Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

indgå samarbejde med finanswatch.dk

4 deltagere

Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty indgå samarbejde med finanswatch.dk

Indlæg af JB Fre Aug 12, 2011 2:06 pm



Fedt at denne side er ved at komme godt op og stå. Kunne man forestille sig, at dette debatforum i fremtiden ville kunne kobles direkte sammen med eks en online avis som finanswatch.dk, eller måske sammen med en anden boligside?

JB
JB

Antal indlæg : 2
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty Sv: indgå samarbejde med finanswatch.dk

Indlæg af peter777 Fre Aug 12, 2011 2:35 pm

Sagtens, alle slags connections er vel ok. Om vi har profilen til det ene eller det andet kan jeg ikke vurdere, men det må være op til de som skaber kontakterne.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty Sv: indgå samarbejde med finanswatch.dk

Indlæg af [Censur] Fre Aug 12, 2011 2:48 pm

Det ville ikke længere være en uafhængig debat, men med interessenter og dermed ryger grundlaget for en fri og åben debat og det bliver til en reklamesøjle når der går business i det.

Der er ikke nogen driftsomkostninger ved et debatforum udover den tid folk bruger på det. Hvis nogen blev betalt for det, så ville debatten være styret af arbejdsgiveren.

"Man kan ikke snakke om værdier, når der er andre værdier på spil"

[Censur]

Antal indlæg : 244
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty Sv: indgå samarbejde med finanswatch.dk

Indlæg af peter777 Fre Aug 12, 2011 3:14 pm

Jeg forestiller mig så heller ikke umiddelbart, at der skal til at være et ansættelsesforhold. Der må være tale om frivillighed. Hvis en eller anden institution / virksomhed mener, at det kan tjene dem og os at etablere et eller andet samarbejde, så er der frihed til det.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty Hvorfor skulle de dog det?

Indlæg af Thomas Fre Aug 12, 2011 3:45 pm

peter777 skrev:Jeg forestiller mig så heller ikke umiddelbart, at der skal til at være et ansættelsesforhold. Der må være tale om frivillighed. Hvis en eller anden institution / virksomhed mener, at det kan tjene dem og os at etablere et eller andet samarbejde, så er der frihed til det.

Når de frit og kvit kan hugge?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33999
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty Sv: indgå samarbejde med finanswatch.dk

Indlæg af [Censur] Fre Aug 12, 2011 3:49 pm

Det er problemet, hvem tjener hvem og til hvilket formål, og med hvilke midler.

Så snart der går penge i, at snakke om penge - så snakker alle for deres syge moster. For nu at tage en af betydningerne af det jeg skrev med værdier.

Men de er da velkomne til at deltage i debatten, alt hvad de vil udover det og markere deres værdier. For nu at tage en anden betydning af værdierne.

Det er selvfølgelig bare mit standpunkt. (indtil jeg tager et nyt)

[Censur]

Antal indlæg : 244
Join date : 06/08/11

Tilbage til toppen Go down

indgå samarbejde med finanswatch.dk Empty Sv: indgå samarbejde med finanswatch.dk

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum