Fremover kan flere arbejdsskader lægges sammen, så flere kan få større beløb.
Side 1 af 1
Fremover kan flere arbejdsskader lægges sammen, så flere kan få større beløb.
http://jyllands-posten.dk/indland/article5230634.ece
Det er rigtig positivt, og det vil ovenikøbet få en langt større mærkbar effekt i fremtiden.
Der bliver hobevis af 62 - 70 årige der ryger ind i dette!
Alle de der førhen er gået på efterløn og har bidt smerterne i sig fordi efterlønnen muliggjorde en selvpensionering pga, nedslidning/arbejdsskader der aldrig er kommet for en arbejdsskadesafgørelse.....det kan jeg love jer for de gør i en snarlig fremtid!.
For alle de som ikke har en fagforening der kan hjælpe, vil jeg anbefale at man hyre en rådgiver/advokat som bi-sidder.
Der er som udgangspunkt udsigt til de laveste ydelser, hvis du ikke kender alle dine rettigheder, og da en arbejdsskade fremover, nok i højere grad end tidligere vil medføre en mulig og hurtig førtidspension for 60+ årige, så er det meget vigtigt at du/i får alle goder bevilliget.
Det er rigtig positivt, og det vil ovenikøbet få en langt større mærkbar effekt i fremtiden.
Der bliver hobevis af 62 - 70 årige der ryger ind i dette!
Alle de der førhen er gået på efterløn og har bidt smerterne i sig fordi efterlønnen muliggjorde en selvpensionering pga, nedslidning/arbejdsskader der aldrig er kommet for en arbejdsskadesafgørelse.....det kan jeg love jer for de gør i en snarlig fremtid!.
For alle de som ikke har en fagforening der kan hjælpe, vil jeg anbefale at man hyre en rådgiver/advokat som bi-sidder.
Der er som udgangspunkt udsigt til de laveste ydelser, hvis du ikke kender alle dine rettigheder, og da en arbejdsskade fremover, nok i højere grad end tidligere vil medføre en mulig og hurtig førtidspension for 60+ årige, så er det meget vigtigt at du/i får alle goder bevilliget.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Lignende emner
» Ukraine: Så kom silkehandskerne af!
» Fødekæden er totalt brændt sammen
» Politikerne intervenerer til fordel for sælgerne på boligmarkedet igen - igen
» Deutsche Bank
» Fødevarepriserne fremover.
» Fødekæden er totalt brændt sammen
» Politikerne intervenerer til fordel for sælgerne på boligmarkedet igen - igen
» Deutsche Bank
» Fødevarepriserne fremover.
Side 1 af 1