Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Guf til Gorrion

2 deltagere

Go down

Guf til Gorrion Empty Guf til Gorrion

Indlæg af Thomas Man Jun 11, 2012 11:47 pm

Island
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Tilbage til toppen Go down

Guf til Gorrion Empty Sv: Guf til Gorrion

Indlæg af Gorrion Tirs Jun 12, 2012 6:26 pm

Forbrydelser der har haft så store konsekvenser bør straffes hårde, men trods alt rart at se.
Jeg håber virkelig at alle de forbrydere får det rigtig dårligt, og går i årevis med fornemmelsen at de hvert øjeblik kan blive hentet og sat i fængsel i årevis. De har smadret millioner af familier med deres kriminelle finans-produkter og egen grådighed.
Om så de skal gå i 10 år og kigge sig over skulderen og ikke kan komme videre med deres liv, vil være min største glæde, vel videne at der til sidst også kommer en rigtig straf der sætter dem bag tremmer.
Al tiden med uvisheden er sikkert ulidelig og livsinvaliderende, og nej jeg har ingen medlidenhed...og når den rigtige straf så en skønne dag bliver afsagt, vil jeg håbe de bryder helt sammen.

Der kan ikke tilgives!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449

Guf til Gorrion Empty Sv: Guf til Gorrion

Indlæg af Thomas Tirs Jun 12, 2012 11:10 pm

Gorrion skrev:Forbrydelser der har haft så store konsekvenser bør straffes hårde, men trods alt rart at se.
Jeg håber virkelig at alle de forbrydere får det rigtig dårligt, og går i årevis med fornemmelsen at de hvert øjeblik kan blive hentet og sat i fængsel i årevis. De har smadret millioner af familier med deres kriminelle finans-produkter og egen grådighed.
Om så de skal gå i 10 år og kigge sig over skulderen og ikke kan komme videre med deres liv, vil være min største glæde, vel videne at der til sidst også kommer en rigtig straf der sætter dem bag tremmer.
Al tiden med uvisheden er sikkert ulidelig og livsinvaliderende, og nej jeg har ingen medlidenhed...og når den rigtige straf så en skønne dag bliver afsagt, vil jeg håbe de bryder helt sammen.

Der kan ikke tilgives!
Jeg er faktisk ikke uenig.
Thomas
Thomas

Guf til Gorrion Empty Spanien

Indlæg af Thomas Ons Jun 13, 2012 6:22 pm

Hovsa
Thomas
Thomas