Teori C-130J ramte Kebnekaise
2 deltagere
Side 1 af 1
Teori C-130J ramte Kebnekaise
Åh nej.
Det var næsten det værste: Helikoptere hader varme og højder - så bjerge med turbulenser oveni......
Har den boret sig ned i sneen, så finder de den aldrig.
Det er vel ved at være for sent at se noget med infrarød.
Det var godt nok slemt, hvis det er sandt.
Det var næsten det værste: Helikoptere hader varme og højder - så bjerge med turbulenser oveni......
Har den boret sig ned i sneen, så finder de den aldrig.
Det er vel ved at være for sent at se noget med infrarød.
Det var godt nok slemt, hvis det er sandt.
Thomas- Antal indlæg : 34540
tja, luftforsvar ved de ikke noget om.
ak ja.
Øvelsen er forkert skruet sammen.
Hvorfor var eskorten ikke laaangt foran Herkeyen?
Hvorfor sender man transportfly ind i forsvaret luftrum? Det luftforsvar skulle have været nedkæmpet først.
Øvelsen er forkert skruet sammen.
Hvorfor var eskorten ikke laaangt foran Herkeyen?
Hvorfor sender man transportfly ind i forsvaret luftrum? Det luftforsvar skulle have været nedkæmpet først.
Sv: Teori C-130J ramte Kebnekaise
Jeg har ALDRIG hørt om noget så sindssygt - aldrig:
1. Sikkerhedshøjde 300 m over terræn? MINIMUM 1500´.
2. VFR - i tilfælde af dårligt vejr afbrydes øvelse OMGÅENDE med opstigning til sikker højde over 10.000´
3. Transportfly ALDRIG. Jeg har ALDRIG set/hørt om transportfly i live øvelser med luftforsvarsfly - der har været ikke-øvelsesdeltagere - jo.
En enkelt interception på en C-141 (forståeligt fejlkendt - med forbehold - som en Candid). Transportfly har IKKE en chance i en skarp situation.
En Globemaster har en speciel nedstigningsprocedure for at undgå mandbårne missiler i lav højde. Ellers går transportfly ALDRIG i lav højde.
Helikoptere som øvelsesdeltagere i en luftforsvarsøvelse? ALDRIG.
En redningshelikopter med en patientoverførsel - luftrummet skulle ryddes for den.
Jeg har set/hørt englændere i 100m (i voldsomt brud på reglerne); men de vidste trods alt, hvad de foretog sig.
Hvis det her er et svensk ønske - så må man ALDRIG nogen sinde øve med dem. Enhver form for militært samarbejde er udelukket.
Nu har Norge så aldrig haft noget egentligt lavt luftforsvar - så de aner ikke, hvad de foretager sig.
De skal have nogen til at holde sig i hånden, der ved noget om luftforsvar.
Men hellere svenskere som fjende end som allierede - det er ganske enkelt for farligt at have dem som allierede. Det er Estonia om igen - uhæmmet inkompetence.
1. Sikkerhedshøjde 300 m over terræn? MINIMUM 1500´.
2. VFR - i tilfælde af dårligt vejr afbrydes øvelse OMGÅENDE med opstigning til sikker højde over 10.000´
3. Transportfly ALDRIG. Jeg har ALDRIG set/hørt om transportfly i live øvelser med luftforsvarsfly - der har været ikke-øvelsesdeltagere - jo.
En enkelt interception på en C-141 (forståeligt fejlkendt - med forbehold - som en Candid). Transportfly har IKKE en chance i en skarp situation.
En Globemaster har en speciel nedstigningsprocedure for at undgå mandbårne missiler i lav højde. Ellers går transportfly ALDRIG i lav højde.
Helikoptere som øvelsesdeltagere i en luftforsvarsøvelse? ALDRIG.
En redningshelikopter med en patientoverførsel - luftrummet skulle ryddes for den.
Jeg har set/hørt englændere i 100m (i voldsomt brud på reglerne); men de vidste trods alt, hvad de foretog sig.
Hvis det her er et svensk ønske - så må man ALDRIG nogen sinde øve med dem. Enhver form for militært samarbejde er udelukket.
Nu har Norge så aldrig haft noget egentligt lavt luftforsvar - så de aner ikke, hvad de foretager sig.
De skal have nogen til at holde sig i hånden, der ved noget om luftforsvar.
Men hellere svenskere som fjende end som allierede - det er ganske enkelt for farligt at have dem som allierede. Det er Estonia om igen - uhæmmet inkompetence.
de fandt det ikke tror jeg?
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Marovingian skrev:de fandt det ikke tror jeg?
Så vi jeg ved fandt de stumper - også af besætningen: Den er formentlig braget ind i fjeldsiden med fuld hammer - og har udløst en lavine - og stumperne er forsvundet i lavinen.
Lignende emner
» C-130J Hercules
» Rusland
» Nybyggeriet
» Hvordan smider vi Nordea ud af landet?
» Rockerkontakt koster Sass ministerpost
» Rusland
» Nybyggeriet
» Hvordan smider vi Nordea ud af landet?
» Rockerkontakt koster Sass ministerpost
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|