Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

+2
Thomas
Gorrion
6 deltagere

Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af Gorrion Tirs Mar 11, 2014 7:58 pm

Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft
http://go.tv2.dk/2014-03-11-ny-forskning-proteiner-fra-k%C3%B8d-kan-%C3%B8ge-risiko-kr%C3%A6ft

Hold kæft hvor er man træt af at høre om det!

Hvis der er noget der giver kræft, stress, forhøjet blodtryk, og blodpropper er det sku at høre på alt det lort der bliver lukket ud omkring kost, drikkevaner, rygning mv.!

De skulle hellere bruge energi på at finde ud af hvordan vi får lavet et nyt finansielt system, og får mafiabank-verdenen nedlagt!


Sidst rettet af Gorrion Tors Mar 13, 2014 11:01 am, rettet 1 gang
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af Thomas Tirs Mar 11, 2014 8:05 pm

Gorrion skrev:Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft
http://go.tv2.dk/2014-03-11-ny-forskning-proteiner-fra-k%C3%B8d-kan-%C3%B8ge-risiko-kr%C3%A6ft

Hold kæft hvor er man træt af at høre om det!

Hvis der er noget der giver kræft, stress, forhøjet blodtryk, og blodpropper er det sku at høre på alt det lort der bliver lukket ud omkring kost, drikkevaner, rygning mv.!
...
 cheers 
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af wh Ons Mar 12, 2014 12:00 am

Jamen, lad os da endelig benægte kræftrisikoen ved rygning...

Flot Gorrion. Troede at din tråd omkring "luftbiler" var uintelligent og direkte dum, men den her tager da prisen. Det er ikke studenterhuen der trykker dig platfodet.

Lad mig gætte: Du har kun en 9. klasse afgangseksamen?

wh

Antal indlæg : 414
Join date : 29/08/12

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af doctor Ons Mar 12, 2014 1:57 am

wh: nåhhhh det er det der er galt. Du har fået for lidt kød.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/vi-spiste-kod-15-millioner-ar-siden

"»Det kræver meget næring, hvis du skal udvikle en større hjerne, og noget af den næring kommer blandt andet fra vitaminer, som man finder i kød.«"


doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af doctor Ons Mar 12, 2014 1:58 am

wh: nåhhhh det er det der er galt. Du har fået for lidt kød.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/vi-spiste-kod-15-millioner-ar-siden

"»Det kræver meget næring, hvis du skal udvikle en større hjerne, og noget af den næring kommer blandt andet fra vitaminer, som man finder i kød.«"

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af tommyjo Ons Mar 12, 2014 3:15 am

doctor skrev:wh: nåhhhh det er det der er galt. Du har fået for lidt kød.

http://videnskab.dk/krop-sundhed/vi-spiste-kod-15-millioner-ar-siden

"»Det kræver meget næring, hvis du skal udvikle en større hjerne, og noget af den næring kommer blandt andet fra vitaminer, som man finder i kød.«"
såså kære doctor ikke drille dette primitive individ

tommyjo

Antal indlæg : 377
Join date : 25/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af guldimund Ons Mar 12, 2014 10:23 am

Jeg tror wh er en Lorem Ipsum generator. På dansk.
guldimund
guldimund

Antal indlæg : 297
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af Thomas Ons Mar 12, 2014 10:48 am

guldimund skrev:Jeg tror wh er en Lorem Ipsum generator. På dansk.

Ja, noget skal han jo lave, mens han venter på at afgive forklaring til politiet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af Gorrion Ons Mar 12, 2014 11:00 am

wh skrev:Jamen, lad os da endelig benægte kræftrisikoen ved rygning...

Flot Gorrion. Troede at din tråd omkring "luftbiler" var uintelligent og direkte dum, men den her tager da prisen. Det er ikke studenterhuen der trykker dig platfodet.

Lad mig gætte: Du har kun en 9. klasse afgangseksamen?

Du er et meget vagt individ wh, en rigtig sørgelig støbning for at sige det mildt.

Jeg har faktisk 3 håndværker uddannelser, alle bestået med top karaktere, hvilket også betyder at jeg i mit arbejde lovligt kan udføre mange funktioner, hvor der ofte er påkrævet flere håndværkere.
Dertil vil jeg mene at jeg selv uden en studenterhue har en del mere imellem ørene end de fleste, og kan se tingene i et større perspektiv, end snæversynet såkaldte kloge hoveder, finansfjolser, og ikke mindst politikere.

Når en "bil" eller nok nærmere køretøj kan fragte en person 200km med en fart på op til 80-100 km i timen, på en enkelt lille tankfuld komprimeret luft, så er det da en fantastisk opfindelse, og det mener jeg stadig!
Nej det er ikke til at trække store vognlæs af fragt igennem verden, eller være drivkraft for Mærsk store skibe på verdenshavene.
Men i storbyer der er ved at blive kvalt i smog, hvor det at komme fra A til B er det primære så er det absolut noget der er værd at få udviklet endnu mere, selvom det allerede er yderst brugbart transportmiddel.
En optankning tager i øvrigt kun et øjeblik!

Der hvor jeg så lige nu føler mig snot dum, er at jeg overhovedet gider smide en kommentar til en taber som dig wh.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af Thomas Ons Mar 12, 2014 12:50 pm

Gorrion skrev:

Der, hvor jeg så lige nu føler mig snot dum, er at jeg overhovedet gider smide en kommentar til en taber som dig wh.  

Det problematiske er, at en håndværker overhovedet har brug for en opfattelse af finansiering. Det havde ikke været nødvendigt, hvis bankansatte havde haft det. En, der kan sit håndværk har som regel respekt for andre, der kan deres forskellige håndværk. Man anvender en faglig kvalificeret person - ikke fordi man ikke nødvendigvis kan lave det selv; men det er altså nemmere at lave noget man selv kan og betale håndværkeren.

I øvrigt har jeg ændret opfattelse mht. til dødsstraf til bankansatte. Erfaringen siger jo, at det klarer de selv med en weekendtur alene i sommerhuset. Det giver så et problem med alle dem, der mandag morgen vil snakke med dem: Politiet f.eks.
Dronning Mølle burde skifte navn til: Dinglestrup.

Så er der renlivede psykopater som wh, som ikke kan påvirkes - tja, de kommer på et tidspunkt ud for en "ulykke", fordi de har svindlet en anden psykopat.

Men ellers så tager bankfolk som regel op på taget af et højhus med et kålhoved under armen - kaster kålhovedet ud - tager elevatoren ned - kikker på de spredte rester - tager elevatoren op igen - og hopper selv ud!
Det er det en revisor kalder en arbejdsgangsbeskrivelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft Empty Sv: Gorrion: Åhh nej ikke nu igen.....Ny forskning: Proteiner fra kød kan øge risiko for kræft

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum