Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu begynder det at virke i sygehussektoren

2 deltagere

Go down

Nu begynder det at virke i sygehussektoren Empty Nu begynder det at virke i sygehussektoren

Indlæg af Thomas Tors Nov 15, 2012 11:16 am

Reorganisering og investeringer

Det kan jo ikke undre nogen at det at gå væk fra en forældet kommunal/regional struktur rykker en del.
Formentlig er det mindre spildtid.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu begynder det at virke i sygehussektoren Empty Sv: Nu begynder det at virke i sygehussektoren

Indlæg af Lars_HH Tors Nov 15, 2012 12:03 pm

Min egen erfaring fra det offentlige er at man til dels sænker standarden, altså det drejer sig om kvantitet (det kan måles) i forhold til kvalitet (ikke målbart - man kan føles)

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu begynder det at virke i sygehussektoren Empty Sv: Nu begynder det at virke i sygehussektoren

Indlæg af Thomas Tors Nov 15, 2012 5:55 pm

Lars_HH skrev:Min egen erfaring fra det offentlige er at man til dels sænker standarden, altså det drejer sig om kvantitet (det kan måles) i forhold til kvalitet (ikke målbart - man kan føles)
Jeg synes nu det må være en form for kvalitetsmål, at der en puls - overhovedet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34074
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu begynder det at virke i sygehussektoren Empty Sv: Nu begynder det at virke i sygehussektoren

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum