10 mia på pensionerne
3 deltagere
Side 1 af 1
10 mia på pensionerne
Ikke mere skattekredit.
Savner også enhver begrundelse.
Savner også enhver begrundelse.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: 10 mia på pensionerne
Så var det slut med det fradrag - og 2,7% skatterabat til der omlægger til ny ordning. Den her kommer til at gøre rigtigt ondt i de højere luftlag/lønklasser.
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Plyds skrev:Så var det slut med det fradrag - og 2,7% skatterabat til der omlægger til ny ordning. Den her kommer til at gøre rigtigt ondt i de højere luftlag/lønklasser.
Det man reelt vil til livs er skattearbitragen, hvor man optager flexlån i huset for at indbetale til en skattebegunstiget pensionsordning.
Thomas skrev:Plyds skrev:Så var det slut med det fradrag - og 2,7% skatterabat til der omlægger til ny ordning. Den her kommer til at gøre rigtigt ondt i de højere luftlag/lønklasser.
Det man reelt vil til livs er skattearbitragen, hvor man optager flexlån i huset for at indbetale til en skattebegunstiget pensionsordning.
Det tror jeg er meget rigtigt. Det giver jo ligefrem mening
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
SortKaffe skrev:Thomas skrev:Plyds skrev:Så var det slut med det fradrag - og 2,7% skatterabat til der omlægger til ny ordning. Den her kommer til at gøre rigtigt ondt i de højere luftlag/lønklasser.
Det tror jeg er meget rigtigt. Det giver jo ligefrem mening
Lige så snart man har fået ophævet de ordninger, så kan kreditorerne også komme til pengene. Det har jo været et problem i bankernes flextumpe cirkus.
Men ja den ordning skal nok gå igennem - med Venstres stemmer - den bliver nok bare udvidet en del, så den omfatter alt andet end arbejdsmarkedspensionerne. Jeg ser at Horrorvits er ude at flæbe - ikke at jeg har læst, hvad han hulker: Uartige børns selvmedlidenhed er kedsommelig.
Så jo - den rammer bankerne, hvor det gør ondt. Det manglede bare at have dem til at ligge og kurspleje deres aktier med skattemidler.
Lignende emner
» Tyveriet af opsaringerne og pensionerne
» Nu begynder man at luge ud i pensionerne
» Renter
» Nu udhules pensionerne af PAL-skatten!
» Spanien inddrager snart pensionerne
» Nu begynder man at luge ud i pensionerne
» Renter
» Nu udhules pensionerne af PAL-skatten!
» Spanien inddrager snart pensionerne
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum