Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum.

2 deltagere

Go down

Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum. Empty Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum.

Indlæg af Gorrion Fre Mar 08, 2013 9:07 am

http://www.b.dk/nationalt/corydon-udloeser-splid-om-s-identitet

Ja han har da i den grad misforstået hvilken spillertrøje han har valg at iføre sig....En farve jeg syntes han burde skifte ud omgående!
Han høre absolut ikke til i Socialdemokratiet, og det gør Helle nok heller ikke.
Jeg tror dog Mette F. har sit hjerte det rigtige sted, og at hun er ved at rive sig selv i stykker indefra over sit partis politik, og det er synd.

Man kan roligt sige at partitoppen i Socialdemokratiet er blevet infiltreret af personer der ikke høre til i den uniform....

Jeg pointerede netop dette i tråden Total Kynisme for nogle dage siden.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum. Empty Sv: Flere socialdemokrater anklager nu finansminister Bjarne Corydon for at tage fejl om socialdemokraternes placering i det politiske spektrum.

Indlæg af Thomas Fre Mar 08, 2013 11:03 am

Gorrion skrev:http://www.b.dk/nationalt/corydon-udloeser-splid-om-s-identitet

Ja han har da i den grad misforstået hvilken spillertrøje han har valg at iføre sig....En farve jeg syntes han burde skifte ud omgående!
Han høre absolut ikke til i Socialdemokratiet, og det gør Helle nok heller ikke.
Jeg tror dog Mette F. har sit hjerte det rigtige sted, og at hun er ved at rive sig selv i stykker indefra over sit partis politik, og det er synd.

Man kan roligt sige at partitoppen i Socialdemokratiet er blevet infiltreret af personer der ikke høre til i den uniform....

Jeg pointerede netop dette i tråden Total Kynisme for nogle dage siden.
Så er det fordi Du ikke kender socialdemokrater - nu er det kampen mod fjenden: Kommunisterne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum