Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Italien vil fremskynde økonomiske reformer

3 deltagere

Go down

Italien vil fremskynde økonomiske reformer Empty Italien vil fremskynde økonomiske reformer

Indlæg af klogeaage 35 Fre Aug 05, 2011 10:20 pm

Italien vil fremskynde en række økonomiske stramninger, der blev vedtaget i sidste måned, for at opnå budgetbalance i 2013. Det fastslår landets premierminister, Silvio Berlusconi, fredag.

http://borsen.dk/nyheder/weekend_og_nat/natteside/artikel/ritzau/3/CEF-356848.html

Det er en aftale Silvio .
Jeg lover sol i 2013,døgnet rundt
Deal ?

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Italien vil fremskynde økonomiske reformer Empty Sv: Italien vil fremskynde økonomiske reformer

Indlæg af konsholm Fre Aug 05, 2011 10:24 pm

Jeg tror godt jeg tør love at Silvio ikke overlever næste valg med magten i behold - og dermed bliver vejen pludselig banet for flodbølge af retssager

konsholm

Antal indlæg : 83
Join date : 25/10/08
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Italien vil fremskynde økonomiske reformer Empty Syndfloden

Indlæg af klogeaage 35 Fre Aug 05, 2011 11:44 pm

konsholm skrev:Jeg tror godt jeg tør love at Silvio ikke overlever næste valg med magten i behold - og dermed bliver vejen pludselig banet for flodbølge af retssager

af tåber båret frem af den nye økonomi,vil ingen ende tage.

Enkelte så lyset før daggry

http://da.wikipedia.org/wiki/Anders_Fogh_Rasmussen

Idiot kan man ikke kalde ham.

Partipolitisk orienteret: No
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Italien vil fremskynde økonomiske reformer Empty Reformerne kom såmænd nok; men.....

Indlæg af Thomas Fre Aug 22, 2014 5:32 am

Det er lidt sjovt at tage gamle tråde op.

Mit dem Rückgang im zweiten Quartal 2014 ist Italiens BIP auf das Niveau des zweiten Quartals 2000 gesunken.

Die Ratingagentur Moody's hat die Wachstumsprognosen für Italien nach unten korrigiert und rechnet nun damit, dass die Wirtschaftsleistung 2014 um 0,1 Prozent zurückgehen wird. In zehn Großstädten sind im Juli die Preise gesunken. Die Deflation ist für die Finanzstabilität des Krisenlandes gefährlich - vor allem, da die öffentliche Verschuldung hoch und das Wirtschaftswachstum weiterhin schwach ist.

Der er noget, der tyder på, at man ikke har været hård nok med lønsænkninger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34109
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Italien vil fremskynde økonomiske reformer Empty Sv: Italien vil fremskynde økonomiske reformer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum