Nå så gik møglerne i sort
4 deltagere
Side 1 af 1
Nå så gik møglerne i sort
lille fremgang i 2012????
Ja, selv voldsomme mængder julesnaps kan ikke tvinge humøret højere op.
Ja, selv voldsomme mængder julesnaps kan ikke tvinge humøret højere op.
Thomas- Antal indlæg : 34613
Sv: Nå så gik møglerne i sort
Ja, grinede lidt. Hvis det er det bedste spin de kan komme op med. Så ser 2012 sku ud til at blive storslem.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
2012 bliver en lang gråvjersdag, og sorte render under øjnene....man kan vel sammenligne hver dag i 2012 som at kigge på uret 3 timer før fyreaften...DER ER BARE SÅ LÆNGE TIL!...
Så er man lidt ked af at skulle sige at folk trods alt må prøve at få det bedste ud af det.....for det er 2013 jeg frygter allermest, og et par år derefter.
Jeg frygter boligmarkedet går helt sort når de ti-årige "afdragsfrie" ponzi lån udløber og for alvor begynder at oversvømme markedet i ti-tusindvis.
Så er man lidt ked af at skulle sige at folk trods alt må prøve at få det bedste ud af det.....for det er 2013 jeg frygter allermest, og et par år derefter.
Jeg frygter boligmarkedet går helt sort når de ti-årige "afdragsfrie" ponzi lån udløber og for alvor begynder at oversvømme markedet i ti-tusindvis.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Gorrion skrev:2012 bliver en lang gråvjersdag, og sorte render under øjnene....man kan vel sammenligne hver dag i 2012 som at kigge på uret 3 timer før fyreaften...DER ER BARE SÅ LÆNGE TIL!...
Jeg tror med den ballade fra i dag, at du slet slet ikke behøver vente så længe.
Thomas skrev:
Jeg tror med den ballade fra i dag, at du slet slet ikke behøver vente så længe.
Jeg har ikke lige fulgt med : Hvilken ballade ?
guldimund- Antal indlæg : 297
guldimund skrev:Thomas skrev:
Jeg har ikke lige fulgt med : Hvilken ballade ?
Tja, Danske Banks IT system har været nede p.gr.a. manglende indbetaling til Nationalbanken.
Nødforstrækningen fra 25.11.11 af Danske Bank ved Onkel Nils eddikkesure mellemkomst.
Men du har ret - hvilken ballade? - en idelig og uafbrudt strøm af den.
Hvordan går det med Danske Banks likviditet? Hvilken likviditet?
Lignende emner
» Sort tale
» 8/8-11 tråden
» Markedet for sommerhuse er gået i sort
» Fødekæden ,indehavere af ejerlejligheder, er brudt sammen
» Hvad sker der omkring Ukraine?
» 8/8-11 tråden
» Markedet for sommerhuse er gået i sort
» Fødekæden ,indehavere af ejerlejligheder, er brudt sammen
» Hvad sker der omkring Ukraine?
Side 1 af 1