Nykredit gik kold
2 deltagere
Side 1 af 1
Nykredit gik kold
21. juni 2012 kl. 11:18 Hej Sune Tak for dit svar. Jeg har et møde med min rådgiver på onsdag, men hun har sagt at hun til den tid stadig ikke har noget vi kan bruge….???? Altså hun når ikke at få noget vi kan taste og se i. Men nu skriver du at der kommer noget i weekenden????? Har hun så noget på onsdag alligevel? Hilsen Jette
Johs : Hvorfor svares Jette ikke
Forklar gerne samtiddig jeres aggressive markedsføring , hvorfor lokker I unge i økonomisk fordærv med : Prisfald på boligmarkedet kan koste kassen
pft.
mvh
Johs : Hvorfor svares Jette ikke
Forklar gerne samtiddig jeres aggressive markedsføring , hvorfor lokker I unge i økonomisk fordærv med : Prisfald på boligmarkedet kan koste kassen
pft.
mvh
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Ekstremt kold
Niels-Ole Heller siger:
6. juli 2012 kl. 16:47
På www,Nykredit.dk under “beregn” er der desværre ikke længere mulighed for at følge udviklingen i rente, ydelse o.s.v. på F1/F3/F5.
Vi er jo nok ret mange der som jeg har fået bevilget et tilpasningslån med 10 års afdragsfrihed – og skal refinansiere f.eks. til oktober i år (bevilget som 60% af købesummen for 3 år siden). Jeg har et F3 afdragsfrit i 10 år hvor refinansiering skal besluttes til oktober i år. Jeg går ud fra, at refinansiering kan ske til f.eks. F5 afdragsfrit ??? I så fald, hvorfor er det så ikke muligt at følge prisen frem til stillingtagen til refinansiering ??
Eller skal jeg tvinges ind i en af de efter min mening meget lidt attraktive pakker, hvor ingen i dag kan have en mening om fremtidig konverteringsmuligheder (kurs) ??
Niels har lugtet lunte
6. juli 2012 kl. 16:47
På www,Nykredit.dk under “beregn” er der desværre ikke længere mulighed for at følge udviklingen i rente, ydelse o.s.v. på F1/F3/F5.
Vi er jo nok ret mange der som jeg har fået bevilget et tilpasningslån med 10 års afdragsfrihed – og skal refinansiere f.eks. til oktober i år (bevilget som 60% af købesummen for 3 år siden). Jeg har et F3 afdragsfrit i 10 år hvor refinansiering skal besluttes til oktober i år. Jeg går ud fra, at refinansiering kan ske til f.eks. F5 afdragsfrit ??? I så fald, hvorfor er det så ikke muligt at følge prisen frem til stillingtagen til refinansiering ??
Eller skal jeg tvinges ind i en af de efter min mening meget lidt attraktive pakker, hvor ingen i dag kan have en mening om fremtidig konverteringsmuligheder (kurs) ??
Niels har lugtet lunte
Det interessante er at
den 21 JUN 12 går regnormen i rigor mortis.
Der er et grinemorsomt sammen fald med at det er op til den weekend, hvor jeg spørger om Danske Bank åbner mandag morgen. De gjorde de - sådan da - efter nogle forsøg. Vi skulle hen til næste mandag, hvor data systemet IGEN gik i knæ.
Er Sure Worm blevet fyret? Er han i fængsel?
Der er et grinemorsomt sammen fald med at det er op til den weekend, hvor jeg spørger om Danske Bank åbner mandag morgen. De gjorde de - sådan da - efter nogle forsøg. Vi skulle hen til næste mandag, hvor data systemet IGEN gik i knæ.
Er Sure Worm blevet fyret? Er han i fængsel?
Thomas- Antal indlæg : 34594
Helt kold
Hos Nordea Kredit understreger boligøkonom Lise Nytoft Bergmann, at prisstigningerne ikke kun er udtryk for grådighed blandt realkreditinstitutterne.
De forhøjede bidragssatser er også til boligejernes egen fordel.
Sv: Nykredit gik kold
klogeaage 35 skrev:Hos Nordea Kredit understreger boligøkonom Lise Nytoft Bergmann, at prisstigningerne ikke kun er udtryk for grådighed blandt realkreditinstitutterne.
Jeg så den godt!
Der er noget virkelig galt med realkreditten nu. Men det har vi jo set det sidste års tid.
Ikke at den var gruelig gal; men at der må ske noget.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Nykredit gik kold
Thomas skrev:klogeaage 35 skrev:Hos Nordea Kredit understreger boligøkonom Lise Nytoft Bergmann, at prisstigningerne ikke kun er udtryk for grådighed blandt realkreditinstitutterne.
Jeg så den godt!
Der er noget virkelig galt med realkreditten nu. Men det har vi jo set det sidste års tid.
Ikke at den var gruelig gal; men at der må ske noget.
Noget sker der
Lignende emner
» DF får kold skulder af Socialdemokratiet.
» Vi snakker os til en kold krig.
» Succesfuld kold tyrker i de baltiske lande
» Smartguy sænker resultatforventninger efter kold vinter
» Nato og Rusland.
» Vi snakker os til en kold krig.
» Succesfuld kold tyrker i de baltiske lande
» Smartguy sænker resultatforventninger efter kold vinter
» Nato og Rusland.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum