Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mislykket skudattentat mod Trump.

Go down

Mislykket skudattentat mod Trump. Empty Mislykket skudattentat mod Trump.

Indlæg af Thomas Søn Jul 14, 2024 3:20 pm

Snittede ham kun i øret.

Nu gider jeg ikke hykle forfærdelse og fordømmelse. På samme måde som jeg ikke gider hykle beklagelse over bøssedyret, voldtægtsforbryderen og skolelæreren Søren Pape Poulsen. Det er beklageligt, at Mette Frederiksen blev overfaldet af en narkohandlende skolelærer (går jeg ud fra). Det ser vi så tit. Der er så mange, skolelærere, der er så stupide, at de ikke er i stand til at have en meeeening.

Nu er det ikke måden at fjerne politiske modstandere på. Man skal gøre den kriminelle så ked af det i sit forræderi og kriminalitet, at de tager billetten af egen drift. Vi har masser af broer i Danmark at hoppe ud fra. Banksvin skal overlades til de kriminelle, som de også har snydt (Sverrig bliver en massakre). Forbryderbander bliver så irriterede over at blive snydt, at de udtrykker det på vanlig voldelig vis.
Der skal ikke så meget til: En kort; men meget ubehagelig telefonsamtale fra Finanstilsynet eller bestyrelsesformandens krav en fredag om et møde med revisor og bestyrelsen mandag morgen plejer at klare sagen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34382
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum