Kun en ud af tre briter ønsker at blive i EU
3 deltagere
Side 1 af 1
Kun en ud af tre briter ønsker at blive i EU
http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/252177/kun_en_ud_af_tre_briter_oensker_at_blive_i_eu.html
Jamen sådan har det været længe, og EU modstanden vokser stadig i UK.
Hvad der bliver af EU efter et 100% exit fra Storbritanien ved jeg ikke....de er jo ikke de eneste der er ved at have fået nok af EU.
Men en ting er helt sikkert, det er "by by baby from UK!"
Hvad der bliver af EU efter et 100% exit fra Storbritanien ved jeg ikke....de er jo ikke de eneste der er ved at have fået nok af EU.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Kun en ud af tre briter ønsker at blive i EU
Gorrion skrev:http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/252177/kun_en_ud_af_tre_briter_oensker_at_blive_i_eu.html
Det overlever Storbritannien ikke - at forlade EU altså - så enkelt er det.
Altså 1/3 af BNP er banksektor, som ikke har nogen fremtid.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Kun en ud af tre briter ønsker at blive i EU
EU er begyndt at krakelere ... UK er på vej helt ud, Catanonien lige så (de bliver efter min vurdering selvstændige og så ryger man ud af EU og skal søge optagelse igen), PIIGS forlader også euroen på et eller andet tidspunkt, og tyskerne bliver trætte af at sende hjælpepakker sydover.
Men det bliver jo uligt mere end spændende mulighed at forlade EU hvis der er et stort ikke-EU land i Europa som man kan handle med udenom EUs regler samt rotte sig sammen med en gang imellem når der skal forhandles.
Men det bliver jo uligt mere end spændende mulighed at forlade EU hvis der er et stort ikke-EU land i Europa som man kan handle med udenom EUs regler samt rotte sig sammen med en gang imellem når der skal forhandles.
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Lignende emner
» Briter raser over bonus til bankdirektør
» Krig mellem USA og Kina?
» Kina
» Hvorfor araberne ikke ønsker USA i Syrien ?
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
» Krig mellem USA og Kina?
» Kina
» Hvorfor araberne ikke ønsker USA i Syrien ?
» Danske Bank om stor hvidvasksag: Tiden vil vise, om der kommer flere sigtelser
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum