Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige!

2 deltagere

Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige!

Indlæg af Thomas Man Feb 18, 2013 1:21 pm

Men med lidt umage går det nok alligevel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Åh nej!

Indlæg af Thomas Man Feb 18, 2013 3:23 pm

Ti så stille Platfoed!

Ingen gider høre på Dig!

Lempe aktieselskabsskatten? Det hjælper ikke en hujende fis!

Med de ågerrenter som bankerne flår erhvervslivet for, så er den bedste investering at betale banken ud - og grovest mulige sparke dem ad H. til.

Det, der hjælper på investeringerne er, at man kan yde sine kunder noget kredit. Evt. forudbetale sine leverandører: Det er det, der giver det bedste afkast.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Sv: Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige!

Indlæg af doctor Man Feb 18, 2013 4:30 pm

Thomas skrev:Men med lidt umage går det nok alligevel.

-det er jo det vi to har sagt hele tiden ikke Thomas. Jeg tror det var mig, der sagde det først - nej var det dig? Nå det skal vi ikke skændes om, med mindre du altså insisterer - og det kunne fandme godt ligne dig. Laughing

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Sv: Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige!

Indlæg af Thomas Man Feb 18, 2013 7:49 pm

doctor skrev:
Thomas skrev:Men med lidt umage går det nok alligevel.

-det er jo det vi to har sagt hele tiden ikke Thomas. Jeg tror det var mig, der sagde det først - nej var det dig? Nå det skal vi ikke skændes om, med mindre du altså insisterer - og det kunne fandme godt ligne dig. Laughing

flower

Aner det ikke, jeg hørte ikke efter.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Det er det, jeg har sagt hele tiden. S+V= 91

Indlæg af Thomas Tirs Feb 19, 2013 7:51 am

Den bedste måde at give skattelettelser på.

Rydde op i det roderi med forskellige besynderlige afgifter - energiafgifter f.eks. Det nytter ikke at bygge vindmøller, hvis man ikke kan bruge strømmen.

Der bliver ikke nogen særlige lønstigninger, så reallønnen må forbedres gennem lavere priser for forbrugerne.

Men det trækker op til den helt store snudeklemmer for bankerne.

Vi skal lige have realøkonomien på plads.

Derefter går de to EU-realistiske partier sammen om en ordning, der i EU regi svinebinder banker og kridter. Andre kan deltage eller lade være.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Ja et opgør med den venstrefløj

Indlæg af Thomas Tirs Feb 19, 2013 9:53 am

, der har skadet landet så voldsomt rykker nærmere.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige! Empty Sv: Gud, hvor er det svært at skændes, når man er enige!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum