Manipulationen af CIBOR
5 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Der kan du selv se Gorrion
Gorrion skrev:Bob Diamond kræver 160 mio. kr. for at forlade skandaleramte Barclays Bank
http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4774306.ece
Det er jo sådan næsten alle de kriminelle finans topfolk ser sig selv...
Men jeg tror de skal til at passe på!.
En ting er at der utvivlsomt kommer nogle enorme strefferetslige sager imod alverdens topledelser i hele den vestlige finansverden, en anden er at frustrationen i befolkningen gør at der VIL være nogle der tager sagen i egen hånd.
Retsfølelsen er allerede begravet.....næste skridt er hævn, og selvtægt om nødvendigt!
Uholdbart
Det er fantastisk hvad en kortere præventiv samtale kan afstedkomme af holdningsjustering og retsopfattelse!
"Så glemmer vi det, kan vi nu få fortalt de lidt mere interessante historier????"
Thomas- Antal indlæg : 34540
Nå det er derfor Nykredits husklakør jamrer herinde
Flexgaranti er CIBOR
Kan vi også få knust Svenske Bank i denne ombæring?
Det er jo lidt odiøst, at en svensk statsbank ligger og manipulerer den danske rente og valuta.......
Det tror jeg ikke Onkel Nils er glad for.
Pressechef i Realkredit Danmark Kenni Leth påpeger at kunderne er fuldt ud informeret om CIBOR-renten:
»Der er fuld åbenhed om, at visse lånetyper i Realkredit Danmark, herunder FlexGaranti, er baseret på udviklingen i CIBOR-renten. Det gør vi vores kunder opmærksomme på ved indgåelse af låneaftalerne.«
Fuldt ud informeret???? Jeg er ikke helt sikker på, at Finanstilsynet og Politiets Bedrageriafdeling mener, at deres informationsbehov er opfyldt!
Næsten 200 milliarder kroner. Så mange penge er lånt ud til helt almindelige danskere via realkreditlån, som er bundet til den omdiskuterede fælles bankrente CIBOR.
Beløbet stammer alene fra landets tre største realkreditselskaber, Nykredit, Realkredit Danmark og Nordea Kredit. Det drejer sig blandt andet om lån med et indbygget renteloft, som har renten knyttet til CIBOR.
Kan vi også få knust Svenske Bank i denne ombæring?
Det er jo lidt odiøst, at en svensk statsbank ligger og manipulerer den danske rente og valuta.......
Det tror jeg ikke Onkel Nils er glad for.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» CIBOR
» Barclays forlader CIBOR panelet.
» Danske Bank sigtet for kursmanipulation.
» CIBOR og Nationalbanken.
» Andelsboliglån og CIBOR
» Barclays forlader CIBOR panelet.
» Danske Bank sigtet for kursmanipulation.
» CIBOR og Nationalbanken.
» Andelsboliglån og CIBOR
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|