig, hvor Golda Meir forklædte sig som arabisk kvinde og sneg sig gennem linjerne for at henstille til kong Abdullah af Jordan, at Jordan holdt sig ude af konflikten - virkede naturligvis ikke!
Senere forhandlede Moshe Dayan som kommandant af Jerusalem med kong Abdullah, hvor han fortalte kongen, at Golda Meir var blevet sendt til Rusland som ambassadør. Kong Abdullah udbrød: "Lad dem beholde hende, lad dem beholde hende"!
Et eksempel på at de finere pointer i diplomati under tiden hænger på detaljer, som vi andre mener er uvæsentlige - i situationen kan de være meget væsentlige.

Derfor dur Støjbjerget og Ulla Tørnes ikke - uden i øvrigt at tage stilling til deres almene kvalifikationer. Den slags inferiøre detaljer må da ikke stå i vejen for en god forretning, der giver Danmark større indflydelse i verden!

Om jeg tror, at det spiller en rolle i Lars Løkkes overvejelser? Det gør jeg faktisk. Desuden er Danmark også et lille land, der er i en position, der minder noget om Qatar's.
Hjorten - dur ikke - Frederiksen betyder i min frie og aldelses ukyndige oversættelse til arabisk: Bin Eimir Salem.

Vi får se om det virker: Fristelsen til at stikke en tommelfinger i øjet på Saudi og Trump er muligvis for stor!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Iran sender destroyer til Venezuela.

Indlæg af Thomas Tirs Dec 11, 2018 4:11 pm

Thomas skrev:Lars Løkke har holdt den mest kedelige tale i FN's historie, hvilket er en ny rekord.

Det er ikke grunden!

Jeg tror på den studehandel med tungt udstyr, fordi Løkke er den eneste, der kan komme igennem håndklædet over hovedet!

De andre muligheder er kvinder:


  • Erna Solberg - dur ikke - hun ligner emirens MOR!
  • Therisa May er værre - hun ligner svigermor.
  • Merkel er umulig - hun er Mutti.
  • Macron - han er gift med mor.


Hvis man tror, at en arabisk emir (selvom han frit oversat hedder Rasmussen - meget frit) vil forhandle seriøse forretninger med et kvindemenneske - så tager man fejl!
Det kan man mene om, hvad man vil; men en arabisk emir forhandler ikke med en kvinde, selv om hun strækker definitionen en hel del. De gør det IKKE!

Der er en historie fra den første israelske krig, hvor Golda Meir forklædte sig som arabisk kvinde og sneg sig gennem linjerne for at henstille til kong Abdullah af Jordan, at Jordan holdt sig ude af konflikten - virkede naturligvis ikke!
Senere forhandlede Moshe Dayan som kommandant af Jerusalem med kong Abdullah, hvor han fortalte kongen, at Golda Meir var blevet sendt til Rusland som ambassadør. Kong Abdullah udbrød: "Lad dem beholde hende, lad dem beholde hende"!
Et eksempel på at de finere pointer i diplomati under tiden hænger på detaljer, som vi andre mener er uvæsentlige - i situationen kan de være meget væsentlige.

Derfor dur Støjbjerget og Ulla Tørnes ikke - uden i øvrigt at tage stilling til deres almene kvalifikationer. Den slags inferiøre detaljer må da ikke stå i vejen for en god forretning, der giver Danmark større indflydelse i verden!

Om jeg tror, at det spiller en rolle i Lars Løkkes overvejelser? Det gør jeg faktisk. Desuden er Danmark også et lille land, der er i en position, der minder noget om Qatar's.
Hjorten - dur ikke - Frederiksen betyder i min frie og aldelses ukyndige oversættelse til arabisk: Bin Eimir Salem.

Vi får se om det virker: Fristelsen til at stikke en tommelfinger i øjet på Saudi og Trump er muligvis for stor!

Hmmm..... som sagt!
Vi får at se om det lykkes? Selv en minimal chance skal forsøges udnyttet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Støjbjerget

Indlæg af Thomas Tirs Dec 11, 2018 4:55 pm

Case in point!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Martin Henriksen forlanger.

Indlæg af Thomas Man Dec 17, 2018 5:16 am

Stop for FN's flygtningepagt.

Det her har alle tegn på en fælde sat af Lars Løkke. Den kræver godt nok, at man er selvovervurderende stupid for at gå i den; men her opfylder Martin Henriksen alle krav til lamslående overflod.

Martin Henriksen er sendt i Rundetårn med besked på at sætte sig i hjørnet.

- Det er selvfølgelig en trøst, at den ikke er juridisk bindende, men den er stadig politisk bindende. Når man skriver under på noget, signalerer man, at man mener noget med det, siger Martin Henriksen.

Øhh.... hvad er det nu lige Martin Henriksen har skrevet under på? Nårhh.... jo.... Grundloven. Maddikehjernen har jo fra Folketingets talerstol haft sin egen læsning af den Grundlov, som han har skrevet under på.

Bannnng. Jeg tror Pia Kjærsgaard har haft fat i kraven på fedesvinet. Ellers ville han næppe bruge det ordvalg - veltalende kan man jo ikke kalde idioten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Steny Hoyer

Indlæg af Thomas Søn Dec 30, 2018 3:28 am

Lars Løkke har målrettet holdt og udbygget forbindelsen til Steny Hoyer (hvis far er fra København). I den kongres, der tiltræder her efter nytår, er Nancy Pelosi formand for Repræsentanternes Hus.

Det er vel nok nærmest for at have hende som skræmmebillede, da hun bliver præsident, hvis både Trump og Pence må fjerne sig.

Steny Hoyer er derimod leder af flertallet i Repræsentanternes Hus. Det er bestemt en position med indflydelse.
Rigtigt hyggeligt billede.

Nu er "klima spørgsmål" jo bare camouflage for det egentlige presse de russiske oliepriser ned. Danmark er som sådan ligeglad med olieprisen; men det kunne jo være, at Tyskland var interesseret i både en sikker og billig forsyning.
Noget tyder på det, når man ser, hvordan HVDC nettet nu bliver fikset. Tilsvarende kommer der også bevægelse i Femarn forbindelsen. Man er vel krejler?

Jeg tror så, at Hoyer vil være interesseret i, hvad Løkke kan komme med af dokumentation fra Danske Bank om Trumps personlige finansielle transaktioner. Hvordan det skal komme frem er nok uvist; men jeg anser det for givet, at Mueller har alle mulige interessante oplysninger om Trumps "bankforretninger". Det vil være måden at gøre det på, så Mueller har de oplysninger, der skal til for at nagle Trump til korset. Det vil så ikke blive gjort ved lækkede dokumenter; men helt efter bogen, hvor Trumpisterne - styk for styk - bliver tværet ud og tvunget til (ikke så meget vidne), at dokumentere transaktionerne: Det er nu engang den måde politiarbejde virker.
Man tager aldrig én kilde for gode varer; men alle oplysninger checkes.
Se nu er tjekkerne rykket ud med, at Cohen rent faktisk har været i Tjekkiet. Dvs. Cohen har løjet lodret - og det vil blive straffet.
En typisk rutinemæssig overvågning af telefoner. Problemet er bare: Er det lykkedes at skaffe samtalernes indhold? Tja... det véd vi ikke - og det er heller ikke meningen, at vi skal vide.
Men igen, det er en typisk politimæssig kontrol af oplysninger, man har fra andet hold.

Det er nok ikke tilfældigt at dommeren i delstaten New York ikke kan se nogen grund til en reduceret straf for Cohen i en studehandel mellem forsvaret og anklageren.

Her kan Mueller så slå ud med armene - tja... vi har jo gjort, hvad vi kunne; men det var åbenbart ikke nok!
Der skal væsentligt mere råt bøffelkød på bordet før der er noget anklageren kan gøre. Naturligvis har Cohen dokumentation for alt - for at kunne presse Trump til en benådning. Der er helt sikkert masser af gris at komme på gaflen.
Alene udsigten til at komme i celle med benknuseren "Pip i låget" hjælper gevaldigt på samarbejdsviljen.

At jeg så tror, at Muellers egentlige hensigt er, at få knust mafia'en i New York - det er noget andet.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Hvorfor har Løkke travlt?

Indlæg af Thomas Søn Jan 20, 2019 2:12 am

»Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvorfor Løkke har så hulens travlt. Der er jo ikke nogen brændende platform«

Hmmm..... jeg tror, der er flere ting, der trækker sammen!

  1. Det er begrænset, hvor længe Trump holder endnu: Når den boble revner, skal man have sine geledder i orden.
  2. Det er stærkt tvivlsomt om Brexit bliver til noget. Man skal altså være forberedt på flere mulige udfald.
  3. Det Konservative Folkeparti er på det nærmeste udraderet - og dermed er Danske Banks politiske indflydelse stækket.
    Alt det med "Blå Blok" er jo noget pladder, som jeg har påpeget gennem flere år.
    Der er - ganske som sædvanligt i dansk politik: Venstre - og så de andre.
  4. Man har puttet Dansk Folkeparti's kyrofæer på pladser, hvor man kan holde øje med dem: Tulletåben sidder i Nationalbankens bestyrelse, Pia Kjærsgaard sidder som formand for Folketinget. Nazi-Marie har vel ikke noget at gøre mere, Søren Espersen er kommitteret for Hjemmeværnet. Resten af Dansk Folkeparti er savlende idioter.
    Spørgsmålet er: Hvor mange i Dansk Folkeparti vil søge genvalg?
    Et valg udskrevet efter at hele "ledelsen" i DF - af forskellige grunde vil have mere tid til familien. Op til et vist punkt er det en fordel, at fjenden er blot minimalt organiseret; men derefter er det en fordel med et kaos i fjendens rækker.
    Det vi skal kikke efter er, at flere og flere "figurer" i Dansk Folkeparti holder deres kæft.
    Det minder om kaos i SF som kom, da de nazistiske skolelærere enten ville noget andet eller blev "syge"


Jeg tror afskaffelsen af regionerne er kernepunktet (indenrigspolitisk) Som det ser ud, så har hver kommune 2 repræsentanter i disse "sundhedskredse" dvs. formand og næstformand for et udvalg. De poster vil gå fortrinsvis til en socialdemokrat og en venstremand. Det er derfor man kan klare sig uden regionerne som "filter" til at sortere psykopaterne i DF fra.

Jeg ser Lars Løkke gå efter struben på Dansk Folkeparti.

Udenrigs- og sikkerhedspolitisk går Løkke efter at konsolidere Danmarks magt og indflydelse i Nordatlanten og Østersø-regionen.
Norge er uinteresseret i Østersøen, Sverrig er jo reelt holdt op med at være en faktor - efter at Nordea ikke længere er en globalt kritisk bank. Resten er ude af stand til at øve indflydelse eller gider ikke (f.eks. Polen og Tyskland).
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Taktikken med

Indlæg af Thomas Søn Mar 24, 2019 3:06 pm

at vente på, at Tulletåben gør noget dumt. Den er sådan set ret god.
Nu får vi se om Danske Bakteriehjerner bliver yderligere reduceret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Løkke gør det, han er bedst til:

Indlæg af Thomas Lør Mar 30, 2019 4:50 am

Spille fra baglinjen og lade de andre begå dumhederne.

Det er meget muligt, at han ved valget mister statsministerposten - og meget tyder på, at han forbereder sig herpå. Løkke læææææner sig mod venstrefløjen, så han befinder sig et godt stykke til venstre for socialdemokratiet.

Man skal forstå, at for venstre er det ikke en selvfølgelighed at være i regering; men man vil altid forfølge sine egne politiske mål: Det være sig i regering eller udenfor. Vi ser hvordan der luges ud blandt politiske vildskud i i venstre for øjeblikket: De håbefulde, der regner med at blive ministre - de bliver taget med bukserne nede hele tiden.

Socialdemokratiet derimod: For socialdemokrater er regeringsmagten det centrale - og de betaler gerne en høj pris for den. Den pris er de nok så meget parat til at betale til venstre (og hvad de ellers kan samle sammen af borgerligt småskrammel i den givne situation) - nu er prisen, at halsen skal skæres over på Jernbaneforbundet, hvilket passer Socialkammeraterne ganske udmærket.

Her spiller Løkke også fra baglinjen: Den Vejlefjordsbro - den vil med garanti komme på Socialdemokratiets spiseseddel .... indtil nogen lige fortæller Mette Frederiksen, at det udelukkende er et Dansk Folkeparti-kneb for at få staten til at betale for Nordea's flextumper. Den bemærkning ud af mundvigen skal nok blive forstået.

Man har jo brugt tiden til at få bygget en ny Storstrømsbro - i øjeblikket kører der togbusser. Der er ikke rigtigt brug for den bro, før tyskerne får rumpet sig op, hvilket nu lader til at gå på plads. Jeg tror så også at entreprenørerne har fået spidset tilbudsblyanten.
Det er helt typisk: Man spiller ud med en grandiøs plan, som alligevel ikke kan realiseres i sin helhed de næste 10 år; men dele af den ligger lige til højrefoden. Det med overklipning af snore og spille Greve af Sachsen - hmmm... det kan komme til sin tid. Det væsentlige er ikke det første spadestik; men det sidste.

Det er ligeledes med alt el-bil vrøvlet: Det kan miljøtumperne i Nordsjælland og København få lov til at more sig med: De skal jo alligevel ingen steder. Sygehusplanerne også: Hovedparten af befolkningen skal jo slet ikke igennem de fisefornemme sygehuse - det meste er opfølgningsbehandling og fodvorter: Det er dér arbejdspresset ligger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Tja.... det har jeg såmænd nok.

Indlæg af Thomas Ons Apr 10, 2019 12:38 am

Enhedslisten truer.

Det perverse lille skadedyr til indavlskonsulent Pernille Skipper skal lære, at hun ikke har noget alternativ. Stemmerne på hende er spildt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Mødet i Rigsfællesskabet.

Indlæg af Thomas Lør Apr 13, 2019 8:39 am

Løkke har sat narrehovederne skatmat én gang til.

Om Grønlænderne fortsat vil være med i Rigsfællesskabet, det er sådan set op til dem. Problemet er bare, at reelt er ingen interesseret i noget som helst på Grønland - undtagen lufthavnene - og her har Grønlænderne kørt infrastrukturen ned. Investeringerne som skal til er ordnet således, at de ejes af et fælles statsligt Dansk/Grønlandsk selskab.

Jeg undrer mig bare over, hvad der skal ske med Pitufik og Narsarsuaq.

Fidusen er: Hvis Grønland melder sig ud, så får de ikke penge fra Danmark - hvilket også gælder Færøerne. Det vil i alt væsentligt betyde en nedlæggelse af Grønland.

Jeg så også, at Mette Frederiksen tøsefnisede af Løkke - se det var meget dumt gjort. Der ligger nemlig den fælde, at skolelærerne dels ikke får nogen pension - fordi de penge er sløset væk i den tåbelige strejke, dels vil være så meget, at idioterne ikke kan få fuld folkepension.

At prøve at få flertal med DF og Radikale sammen? Held og lykke!
Dels er det et spørgsmål om, hvad der egentlig er tilbage af de to partier efter valget, dels kan de to ikke døje hinanden - og de kan specielt ikke døje nazisterne/kommunisterne i SF/Enhedslisten. Mette Frederiksen er på vej i samme fælde som Helle Thorning vadede i: Nemlig, at hun var nødt til at tvære skolelærere og narkohandlende terrorister ud. Bare rolig - som god socialdemokrat skal hun nok gentage sine forgængeres fejl.

Så har Løkke sendt sin Rotweiler (Birthe Rønn Hornbech) ud mod bøssesvinet Pape og opfordret samme til at holde sin kæft - helt i.
Når en politimand siger sådan noget, så er det fordi man (dvs. Justitsminister Paphoved) læner sig ganske alvorligt op ad en længere fængselsstraf.
"De udtaler Dem med en sigtets rettigheder. Jeg kan kun anbefale, at de afventer Deres advokat."
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Næstformand i Venstre?

Indlæg af Thomas Fre Jun 07, 2019 3:21 am

Kristian Jensen er et banksvin - fra Nordea - oven i købet.

Man skal nok også notere sig, at Uffe Ellemann var valgt i Århus, som Svend Auken og Knud Enggaard.

Men vi så, hvor uegnet Kristian Jensen er til at optræde på den internationale scene, da Frederica Mogherini måtte redde ham fra en talentløs vittighed.

Det væsentlige i denne sammenhæng er, at få et banksvin smidt ud.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Berlingske

Indlæg af Thomas Lør Jun 08, 2019 6:10 am

, som er Danske Banks reklameavis, har meget svært - med sine stærkt begrænsede talenter - ved at finde ud af noget som helst.

Der er jo ikke nogen tvivl om, at "blå blok" nok er en saga blot. LA, DF, Konservative må sande:

Nok får det hjul, der piber, smørelsen; men så bliver det også skiftet ud.

Det er som jeg så ofte har advokeret: En koalition mellem S og V, der er vejen frem - det bliver ikke kønt; men Mette Frederiksen kommer til at sande, at den flok skidtvigtige skolelærere - dem kan man heller ikke bruge til noget.
Helle Thorning forsøgte; men det gik jo ikke særlig godt. Ikke at det gik specielt dårligt; men det var ikke en fremgangsmåde, der opfordrer til en gentagelse.

Det, der skal til, er, at Mette Frederiksen sluger sin stolthed og drømme om egen storhed - og går i en koalitionsregering med Venstre og i denne regering hævder de interesser, som dem, der har stemt på hende og Socialdemokratiet har. Det i en simpel erkendelse af, at Lars Løkke rent faktisk er dygtigere og mere erfaren. Lars Løkke har prøvet, at strække sig for at rumme narrehoveder - og det er ikke gået overvældende.
Lars Løkkes problem har været, at flextumpernes banker har været mere interesseret i at bekrige hinanden - ganske som de kriminelle bander i Chicago. Det går jo naturligvis galt - eller rettere: Det er gået meget galt!
Flextumperne er krigere i en kamp, der udkæmpes på samme begavelsesniveau, som findes på et gennemsnitligt lærerværelse - ja, så ringe er det faktisk: Man skulle have forsvoret det; men sådan er realiteterne.

Vi kan konstatere, at Danmarks internationale position er blevet voldsomt styrket siden 2014.
Det skyldes, at vi er så umådeligt anvendelige: Vores position i Nato er styrket, fordi vi også er et nordisk land.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Lars Løkke holder ferie.

Indlæg af Thomas Tirs Jul 30, 2019 5:35 am

På Færøerne.

Mette Frederiksen har jo med sin tåbelig tøsefnisen malet sig inde i hjørne med smagløse røde farver. Løkke sagde det på forhånd, så nu kan hun få lov til at sætte sig ind i sagerne. Der kommer - som bekendt - alle mulige prøveballoner i sommerferien. Jeg kunne nævne de hadske udfald mod gåseleverpostej - som et fremtrædende eksempel.

Det er jo slet ikke det, der sker bag kulisserne!

Alle de skøre forslag giver jo lejlighed til at observere, HVILKE kommunister man skal pande ned.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Den igangværende hetz fra flextumper og landsforrædere.

Indlæg af Thomas Fre Aug 30, 2019 10:51 pm

Vil de få held til at vælte Lars Løkke?

Jeg tvivler; men det kan da godt være. Problemet er bare, at dem, der vælter ham, vil fortryde det bittert.

Der er et fortilfælde, hvor bankerne fik væltet Thomas Madsen-Mygdal. Det betød et brud med de Konservative. Ved valget i 1929 falder magten tilbage til Socialdemokratiet og de Radikale. Men han levede videre som Venstres formand og lavede Kanzlergade-forliget med Stauning i 1933.

Ludwig Wilhelm Erhardt blev også væltet som Kanzler og afløst af Kurt Georg Kiesinger i 1966, der måtte træde tilbage 3 år senere. Men Erhardt forblev medlem af Bundestag til sin død i 1977.

Nu skal man være forsigtig med historiske sammenligninger; men at tro, at et personskifte ændrer det store - det er romantik.

Man skal heller ikke overse, at Lars Løkke givetvis har lagt "bomber" for sin efterfølger - for slet ikke at tale om Mette Frederiksen.
Vi kan bare se den, han havde lagt for Donald Trump. BAAANG. Først Mette Frederiksen og så den Islandske statsminister, der mener at USA's vicepræsident nok ikke kan få plads i kalenderen - nu tager han til Polen i stedet for Trump.

Det tåbelige tilbud fra Trump - det bliver dyrt for amerikanerne.

Det er nok heller ikke tilfældigt at Holger K. ikke stillede op. Man skal passe satans på, for med den erfaring Lars Løkke har, så har han noget på alt og alle: De to fra DF med omfartsvejen ved Mariager.

Der ligger en anden bombe i oliepriserne, hvor vi endnu ikke har set det kollaps, som hænger og truer. Det vil betyde et kollaps i benzin og bilpriserne. Det næste, der ligger er flextumpernes boliglån og deres pensionsordninger - flextumper får INGEN pension.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Kristian Jensen bliver i Venstre.

Indlæg af Thomas Man Jan 13, 2020 1:40 pm

Lars Løkke har noget på ham, der ellers vil sende ham i fængsel.

At flytte mandatet, det overlever han ikke.

At det undrer Kristian Jensen, det undrer mig!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34092
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Har jeg undervurderet Lars Løkke igen? Empty Sv: Har jeg undervurderet Lars Løkke igen?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum