Spanien inddrager snart pensionerne
2 deltagere
Side 1 af 1
Sv: Spanien inddrager snart pensionerne
Jeg vil sige, jeg skal se det før jeg tror det. Pensionsopsparingerne har været den hellige ko indtil nu. Man har forsøgt at få efterkommerne til at tage tabet jo. Hvis endelig pensionsopsparingerne skulle ryge, så var det noget som ville ryste borgerne i Europa, ihvertfald VestEuropa.
Summa: vi kommer til at se en "muddling through" løsning, hvor der tabes nogle penge i pensionskasserne, men ikke alle pengene, og således kan violinen blive ved med at spille.
Summa: vi kommer til at se en "muddling through" løsning, hvor der tabes nogle penge i pensionskasserne, men ikke alle pengene, og således kan violinen blive ved med at spille.
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Sv: Spanien inddrager snart pensionerne
Jeg mener Polen allerede har snuppet en del af pensionerne. Problemet ligger i at Spanien ikke kan genvinde en kreditværdighed før end de penge er snuppet.peter777 skrev:Jeg vil sige, jeg skal se det før jeg tror det. Pensionsopsparingerne har været den hellige ko indtil nu. Man har forsøgt at få efterkommerne til at tage tabet jo. Hvis endelig pensionsopsparingerne skulle ryge, så var det noget som ville ryste borgerne i Europa, ihvertfald VestEuropa.
Du har ret så langt som, at jeg betvivler, at der overhovedet er penge nok i pensionerne.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Lignende emner
» Så knalder det snart
» Nu begynder man at luge ud i pensionerne
» Nu udhules pensionerne af PAL-skatten!
» Tyveriet af opsaringerne og pensionerne
» Renter
» Nu begynder man at luge ud i pensionerne
» Nu udhules pensionerne af PAL-skatten!
» Tyveriet af opsaringerne og pensionerne
» Renter
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|