Det er i KINA, der kommer inflation!
4 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Det er i KINA, der kommer inflation!
Et eller andet kommer der til at ske. Jeg læste at USA siden sidste år har indført 31 % told på solcellepaneler og at EU vil indføre 40 % told på solcellepaneler fra 1 juni. Det begynder jo at ligne en handelskrig. Af de grimme.
guldimund- Antal indlæg : 297
Men en god gang inflation er vel godt i DK - for alle de fastforrentede lån... Men skidt for realkreditten da mange flexer vil gå på tvang, og realkreditten så skal stille sikkerhed for belåningen over 80 procent for alle lånene
Merkur- Antal indlæg : 330
Helt klart! Hvad havde Kina egentlig ventet? Statssubsidieret eksport? Valutamanipulationer?guldimund skrev:Et eller andet kommer der til at ske. Jeg læste at USA siden sidste år har indført 31 % told på solcellepaneler og at EU vil indføre 40 % told på solcellepaneler fra 1 juni. Det begynder jo at ligne en handelskrig. Af de grimme.
At FED og ECB bare ville lægge sig ned og smile sødt?
Thomas- Antal indlæg : 34544
Det er nu en lidt ukonventionel opfattelse af inflation.Merkur skrev:Men en god gang inflation er vel godt i DK - for alle de fastforrentede lån... Men skidt for realkreditten da mange flexer vil gå på tvang, og realkreditten så skal stille sikkerhed for belåningen over 80 procent for alle lånene
Det er nærmere en kreditklemme.
Jeg tror ikke der kommer specielt mange tvangsauktioner; men realkreditinstitutterne over det ikke.
Det er helt efter planen, at de fast forrentede annuiteter skal reddes.
Men Du har fat i noget af det rigtige: Jeg angiver ikke ejendomspriser deflaterede, fordi ændringerne i ejendomspriserne har så stor en virkning direkte (og ikke mindst indirekte) på inflationen.
Verdens største alderdomshjem på/med 400 millioner ældre.
Der bliver sgu mangel på varme hænder
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Bare rolig - Kina lever ikke 20 år til. Der kommer en massakre først.klogeaage 35 skrev: Verdens største alderdomshjem på/med 400 millioner ældre.
Lignende emner
» Kommer der inflation?
» Hvordan kommer konfrontationen med Rusland og Kina til at udspille sig videre?
» USD og Yellen
» Det er på tide, at sammenfatte samspillet mellem Ukraine, pengepolitik og valuta stabilitet.
» Kina
» Hvordan kommer konfrontationen med Rusland og Kina til at udspille sig videre?
» USD og Yellen
» Det er på tide, at sammenfatte samspillet mellem Ukraine, pengepolitik og valuta stabilitet.
» Kina
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum