Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne

2 deltagere

Go down

Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne Empty Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne

Indlæg af litl_big_chickn Tors Aug 18, 2011 7:59 pm

Jeg kunne godt copy-paste en masse fra artiklen, men det vil være ret formålsløst - da det hele er relevant.

http://www.theoildrum.com/node/8268

Absolut læseværdigt !

Jeg vil på opfordring fra læserne godt lave en readers digest på dansk her, men kun, hvis der er interesse.

litl_big_chickn

Antal indlæg : 27
Join date : 07/11/08

Tilbage til toppen Go down

Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne Empty Tak som byder

Indlæg af klogeaage 35 Tors Aug 18, 2011 11:15 pm

cheers

Jeg vil på opfordring fra læserne godt lave en readers digest på dansk her, men kun, hvis der er interesse.[/quote]
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne Empty Sv: Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne

Indlæg af litl_big_chickn Lør Aug 20, 2011 7:53 pm

Oki doki. Kommer nok Torsdag - da jeg har travlt indtil da.

litl_big_chickn

Antal indlæg : 27
Join date : 07/11/08

Tilbage til toppen Go down

Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne Empty Sv: Rigtig god og simpel gennemgang af betydningen af begrænset mængder energi på økonomierne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum