Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dybt Forundret

Go down

Dybt Forundret Empty Dybt Forundret

Indlæg af klogeaage 35 Lør Nov 10, 2012 5:47 pm

Du bør nu skifte nickname herinde til " den informerede"
Overformynderen vil helt klart se igennem fingre med den handling Wink


Dengang i 2007(mener Jeg Very Happy ) blev Boliga opkøbt og skulle øjeblikkeligt ,med sin nyfigen succes, præstere overskud for deres nye ejere,det samlede bank/bolig møglerkorps : Tjek
Eller nok nærmere
skulle sanere sorte får væk, fra selvsamme bank/boligmøglerkorps juhuu reklamesides byggen illustrations billede af en økonomi der "overhovedet ikke havde taget skade af 00ernes tagselvbord fra pengetræet": Tjek

Derfor "overså" Boliga den glidebane hvordan dobbeltnicks oprettede multinicks for at flame og understøtte egne bank/boligmøglers forfølgelse af "de negative" der pegede på at deres tøj var gennemsigtigt: Tjek

Den kamp fik de selvtænkende en flot sølvmedalje for og oprettede sig med med oprejst pande XXX : Tjek


Det Du skal holde for øje er at der reelt ikke er så mange indviede på begge sites. : Tjek

Begge "lejre" holder skarpt øje med "fronten" : Tjek

230 nicks herinde hvoraf ca 35 har over 50 posts.: Tjek

Juhuuu pigerne over fra bolig/bank korpset har dagligt nye med-lemmer uden posts,men deres skriverkarle kan skrives i nogenlunde samme fåtal: Tjek

Stoffet der debatteres er tit for udeforstående noget højt ragende og indviklet ( Jeg har det store held og ære af (trods min non akademiske tilgang) at møde og arbejde sammen med højt uddannede selvtænkende økonomisk administrativt ledende individer,der fatter få % af det der debatteres om herinde og på lillesøstersitet , når Jeg opilner dem til at læse med ,da der skrives med megen underforståenhed/attitude" Twisted Evil ) : Tjek

Vi langtidsholdbare på begge sites kender vores lus på gangen , derfor lugtes der nemt trolls på gramatik og skriveform study : Tjek

Derfor tag et selektiv billede og vurdering af ,når "nye" brugere rundbarberes . Twisted Evil .

Nb:

Historielæsning:
XXX


Jeg er overbevist om at havde overset vigtige detaljer og informationer: Tjek
At emnestarts amatøropstilling har plads til forbedringer: Tjek
Tilføj gerne rettelser study

vh
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum