Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum.
2 deltagere
Side 1 af 1
Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum.
http://www.b.dk/nationalt/corydon-udloeser-splid-om-s-identitet
Ja han har da i den grad misforstået hvilken spillertrøje han har valg at iføre sig....En farve jeg syntes han burde skifte ud omgående!
Han høre absolut ikke til i Socialdemokratiet, og det gør Helle nok heller ikke.
Jeg tror dog Mette F. har sit hjerte det rigtige sted, og at hun er ved at rive sig selv i stykker indefra over sit partis politik, og det er synd.
Man kan roligt sige at partitoppen i Socialdemokratiet er blevet infiltreret af personer der ikke høre til i den uniform....
Jeg pointerede netop dette i tråden Total Kynisme for nogle dage siden.
Ja han har da i den grad misforstået hvilken spillertrøje han har valg at iføre sig....En farve jeg syntes han burde skifte ud omgående!
Han høre absolut ikke til i Socialdemokratiet, og det gør Helle nok heller ikke.
Jeg tror dog Mette F. har sit hjerte det rigtige sted, og at hun er ved at rive sig selv i stykker indefra over sit partis politik, og det er synd.
Man kan roligt sige at partitoppen i Socialdemokratiet er blevet infiltreret af personer der ikke høre til i den uniform....
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum.
Så er det fordi Du ikke kender socialdemokrater - nu er det kampen mod fjenden: Kommunisterne.Gorrion skrev:http://www.b.dk/nationalt/corydon-udloeser-splid-om-s-identitet
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Harm chef: Jeg NÆGTER at tage flere i senge-praktik
» Trump
» Fremover kan flere arbejdsskader lægges sammen, så flere kan få større beløb.
» Finansminister Nikolaj Wammen
» Trump og Putin
» Trump
» Fremover kan flere arbejdsskader lægges sammen, så flere kan få større beløb.
» Finansminister Nikolaj Wammen
» Trump og Putin
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum