Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

3 deltagere

Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

Indlæg af klogeaage 35 Fre Sep 14, 2012 8:59 pm

Flextumper krymper sig :

Gæst hos "Ekstrabladet"/Borsen:
Reglerne er helt ude i skoven. Vælger jeg, at udleje min ejerlejlighed på 60 m² i København må jeg kun forlange kr. 4.000 pr. mdr. og det er til trods for at jeg har udgifter på 9.000 pr. mdr.
affraid

og ryger på ræven:

Udlejerne står tilbage med et krav om, at huslejen skal sættes betragteligt ned med tilbagevirkende kraft.

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Sv: Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

Indlæg af Thomas Fre Sep 14, 2012 9:06 pm

klogeaage 35 skrev:Flextumper krymper sig :

Gæst hos "Ekstrabladet"/Borsen:
Reglerne er helt ude i skoven. Vælger jeg, at udleje min ejerlejlighed på 60 m² i København må jeg kun forlange kr. 4.000 pr. mdr. og det er til trods for at jeg har udgifter på 9.000 pr. mdr.
affraid

og ryger på ræven:

Udlejerne står tilbage med et krav om, at huslejen skal sættes betragteligt ned med tilbagevirkende kraft.

Men får sikkert et dejligt skattefradrag........
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Sv: Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

Indlæg af SortKaffe Fre Sep 14, 2012 10:14 pm

Fjolset ( udlejer ) har jo sikkert købt for dyrt. Synd for ham / hende, men ikke et samfundsproblem
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Sv: Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

Indlæg af Thomas Lør Sep 22, 2012 5:25 pm

SortKaffe skrev:Fjolset ( udlejer ) har jo sikkert købt for dyrt. Synd for ham / hende, men ikke et samfundsproblem
Enig!

Det er et spørgsmål om at fedte egen dumhed af på andre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Huslejenævn tvinger privat udlejer til at sælge

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Okt 02, 2012 2:23 pm

En afgørelse fra huslejenævnet truer med at efterlade en privat udlejer i en økonomisk situation, der vil tvinge dem til at sælge lejemålet.


Betal lejeren 41.828 kr. tilbage og sæt lejen ned fra 5202 kr. om måneden til 2920 kr. om måneden.


Jamen de kan jo ikke sælge liebhaver slottet til prisen,det er der hunden ligger begravet.


(Ved det,gamle støvede "nyheder" , kan se at thsv er tilbage fra en laaaaang sommerferie ,nu hendes møntindkast igen fyldt op med småpenge ,mit håb var om hun gav en lektion her på siden Wink Razz )
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Sv: Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

Indlæg af Thomas Tirs Okt 02, 2012 3:32 pm

klogeaage 35 skrev:En afgørelse fra huslejenævnet truer med at efterlade en privat udlejer i en økonomisk situation, der vil tvinge dem til at sælge lejemålet.


Betal lejeren 41.828 kr. tilbage og sæt lejen ned fra 5202 kr. om måneden til 2920 kr. om måneden.


Jamen de kan jo ikke sælge liebhaver slottet til prisen,det er der hunden ligger begravet.


(Ved det,gamle støvede "nyheder" , kan se at thsv er tilbage fra en laaaaang sommerferie ,nu hendes møntindkast igen fyldt op med småpenge ,mit håb var om hun gav en lektion her på siden Wink Razz )

Jamen Århus har et problem. - oveni de andre.


Det tyder også på at begrebet "rimelig" husleje ikke er så langt endda fra realiteterne.

Det næste er at bankene ikke uden videre kan indlåse en væsentlig del af deres tabte fordringer og påregne, at sende regningen videre. "Rimelig husleje" er vel nærmere en konstatering.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet Empty Sv: Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum