Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

For mange danskere vælger et-årige FlexLån®

2 deltagere

Go down

For mange danskere vælger et-årige FlexLån®  Empty For mange danskere vælger et-årige FlexLån®

Indlæg af peter777 Lør Okt 13, 2012 11:49 am

For mange danskere vælger et-årige FlexLån®

I sig selv ikke voldsomt epokegørende artikel udover at man bemærker, at selv realkreditten begynder at markedsføre at gå væk fra de variabelt forrentede lån.

Jeg bemærker nok snarere måden den bliver præsenteret på.
- en ikke anklagende pegefinger: "for mange danskere ... " (men det er altså ikke lige dig vi snakker om)
- men hvis du vil snakke med os .... (du kunne jo også gå hen og tænke at det var en god ide at ...)

Det var en klik-annonce på b.dk jeg fulgte.

For mange danskere vælger et-årige FlexLån®  V6j2f6

Nå ja, og så var det jo også det at jeg undrede mig over sætningskonstruktionen. Nu har det ikke mange år heddet "Mange danskere vælger et-årige flex-lån", hvad skal det lille "for" være der for? Det var sådan en pludselig stopper.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

For mange danskere vælger et-årige FlexLån®  Empty Sv: For mange danskere vælger et-årige FlexLån®

Indlæg af Thomas Lør Okt 13, 2012 12:51 pm

peter777 skrev:For mange danskere vælger et-årige FlexLån®

I sig selv ikke voldsomt epokegørende artikel udover at man bemærker, at selv realkreditten begynder at markedsføre at gå væk fra de variabelt forrentede lån.

Jeg bemærker nok snarere måden den bliver præsenteret på.
- en ikke anklagende pegefinger: "for mange danskere ... " (men det er altså ikke lige dig vi snakker om)
- men hvis du vil snakke med os .... (du kunne jo også gå hen og tænke at det var en god ide at ...)

Det var en klik-annonce på b.dk jeg fulgte.

For mange danskere vælger et-årige FlexLån®  V6j2f6

Nå ja, og så var det jo også det at jeg undrede mig over sætningskonstruktionen. Nu har det ikke mange år heddet "Mange danskere vælger et-årige flex-lån", hvad skal det lille "for" være der for? Det var sådan en pludselig stopper.
Fin observation: RD kan ikke finansiere at købe flexlortet selv. Det har de klart måttet konstatere efter at pensionskasserne går væk fra repo-finansiering, fordi de får statsobligationer i stedet - og RD har ikke råd til at betale den reelle rente på repo-lånene.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum