Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Der sker noget lige nu.

Go down

Der sker noget lige nu. Empty Der sker noget lige nu.

Indlæg af Thomas Tors Feb 13, 2020 12:16 am

Nato Nordatlantisk forsvarsministermøde.

  1. Det væsentlige er nok, at Trinepigen og den canadiske forsvarsminister tilsyneladende har en del at snakke om.
    Det angives, at der er tale om Irak: Det kan da godt være; men det kan også være så meget andet, hvor Danmark og Canada over en bid brød og en dram.
  2. Øresundsbroen er lukket p.gr.a. "Tekniske Problemer", hvem der så end tror på det platte påskud?
  3. Jeg er blevet lukket ned på Facebook (nu får vi se, hvor meget der ligger i det) - jeg havde bare et af mine sædvanlige hadske udfald mod svenskere og svenske banksvin - der er jo ikke anden måde at forholde sig til nogle sådanne.


Nu skal man altid være forsigtig med at forveksle årsag og virkning. Men noget tyder på en vis nervøsitet.

Det eneste man kan udlede af pressekonferencen:

Sådan som Stoltenberg væver og snakker sort, så må der være noget under vejs.
Jeg formoder stadig, at man bruger SF/Enhedslisten til at skaffe oplysninger om terroristerne - og kommunisterne skal nok samarbejde, for ellers bliver de udleveret til hinandens narkohandlende stormtropper - og det vil de ikke, for så bliver f.eks. indavlskonsulent Pernille Skipper slået ihjel på en meget smertefuld måde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum