Aviser kræver betaling for links
2 deltagere
Side 1 af 1
Aviser kræver betaling for links
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Medier/2013/01/07/162506.htm
Jamen hvis de ønsker betaling for at linke, "links" fra deres digitale "short news", så skal de være velkommen.
Men så vil jeg samtidig opfordre alle der har reklamer liggende på disse hjemmesider om at droppe dem, for de vil kun blive set i minimalt omfang for eftertiden!.
Det er spread the news funktionen der giver langt de fleste klick til deres hjemmeside, og absolut ikke folk der specifikt går ind på deres nyheder/digitale avis.
Jamen hvis de ønsker betaling for at linke, "links" fra deres digitale "short news", så skal de være velkommen.
Men så vil jeg samtidig opfordre alle der har reklamer liggende på disse hjemmesider om at droppe dem, for de vil kun blive set i minimalt omfang for eftertiden!.
Det er spread the news funktionen der giver langt de fleste klick til deres hjemmeside, og absolut ikke folk der specifikt går ind på deres nyheder/digitale avis.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Aviser kræver betaling for links
Tjo.....Gorrion skrev:http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/Medier/2013/01/07/162506.htm
Det er jo meget fornuftigt, at bede folk om betaling for afbenyttelse; meeeeen ...... det kunne jo få nogen til at overveje om behovet var der.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Lignende emner
» Fire teleselskaber lancerer betaling på mobiltelefonen
» Ophævelse af pension til brug for betaling af renter på huslån
» Græske aviser?
» Australske aviser er
» Er keybo en mulighed?
» Ophævelse af pension til brug for betaling af renter på huslån
» Græske aviser?
» Australske aviser er
» Er keybo en mulighed?
Side 1 af 1