Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

"Corona - positive"???

2 deltagere

Go down

"Corona - positive"??? Empty "Corona - positive"???

Indlæg af Thomas Ons Nov 04, 2020 3:20 am

Det, jeg lægger mærke til er, at det er forsvarsordførerne for Venstre og Konservative, der "arbejder hjemme".

Hvor skal de have en undskyldning for at kunne holde deres kæft?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Jeg så:

Indlæg af Thomas Lør Nov 28, 2020 8:31 am

Miljøstyrelsen havde sat værnepligtige fra FSN Karup og ved Holstebro til at begrave minkene.

Det må da - for altid - betyde at værnepligten bliver afskaffet: De bliver jo kun brugt til ulovligheder.

Men hvad sker der med de kommunistiske paracitter i miljøstyrelsen???
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Skoler lukkes i 38 kommuner.

Indlæg af Thomas Man Dec 07, 2020 1:54 pm

Det kan kun betegnes som positivt.

De modbydelige svin til skolelærere: Kan man ikke smadre bøssesvinet og voldtægtsforbryderen Søren Pape Poulsen og hans arbejdsgiver Danske Bank og Tulletåbens Nordea, så må man smadre ham på hans forbrydelser som skolelærer.

Det er typisk områder, hvor SF/Enhedslisten står stærkt. Det, der undrer mig er området omkring Korsør og den vej ned....

Minkaflivningen var så klart en fejl. En fejl som vil have konsekvenser for miljøfimserne. Mest umiddelbart i en overflytning af bevillinger og stillinger til forsvaret.

Mette Frederiksens børn går i privatskole, så tro endelig ikke, at hun ikke hader skolelærere, som de ondartede terrorister de er.

Men generelt generer det ikke kredse, hvor Venstre står stærkt.

Også elever på gymnasier og andre ungdomsuddannelser skal sendes hjem de kommende uger, og universiteter skal indføre digital undervisning i de 38 kommuner.

Nu er undervisningen på universiteterne ikke noget at prale af.

Det tredje, jeg hæfter mig ved er, at områder med alvorlige flextumper - som Nordsjælland rammes.

Jeg tror heller ikke, man skal ignorere, at 1/3 af den den højeste pensionsopsparing er halvdelen af pensionsformuen.

Den krise, finanssektoren stadig er i, har man bekvemt kunne ignorere under henvisning til Corona. Når man må skride til ekstraordinære udlån mod pant i Nationalbanken - i 20 mia. klassen - så er der noget rivende galt. Men det har Nationalbanken rimelig styr på, så ingen grund til få pisset i kog over det.

Nu sendes elever hjem igen: »De unge mennesker lider et enormt afsavn i forvejen«

At man overhovedet kan få aviser til at optage sådan noget infamt nonsens Rolling Eyes

Når man tænker tilbage på sin egen skoletid, så var der ikke noget skønnere end at skolen lukkede og man blev fri for terroristerne.

Tro mig: Der er ikke nogen, der kan fordrage at gå i skole. Folkeskolen gør kun skade.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Læg mærke til Ellemann.

Indlæg af Thomas Man Dec 07, 2020 3:18 pm

Thomas skrev:Det kan kun betegnes som positivt.

De modbydelige svin til skolelærere: Kan man ikke smadre bøssesvinet og voldtægtsforbryderen Søren Pape Poulsen og hans arbejdsgiver Danske Bank og Tulletåbens Nordea, så må man smadre ham på hans forbrydelser som skolelærer.

Det er typisk områder, hvor SF/Enhedslisten står stærkt. Det, der undrer mig er området omkring Korsør og den vej ned....

Minkaflivningen var så klart en fejl. En fejl som vil have konsekvenser for miljøfimserne. Mest umiddelbart i en overflytning af bevillinger og stillinger til forsvaret.

Mette Frederiksens børn går i privatskole, så tro endelig ikke, at hun ikke hader skolelærere, som de ondartede terrorister de er.

Men generelt generer det ikke kredse, hvor Venstre står stærkt.

Også elever på gymnasier og andre ungdomsuddannelser skal sendes hjem de kommende uger, og universiteter skal indføre digital undervisning i de 38 kommuner.

Nu er undervisningen på universiteterne ikke noget at prale af.

Det tredje, jeg hæfter mig ved er, at områder med alvorlige flextumper - som Nordsjælland rammes.

Jeg tror heller ikke, man skal ignorere, at 1/3 af den den højeste pensionsopsparing er halvdelen af pensionsformuen.

Den krise, finanssektoren stadig er i, har man bekvemt kunne ignorere under henvisning til Corona. Når man må skride til ekstraordinære udlån mod pant i Nationalbanken - i 20 mia. klassen - så er der noget rivende galt. Men det har Nationalbanken rimelig styr på, så ingen grund til få pisset i kog over det.

Nu sendes elever hjem igen: »De unge mennesker lider et enormt afsavn i forvejen«

At man overhovedet kan få aviser til at optage sådan noget infamt nonsens Rolling Eyes

Når man tænker tilbage på sin egen skoletid, så var der ikke noget skønnere end at skolen lukkede og man blev fri for terroristerne.

Tro mig: Der er ikke nogen, der kan fordrage at gå i skole. Folkeskolen gør kun skade.

Den er aftalt i porten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Jernmalm bliver dyrere i Kina.

Indlæg af Thomas Lør Dec 12, 2020 10:28 pm

Svarer ganske til den danske minkeksport.

Ligesom den danske minkeksport er - stort set - død, så skal man altid prøve at skelne mellem årsag og virkning.

Sagen er, at den kinesiske økonomi er under en storstilet nedsmeltning. Der er ikke behov for mere stål i Kina. Kina har desuden en sværindustri, der er noget nær et skræmmebillede i ineffektivitet. Man har bare ikke turdet nedlægge den, fordi det ville betyde ganske alvorlig ballade og hæren måtte rykke ind - det undgår de så nok næppe.

Kina har solgt stål til fuldstændigt urealistiske priser for at holde eksporten i gang.

Men hvis vi kan få slået nogle miljøfimsende kommunistiske skolelærere ihjel, så har det været ulejligheden værd.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Ny epidemilov

Indlæg af Thomas Fre Dec 18, 2020 7:02 pm

Det er ikke overraskende.

Det bemærkelsesværdige er, at Venstre ikke føler trang til at kommentere; mens alle de andre idioter synes det er en god idé at komme med deres forbeholdne mening. Hvilket vil sige, at de har været tvunget til at synes, det er en god idé.

Over halvdelen af de indlagte har anden etnisk baggrund end dansk.

Det er således en bekvem mulighed for at slå ned på de kriminelle, narkotikahandlende indvandrere.

Hvad de nærmere omstændigheder er? Tja, det er der ikke nogen, der har lyst til at snakke om.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Sv: "Corona - positive"???

Indlæg af klogeaage 35 Fre Dec 18, 2020 10:05 pm

Thomas skrev:Det er ikke overraskende.

Det bemærkelsesværdige er, at Venstre ikke føler trang til at kommentere; mens alle de andre idioter synes det er en god idé at komme med deres forbeholdne mening. Hvilket vil sige, at de har været tvunget til at synes, det er en god idé.

Over halvdelen af de indlagte har anden etnisk baggrund end dansk.

Det er således en bekvem mulighed for at slå ned på de kriminelle, narkotikahandlende indvandrere.

Hvad de nærmere omstændigheder er? Tja, det er der ikke nogen, der har lyst til at snakke om.

:roll:Er overbevist om at Støjberg skal have stækket vingerne for ellers går Venstre ind i en svær tid
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Kina øger patruljeringen i det Sydkinesiske Hav.

Indlæg af Thomas Søn Dec 27, 2020 12:29 pm

Ikke ganske overraskende.

Det er det gamle mundheld: "Når et firma bygger sit nye koncern-hovedkvarter - så skal man sælge sine aktier."

Det var forventeligt, at Kina ikke ville lægge sig ned og krepere en naturlig død.

Situationen med Trump, der (formentlig) bliver smidt ud af det Hvide Hus, så kunne nogle fristes til at tage det som et svaghedstegn.

Problemet for Kina er, at de skyder sig selv i foden med et maskingevær. De har lukket for importen af amerikanske fødevarer og australsk kul.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Mette Frederiksen vil forlænge restriktionerne.

Indlæg af Thomas Ons Jan 13, 2021 4:20 pm

Hvilket ikke har en skid med snuen at gøre.


  1. Trumps platte demonstrationer gør ikke tingene lettere. Det har så en del mere med amerikansk indenrigspolitik at gøre frem for noget som helst andet. Det betyder naturligvis ikke, at det er uden betydning for Danmark - ja, det internationale samfund.
  2. Kineserne truer med at futte af - alt imens rebet strammes om dem.
  3. Vi ser, at der er en ustabil situation for DKK med både SEK og NOK rimelig slemt overvurderet. Det er så det lille bankangreb på valutaen fra spillemønterne.
  4. Det er typisk, at Van Opschlag og finken fra Enhedslisten har "stress" - hvilket formentlig er et andet ord for at afgive forklaring til politiet. De skal nok være meddelsomme, fordi de ellers bliver spidstegte af deres rimligt kriminelle respektive baglande.
  5. Der er faldet bl.a. en højesteretsdom omkring udvisning af "Loyal To Familia"- bandemedlem. Desuden har der været de obligatoriske bandemord.
    Én ting vil man ikke have: Nemlig forsamlinger, der vil være oplagte terrormål. Dertil kommer så Trump tilhængernes voldsforbrydelser, som kunne gentages her - og det skal vi ikke have noget af.
  6. Bemærkelsesværdigt nok, så er voldtægtsforbryderen, bøssesvinet og skolelæreren Søren Pape Poulsen, sammen med de andre dekorerede røvhuller, påtrængende tavse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Nu foretager man arrestationer!

Indlæg af Thomas Tors Feb 11, 2021 9:04 pm

Vi har længe vidst, at et terrorangreb var under opsejling.

Man kan også se hvilke kommuner, der har et højt "smittetal".
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Det er nok ikke tilfældigt, at man snakker om genåbning.

Indlæg af Thomas Fre Feb 12, 2021 1:32 pm

Thomas skrev:Vi har længe vidst, at et terrorangreb var under opsejling.

Man kan også se hvilke kommuner, der har et højt "smittetal".

PET peger på planer om angreb i Danmark eller Tyskland.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Abu Walaa dømt til 10½ års fængsel.

Indlæg af Thomas Fre Feb 26, 2021 11:20 pm

i Tyskland.

Det er i sig selv en reel og udmærket begrundelse for "lockdown", da det af Enhedslisten og SF infiltrerede terrorist netværk ikke vil synes om det.

Timingen på forlængelsen - uden yderligere begrundelse - af Corona-farcen. Er der også en sammenhæng? Tjaa... det må for indeværende forblive gætværk; men "smittetallet" i indvandrerkvarterer er højt.
Jeg vil ikke sige, at jeg som statsminister ville have handlet anderledes end Mette Frederiksen.

Mon ikke Enhedslisten og SF snart hoster op med oplysninger, der kan smaske terrorister?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Vi taler om 500-1000 potentielle terrorister.

Indlæg af Thomas Lør Feb 27, 2021 2:20 am

Thomas skrev:i Tyskland.

Det er i sig selv en reel og udmærket begrundelse for "lockdown", da det af Enhedslisten og SF infiltrerede terrorist netværk ikke vil synes om det.

Timingen på forlængelsen - uden yderligere begrundelse - af Corona-farcen. Er der også en sammenhæng? Tjaa... det må for indeværende forblive gætværk; men "smittetallet" i indvandrerkvarterer er højt.
Jeg vil ikke sige, at jeg som statsminister ville have handlet anderledes end Mette Frederiksen.

Mon ikke Enhedslisten og SF snart hoster op med oplysninger, der kan smaske terrorister?

Det er tilsyneladende ISIS.

Når der er så omfattende problemer i Berlin, så er det svært at forestille sig, at noget lignende ikke er tilfældet i Danmark (nærmere betegnet København og Århus). Det er her værd at hæfte sig ved, at Ninna Hedeager Olsen har med sine handlinger og udtalelser klart vist et terroristisk sindelag. At ville have udbygget miljø anlæg i Nordsjælland af "hensyn til badevandet i København".
Vi må her konstatere, at hendes målsætning er alene at skade - et ondt, perverst skadedyr! Påstanden er bevidst forkert.

Jeg hæfter mig også ved, at man har fulgt disse personager gennem 2 år. Det hænger udmærket tidsmæssigt sammen med den ransagning politiet gennemførte i Danmark, hvor man pågreb 13-14 "bandemedlemmer".

Der er mere, der gemmer sig i dette end mundbind og mumlen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Det er da pudsigt,

Indlæg af Thomas Lør Feb 27, 2021 3:00 am

Thomas skrev:
Thomas skrev:i Tyskland.

Det er i sig selv en reel og udmærket begrundelse for "lockdown", da det af Enhedslisten og SF infiltrerede terrorist netværk ikke vil synes om det.

Timingen på forlængelsen - uden yderligere begrundelse - af Corona-farcen. Er der også en sammenhæng? Tjaa... det må for indeværende forblive gætværk; men "smittetallet" i indvandrerkvarterer er højt.
Jeg vil ikke sige, at jeg som statsminister ville have handlet anderledes end Mette Frederiksen.

Mon ikke Enhedslisten og SF snart hoster op med oplysninger, der kan smaske terrorister?

At der er tale om indvandrerkvarteret - kendt for sin særegne retsopfattelse:



Det er tilsyneladende ISIS.

Når der er så omfattende problemer i Berlin, så er det svært at forestille sig, at noget lignende ikke er tilfældet i Danmark (nærmere betegnet København og Århus). Det er her værd at hæfte sig ved, at Ninna Hedeager Olsen har med sine handlinger og udtalelser klart vist et terroristisk sindelag. At ville have udbygget miljø anlæg i Nordsjælland af "hensyn til badevandet i København".
Vi må her konstatere, at hendes målsætning er alene at skade - et ondt, perverst skadedyr! Påstanden er bevidst forkert.

Jeg hæfter mig også ved, at man har fulgt disse personager gennem 2 år. Det hænger udmærket tidsmæssigt sammen med den ransagning politiet gennemførte i Danmark, hvor man pågreb 13-14 "bandemedlemmer".

Der er mere, der gemmer sig i dette end mundbind og mumlen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty "Smitten" eksploderer i Vollsmose/Odense.

Indlæg af Thomas Lør Feb 27, 2021 3:04 am

Thomas skrev:
Thomas skrev:
Thomas skrev:i Tyskland.

Det er i sig selv en reel og udmærket begrundelse for "lockdown", da det af Enhedslisten og SF infiltrerede terrorist netværk ikke vil synes om det.

Timingen på forlængelsen - uden yderligere begrundelse - af Corona-farcen. Er der også en sammenhæng? Tjaa... det må for indeværende forblive gætværk; men "smittetallet" i indvandrerkvarterer er højt.
Jeg vil ikke sige, at jeg som statsminister ville have handlet anderledes end Mette Frederiksen.

Mon ikke Enhedslisten og SF snart hoster op med oplysninger, der kan smaske terrorister?

Det er tilsyneladende ISIS.

Når der er så omfattende problemer i Berlin, så er det svært at forestille sig, at noget lignende ikke er tilfældet i Danmark (nærmere betegnet København og Århus). Det er her værd at hæfte sig ved, at Ninna Hedeager Olsen har med sine handlinger og udtalelser klart vist et terroristisk sindelag. At ville have udbygget miljø anlæg i Nordsjælland af "hensyn til badevandet i København".
Vi må her konstatere, at hendes målsætning er alene at skade - et ondt, perverst skadedyr! Påstanden er bevidst forkert.

Jeg hæfter mig også ved, at man har fulgt disse personager gennem 2 år. Det hænger udmærket tidsmæssigt sammen med den ransagning politiet gennemførte i Danmark, hvor man pågreb 13-14 "bandemedlemmer".

Der er mere, der gemmer sig i dette end mundbind og mumlen.



At der er tale om indvandrerkvarteret - kendt for sin særegne retsopfattelse:

Ak ja, skolelærere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Nogen har snakket!

Indlæg af Thomas Lør Feb 27, 2021 2:32 pm

28-årig tiltalt for at hverve en mand til Islamisk Stat.

Genåbningsplan.
Jeg har længe undret mig over, at der ikke er talt om en genåbning af Lolland-Falster: Der er jo ikke nogen smittede dér.

Det forklarer også hendes træden vande: Hun skulle lige have en melding om, hvem, hvad og hvor, der er blevet tilbageholdt i Berlin.

Det forklarer også den røffel, som Mette Frederiksen gav bøssesvinet Søren Pape Poulsen: Pape er komplet ligeglad med alt andet end sit røvhul og Danske Bank. At mennesker dør, som Mette Frederiksen sagde, havde intet med virus at gøre; men et forestående muligt terrorangreb på Danmark - nærmere betegnet i København.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Åbning burde ikke overraske.

Indlæg af Thomas Tors Mar 18, 2021 11:26 pm

Mette Frederiksen må have fået nogle brugbare informationer med i bagagen fra Israel.

Hmmm... jeg minder om, at Statens Serum Institut (SSI) under 2. verdenskrig gennemførte forsøg med tyfus-vaccine - på koncentrationslejrfanger. Kom frem under Nürnberg-retsagerne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty At genåbningen ikke omfatter "erhvervslivet"

Indlæg af Thomas Fre Mar 19, 2021 12:20 am

Thomas skrev:Mette Frederiksen må have fået nogle brugbare informationer med i bagagen fra Israel.

Hmmm... jeg minder om, at Statens Serum Institut (SSI) under 2. verdenskrig gennemførte forsøg med tyfus-vaccine - på koncentrationslejrfanger. Kom frem under Nürnberg-retsagerne.

peger nok så meget på, at Danske Banks generalforsamling (virtuel eller ej) gik ubeskriveligt dårligt - Berlingske er ikke kommet med sine sædvanlige kvalmende anprisninger af Danske Bank i forbindelse med generalforsamlingen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Genåbningen af Danmark.

Indlæg af Thomas Man Apr 12, 2021 8:32 pm

Der er bred politisk enighed om mere genåbning.

Smittetallene får politikerne til at vejre forårsluft og samles i et ønske om at åbne mere end aftalt. Mere skolegang til børn og unge har høj prioritet.

Men det er lige præcis det, der ikke kommer til at ske!

Halsen skal knækkes på skolelærerne!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Antallet af indlagte falder.

Indlæg af Thomas Tirs Jun 08, 2021 4:47 pm

Problemet er, at hele Corona-balladen er FUP.

På grund af tekniske problemer siden i går er der fortsat en del prøvesvar i kø i systemet. Det betyder, at dagens data er baseret på færre prøvesvar og dermed er underestimeret, skriver SSI.

Omtrent lige så overbevisende, som når bankerne har "edb-problemer" og er på vej i betalingsstandsning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Corona på QE

Indlæg af Thomas Tors Jul 15, 2021 7:24 am

Det er belejligt for at holde kampgruppen samlet.

De skal bare genforsyne. Spørgsmålet er: Hvilken ammunition bringer de om bord? Det er noget man principielt ikke ønsker at delagtiggøre alle og enhver med.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Flertal imod Mette Frederiksens coronaplan

Indlæg af Thomas Tirs Nov 09, 2021 7:22 pm

Heller ikke overraskende.

Man kan jo bare pege på mink-skandalen, som hun heller ikke havde styr på.

Når jeg skal være ærlig, så tror jeg, at Mette Frederiksen med vilje fremlægger en plan, som hun véd der ikke er flertal for - for at give læger og sygeplejersker (og Forsvarskommandoen) én over snuden.
Nu kan hun slå ud med armene og konstatere, at man i Folketinget ikke har tillid til Sundhedsstyrelsen (f.eks.) - og deres "faglige vurdering" har huller så store, at man kan køre godstog gennem dem - dobbeltsporede.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Corona-tallene er svindlede

Indlæg af Thomas Fre Nov 19, 2021 10:34 am

Hvilket jeg har konstateret for mere end et år siden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

"Corona - positive"??? Empty Sv: "Corona - positive"???

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum