Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det er altså pudsigt!

Go down

Det er altså pudsigt! Empty Det er altså pudsigt!

Indlæg af Thomas Tirs Aug 25, 2020 3:03 pm

Jeg ironiserede over Corona-pjattet på Benny Engelbrechts Facebook - hvilket indbragte mig en nedladende bemærkning om "sølvpapirshatte".
Jeg svarede med at han kunne spørge Birgitte Stampe om, hvordan det dog kunne gå til at hun endte i Nordsjælland - nu da Merete Stagetorn var kreperet!

Her refererer jeg til en oldgammel sag, hvor jeg blev aflyttet - helt tilbage til dengang Borups Allé var med relæer - hvilket blev benægtet. Uheldigvis kunne jeg bare bevise det! Fandens irriterende for politiet.

Men det grinemorsomme er, at efter Benny Engelbrecht har leget skolelærer overfor mig så brager denne sag løs.


Det sker dagen efter, at jeg har sagt til Benny Engelbrecht, at burde anlægge en mere ydmyg holdning, når de voksne taler.

Tilfælde eller hva' ..... Jeg aner det ikke!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er altså pudsigt! Empty Så er jeg blevet udelukket fra Facebook i 30 dage.

Indlæg af Thomas Ons Aug 26, 2020 4:50 pm

Det er også for længe siden, at jeg er blevet bannet - jeg var begyndt at falde af på den.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er altså pudsigt! Empty Hmmmm..... det var det, der var under opsejling

Indlæg af Thomas Ons Sep 02, 2020 12:19 am

Da jeg blev bannet fra Facebook.

For mig er der ikke nogen tvivl om, at den egentlige årsag er det afskyelige bøssesvin og skolelærer til perverse Søren Pape Poulsen. I Bøssedyrets sag med hans trækkerdrengs overfald på en kroatisk (?) advokat er der ingen tvivl om, at offeret handlede i nødværge. At en fuldstændig ubegrundet (fastslået af alle 3 retsinstanser) anklage om "hadforbrydelse" ikke har fået konsekvenser for skadedyret Søren Pape Poulsen er et ulækkert mysterium.

Man skal ikke tage fejl - Mette Frederiksen væmmes ved bøssedyret Søren Pape Poulsen - af mange grunde. Det kan vi ikke være i tvivl om efter, at hun gav feriepenge (hvad der så bliver af det) til kontanthjælpsmodtagere: Den var så perfid, at man skal være skolelærer for at overse.

Den anden ting som Berlingske/Danske Bank og Jyllandsposten/Nykredit har fået pisset i spilboblende kog af er: Lars Løkkes udmelding i bogform:

  1. Lars Løkke er, som jeg har formodet og påpeget personlig insolvent, hvilket har gjort, at Brian Mikkelsen kunne blive minister og sabotere myndighedernes kontrol med og af Danske Bank og Nordea - forbrydelser mod valutaen må vel stadig regnes for højforræderi? Der burde være dødsstraf for højforræderi!
  2. De "borgerlige" gør meget ud af uenigheden mellem Lars Løkke og Jakob Ellemann. Jeg er ikke sikker på, at den uenighed stikker så dybt endda.
    Ingen tvivl om, at Ellemann og Løkke er enige om, at Konservative skal have kniven - specielt efter en række erhvervsministre reelt har været udpeget af Danske Bank - at Tulletåben er udpeget af Nordea til at sidde i bestyrelsen i Nationalbanken, hvor han får sin sag for af den væsentligt bedre begavede Lars Rohde.
    Der hvor jeg kan se uenigheden ligger er: Ellemann vil ikke give nazisterne i SF og kommunisterne i Enhedslisten noget som helst.
    Lars Løkke på sin side vil have en forståelse med de Radikale for at have et fast flertal bag kødhakkemaskinen mod de Konservative og Kommunisterne.
    Derfor nægter Ellemann samarbejdet med de Radikale (på udlændinge politikken - dvs. de narkotikahandlende terrorister i SF/Enhedslisten.
  3. Det er jo ikke fordi Socialdemokratiet er afvisende: Deres "støttepartier" klager over manglende bestikkelser til deres forbrydere. Det det trækker op til er:
    a) Besparelser på miljøfimseriet - hvilket en socialdemokrat naturligvis ikke kan medgive offentligt.
    b) En tilbagerulning af de skattelettelser, som de Konservative fik presset Lars Løkke til - ikke nok med det; men en væsentlig lavere grænse for topskatten! Det sidste lyder fra finansministeren, at vi bliver tvunget til skatteforhøjelser.
    c) Skattelettelser i form af afgiftslempelser på miljøområdet - vandafledningsafgifter mm. evt. på giftskatterne, som er tobak i alt væsentligt. Når det er billigere at Corona-rense sig i snaps end ved den obligatoriske håndsprit, så er er der ikke noget at hente på spiritus.
  4. Det er jo ikke fordi, at Mette Frederiksen ikke kan se det komplet latterlige i Corona-maskepien; men hun spiller med, formentlig fordi det splitter SF/Enhedslistens gennemført kriminelle stormtropper. Jeg har også svært ved at se, at hun ikke vil fryde sig over at give kommunisterne en kniv i ryggen.
  5. Vi skal være opmærksom på, at der her over månedsskiftet har været et større bøvs på valutaen. Nettostillingen er d.d. nede under 130 mia.
    Nu får vi se hvilken interesse (og kurs) der er på statsobligationerne i morgen. Den skal nok være betydelig - og de bliver formentlig dyre. Både NOK og SEK er voldsomt overvurderede p.t. naturligvis bør det føre til en livlig interesse for danske statsobligationer.


Nu får vi se, hvad der sker/ikke sker. Men det er den måde, jeg kan få de stærkt rodede brikker i puslespillet til at falde på plads.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Det er altså pudsigt! Empty Sv: Det er altså pudsigt!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum