Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gad vide, hvem det er?

+2
Schopenhauer
Thomas
6 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Man Apr 09, 2012 8:23 pm

Ham har jeg ledt efter længe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Schopenhauer Man Apr 09, 2012 9:54 pm

Som navnet i en kendt dansk godnatsang måske?
Den lille ... osv. Razz
tja... med fare for at virke naiv og bagud af dansen, tænker det er allerede er almindelig kendt?
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af SortKaffe Man Apr 09, 2012 9:59 pm

Hmmm. Interessant. Måske moderen, måske sønnen. Vi får forhåbentligt mere at5 vide snart. Hvis det er en medister, såå......
SortKaffe
SortKaffe

Antal indlæg : 1105
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Man Apr 09, 2012 10:28 pm

SortKaffe skrev:Hmmm. Interessant. Måske moderen, måske sønnen. Vi får forhåbentligt mere at5 vide snart. Hvis det er en medister, såå......

Ja, der er meget at gætte på.

Men noget står fast:

Det pjat, der har været fremme passer ganske enkelt ikke med en tysk efterretningstjeneste. Det passer ikke med de sommerlejre som Ungpionererne havde - simpelt hen rekruttering. Der er simpelt hen for stort samkvem til at der ikke skulle have været noget.

Den militære del har nok været mere polakkerne, der var meget længe om at trappe ned. Det er vel først med den ændrede forsvarsstrategi at det materiale er blevet uaktuelt, hvorfor de arkiver er fyldt med irrelevant materiale: Hvem gider læse om Stevnsfortets indretning - efter det er nedlagt?
Det minder lidt om Wennerstrøms forræderi i Sverrig: Hele det svenske forsvar måtte lægges om.
Så den del af det er sådan set på plads.

Men den politiske del? Det kan ikke passe med den officielle minimale aktivitet.
Det kan heller ikke passe med at Ole Sohn kan blive minister - ikke med mindre han har været dobbeltagent: DKP blev jo nedlagt bemærkelsesværdig gelinde.
SF? har sjældent været orienteret i tid og rum.
Socialdemokratiet og rollen omkring fodnotepolitikken: Det skifte kommer alt for abrupt.
Ved PEI, hvem det er - det er næsten helt sikkert.

Jeg formoder, det er en socialdemokrat, for det er først med Helle T, at man har kunnet pille fløjene fra hinanden - ellers har de holdt hinanden i skak, fordi alle har haft noget på alle: Helt typisk kommer Helle T ind fra ingenting.

Metoden overrasker mig ikke det mindste: Enhver sikkerhedstjeneste har helt automatiske procedurer (specielt en kommunistisk "demokratisk centralistisk") for destruktion af i hvert fald de direkte veje. Derfor vil de mest interessante adgange til oplysningerne være de første, der bliver slettet. Derfor er undersøgelseskommissioner tæt på værdiløse - de oplysninger de kan få vil så godt som aldrig være de rigtige - og hvad de får fat i er Spielmaterial.
Dette har en chance for at være rigtigt, fordi det bygger på henvisningernes henvisningers henvisninger.

Vi kan være sikre på, at der er noget: Hullet i vor viden er simpelthen for stort! Der er ganske enkelt ikke det, der burde have været. Det man kan finde er som fodsporene i leverpostejen efter en elefantflok.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Schopenhauer Man Apr 09, 2012 10:31 pm

"Hvis det er en medister, såå......"
een rød pølse bliver det cherry .
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Schopenhauer Man Apr 09, 2012 11:10 pm

Jeg er måske stadig lidt bagstiv efter en hård påske og ikke... rigtig No fulgt med, kan jo se at alle større medier flyder over med links placeret så det ikke er til at tage fejl af hvor pilen peger, såå... tror jeg lader være med at "kloge" mig yderligere.
som de siger i trodengamm "follow the white rabbit"rabbit
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Man Apr 09, 2012 11:17 pm

Schopenhauer skrev:Jeg er måske stadig lidt bagstiv efter en hård påske og ikke... rigtig No fulgt med, kan jo se at alle større medier flyder over med links placeret så det ikke er til at tage fejl af hvor pilen peger, såå... tror jeg lader være med at "kloge" mig yderligere.
som de siger i trodengamm "follow the white rabbit"rabbit

Hvis det er ham jeg tænker på, så forstår jeg bedre nogle af de underlige krumspring PET har lavet de sidste 20 år.
Og nej, hvis det er ham - nej jeg er ikke jurist....... - så har han været på min liste gennem nogle år.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Schopenhauer Man Apr 09, 2012 11:18 pm

Hov "kæden sprang da vist", nå men "follow the whit rabbit";
https://www.youtube.com/watch?v=EHk8g8fuS5o
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Lars_HH Man Apr 09, 2012 11:55 pm

Hvem gætter I på?

Lars_HH

Antal indlæg : 954
Join date : 30/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Tirs Apr 10, 2012 12:05 am

Lars_HH skrev:Hvem gætter I på?

Jeg synes nu det er mere interessant, hvorfor ham forskeren melder ud på den måde. Hvem har truet ham?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Schopenhauer Tirs Apr 10, 2012 12:31 am

Thomas skrev:
Lars_HH skrev:Hvem gætter I på?

Jeg synes nu det er mere interessant, hvorfor ham forskeren melder ud på den måde. Hvem har truet ham?

Ingen... men han er ikke jurist og sikkert ikke medievandt samt en lille smule paranoid!
Læg mærke til rækkefølgen af hans udmeldinger. Tilfældig fund af tilfældig koldkrigsforsker, øhh... hvordan gør jeg mon uden at risikere at få ørene i maskinen?
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Tirs Apr 10, 2012 4:01 am

Schopenhauer skrev:
Thomas skrev:
Lars_HH skrev:Hvem gætter I på?

Jeg synes nu det er mere interessant, hvorfor ham forskeren melder ud på den måde. Hvem har truet ham?

Ingen... men han er ikke jurist og sikkert ikke medievandt samt en lille smule paranoid!
Læg mærke til rækkefølgen af hans udmeldinger. Tilfældig fund af tilfældig koldkrigsforsker, øhh... hvordan gør jeg mon uden at risikere at få ørerne i maskinen?

Selvfølgelig er det ikke fundet tilfældigt - nogen har peget på sporet. Når man finder ud af sådan noget normalt, så er det noget, der tager år: Det er ikke et spor som man systematisk kan følge. Det, der sker er, at man står med en række tilsyneladende uafhængige oplysninger, hvor hver oplysning giver en lille brik af puslespillet - som ikke samles i et pænt billede; men i nogle billeder som så viser sig at høre sammen to og to.

Man går ikke til pressen med mindre man har dokumentationen - eller rettere dokumentation nok. Hvis han er klog har han efterladt et par kopier af sagsmappen forskellige steder. Han går ud med det nu som en livsforsikring - det er ikke behagelige mennesker han har med at gøre. Muligvis er han selv livsforsikringen.

Mit gæt er, at den egentlige kilde er en tjenestemand, der ønsker offentliggørelse (evt. ved at tage luften ud af hemmeligheden så komme fri af en trussel). Lidt som sagen om atomvåben på Grønland - her var Helved Petersen nød til at gå ud til offentligheden med H.C.Hansen notaterne - fordi en lidt spøjs person havde fået så præcis vejledning, at de amerikanske arkiver ikke kunne lade som om de ikke kunne finde sagen.

Det her stammer nok slet ikke fra de arkiver man kender noget til. Hvad gør en efterretningstjeneste, når den tror sig kompromitteret af overordnede: Man opretter et parallelt arkiv, som opbevares fysisk adskilt fra andre arkiver. En efterretningstjeneste sletter ALDRIG oplysninger - ikke med mindre man har bragt kopier i sikkerhed først.

Det med, at man indirekte har fundet ud af noget indenfor samme arkiv - den holder ikke. Der eksisterer en redegørelse et sted, der henviser til et antal sager i et andet arkiv, så man kommer uden om det direkte spor.
Denne redegørelse er formentlig en bombe placeret med stor omhu dengang, man oprindeligt "slettede" oplysningerne: Hvordan skulle man ellers vide hvordan det skulle rekonstrueres? Det er dem, der oprindeligt slettede oplysningerne, der har sikret sig - ellers ved man jo ikke, hvad man skal slette.

Havde det været uafhængig research, så var det ikke kommet "pludseligt" og ved en "tilfældighed". Spørgsmålet er: Hvorfor springer den bombe nu?
Nej, jeg tror ikke, det er Ole Sohn: Ham kender man - ham forventer man noget sådant fra. Årsagen til, at Sohn kan blive minister må være, fordi han har været dobbeltagent i forbindelse med DKP's nedlukning.

Ingen tvivl om at forsvaret af bælterne har været kompromitteret - ellers ser man ikke den gennemgribende reorganisering af flåden som kommer efter den kolde krig.
Det svarer lidt til den kompromittering af den tyske angrebsplan, som Canaris muligvis stod bag. Den affødte behovet for en helt anden plan end den kompromitterede, som bare var en noget fantasiløs opdatering af Schlieffen-planen.
Den nye forsvarsplan er ved at være endeligt på plads (og aftalt med "fjenden") - hvis jeg ikke tager fejl - hvorfor det er ligegyldigt om den gamle bliver afsløret. Lad så være. at det er politisk ubelejligt for nogen - det er ligegyldigt - men det forræderne kan afsløre er sikkerhedsmæssigt uinteressant. Storebæltsfærgerne er jo skrottet for mange år siden, så det er ligegyldigt hvor mange miner de kunne lægge - der skal jo under ingen omstændigheder lægges miner. Ikke dér i hvert fald.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Uden forbindelse i øvrigt

Indlæg af Thomas Tirs Apr 10, 2012 6:01 am

Ja så

Prøv at google ham.

Til sammenligning Tidl. Fiskeriminister A.C.Norman - der blev kendt uværdig som medlem af Folketinget. "Officielt" p.gr.af en spritkørsel; men det har efter min formodning ikke noget med spionage at gøre.

Tiltalefrafald 17.april 1982

Justitsminister i Regeringen Anker Jørgensen V fra 30. december 1981 til 10. september 1982.

Prøv at sammenligne med en minister som INGEN - med garanti - husker:
Holger Hansen
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Nogen er sgu blevet truet!

Indlæg af Thomas Tirs Apr 10, 2012 12:14 pm

jaså

- Det er ikke mig, der er gået til medierne med denne sag. Jeg blev spurgt af BT, om der er sager, som ikke er blevet afdækket, og jeg kunne ikke med god samvittighed sige nej, når jeg vidste, at vi sad med noget stort, siger Thomas Wegener Friis, der håber, at medieopmærksomheden vil få justitsminister Morten Bødskov (S) til at bede amerikanerne om indsigt i de såkaldte Rosenholz-arkiv, der rummer kopier af destruerede Stasi-mapper.

Ja den plejer at virke: Amerikanerne ødelægger ikke sådan uden videre arkivmateriale!
Her peges på sikkerhedskopien. Her får amerikanerne et problem med at sige, at de ikke kan finde det!
Her er angivelse af tid, sted og mappe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Holder alle bare vejret eller?

Indlæg af Schopenhauer Ons Apr 11, 2012 2:52 am

Er jeg den eneste, der tror at regeringens kan risikere at falde på denne her?
og er medie dækningen ikke helt usædvanlig?
well... nu det er off-top. så går det nok, hvad SØREN, kald det et billig Popper. Shocked

Nå:
Spørgsmål; Hvorfor? ( istedet for Hvem? )
Svar: Jeg aner det ikke!

og... det med småt, konspiratorisk ect. Twisted Evil
1 : ordinære "forbryder" grunde;
afhængighed, berigelse, jalousi, manglende affektkontrol, dårlig begavelse, alvorlig personlighedforstyrrelse, ect.
Det er vel ret usandsynligt at der vil være motiv eller mentale ressourcer og overblik?

2 : Idealisme?
Hegels "zeitgeist", Marx´s kapitallogik, Sartre eller andre mere eller mindre metafysiske forestillinger?
Ikke holdbart i længden, hvis man virkelig er "indenfor" og samtidig kan køre et dobbeltspil så ved man det kun er indpakningspapir og staffage.

3 : Grundlæggende eksistentiel tomhed?
Puu... den er godt nok svær, men ja... hvis grundlæggende præmisser om menneskets og eksistensens natur har stået alt, alt, alt for klart i en tidlig, identitetskabende og sårbar alder. evt. som følge af forsmået kærlighed, grundlæggende svigt i de tidlige år. Tja... også ligemeget
Ikke desto mindre; Jeg tror på nr. 3. som psykologisk profil: Fravalg af børn, nære sociale relationer, iagttagelsen af verden som et spil.
Fremtrædelsen vil være narcissisterts forkærlighed for symbolik og det at blive tillagt betydning, herunder post mortem, godt eller ondt er uden mening.

"hendes æblehave?,"... "måske var det i virkeligheden ikke hendes æbler de havde spist af?"
Schopenhauer
Schopenhauer

Antal indlæg : 49
Join date : 29/07/11

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Ons Apr 11, 2012 6:54 am

Det er helt klar noget INGEN har kunnet styre - en sag, som man troede var lagt grundigt låg på.
Hvis det er som jeg tror, så har jeg svært ved at se den politiske relevans i dagens situation.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Selvfølgelig går han ikke til PET

Indlæg af Thomas Ons Apr 11, 2012 11:06 am

det er jo dem, der har fjernet oplysningerne. PET ved da alt om sagen - men det er ubelejligt at de kommer frem. Sætte ræven til at vogte gæs??
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Tors Apr 12, 2012 4:54 pm

Der er ikke nogen tvivl om at Søvndal er skræmt fra vid og sans ved tanken om hvad en sådan undersøgelse af akademikerens materiale kan bringe for en dag.
Derfor skal han have pisket op i Irak-krigen igen - og Farum-sagen. Alt for at undgå, at der bliver snakket om Ole Sohns fortid.

Den måde, hvorpå Socialdemokratiet bakker op om Søvndal i denne sammenhæng tyder på, at de ikke er sikre på om det er Sohn.

Jeg er ikke overbevist - jeg tror stadig det er tidligere justitsminister Ole Espersen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Tors Apr 12, 2012 5:02 pm

Men når der nu bliver rippet op i gamle sår, så kunne det jo være meget rart at søge i Rusland - det får de nok ikke noget ud af.
Nej, for Helvede - tænk hvis det kom frem!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af SimpleMind Tors Apr 12, 2012 6:51 pm

Thomas skrev:Der er ikke nogen tvivl om at Søvndal er skræmt fra vid og sans ved tanken om hvad en sådan undersøgelse af akademikerens materiale kan bringe for en dag.
Derfor skal han have pisket op i Irak-krigen igen - og Farum-sagen. Alt for at undgå, at der bliver snakket om Ole Sohns fortid.

Den måde, hvorpå Socialdemokratiet bakker op om Søvndal i denne sammenhæng tyder på, at de ikke er sikre på om det er Sohn.

Jeg er ikke overbevist - jeg tror stadig det er tidligere justitsminister Ole Espersen.

Men Ole Espersen er vel ikke farlig i en grad der gør, at HTS vil dække over det?

Iøvrigt, er det så ikke PET der har det helt store forklaringsproblem? Og de er vel ligesom resten af mafia-Danmark udenfor juridisk rækkevidde.

Nb.
Nu er det jo så også højsæson for at tale om alt muligt andet end finanskriser og pengetrykkeri. Jeg bliver altid så mistænkelig. når verden går under 24 gange i døgnet, mens alverdens trusler om både det ene og det andet hagler ned over os.

SimpleMind

Antal indlæg : 276
Join date : 15/01/12

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Tors Apr 12, 2012 9:02 pm

SimpleMind skrev:
Thomas skrev:Der er ikke nogen tvivl om at Søvndal er skræmt fra vid og sans ved tanken om hvad en sådan undersøgelse af akademikerens materiale kan bringe for en dag.
Derfor skal han have pisket op i Irak-krigen igen - og Farum-sagen. Alt for at undgå, at der bliver snakket om Ole Sohns fortid.

Den måde, hvorpå Socialdemokratiet bakker op om Søvndal i denne sammenhæng tyder på, at de ikke er sikre på om det er Sohn.

Jeg er ikke overbevist - jeg tror stadig det er tidligere justitsminister Ole Espersen.

Men Ole Espersen er vel ikke farlig i en grad der gør, at HTS vil dække over det?

Iøvrigt, er det så ikke PET der har det helt store forklaringsproblem? Og de er vel ligesom resten af mafia-Danmark udenfor juridisk rækkevidde.

Nb.
Nu er det jo så også højsæson for at tale om alt muligt andet end finanskriser og pengetrykkeri. Jeg bliver altid så mistænkelig. når verden går under 24 gange i døgnet, mens alverdens trusler om både det ene og det andet hagler ned over os.

Ole Espersen er ikke FARLIG???? At landets justitsminister med kommando over politi og efterretningstjeneste var landsforrædder? Det turde da være den største skandale i Nato's historie!
Nu tænker Villy Søvndal hverken ret langt - eller hurtigt, så han går i koma over Ole Sohn. Ham har man da styr på. Alle har jo vidst at han modtog sorte penge - eller rettere røde. Det var en af socialdemokratiets små hobbyer at ruinere DKP.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Nå, når vi nu alligevel roder i de papirer.....

Indlæg af Thomas Tors Apr 12, 2012 9:07 pm

Så kan vi lige så godt få denne tosse gennem systemet, så har pressen noget at skrive om.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af SimpleMind Tors Apr 12, 2012 9:14 pm

Thomas skrev:
SimpleMind skrev:
Thomas skrev:Der er ikke nogen tvivl om at Søvndal er skræmt fra vid og sans ved tanken om hvad en sådan undersøgelse af akademikerens materiale kan bringe for en dag.
Derfor skal han have pisket op i Irak-krigen igen - og Farum-sagen. Alt for at undgå, at der bliver snakket om Ole Sohns fortid.

Den måde, hvorpå Socialdemokratiet bakker op om Søvndal i denne sammenhæng tyder på, at de ikke er sikre på om det er Sohn.

Jeg er ikke overbevist - jeg tror stadig det er tidligere justitsminister Ole Espersen.

Men Ole Espersen er vel ikke farlig i en grad der gør, at HTS vil dække over det?

Iøvrigt, er det så ikke PET der har det helt store forklaringsproblem? Og de er vel ligesom resten af mafia-Danmark udenfor juridisk rækkevidde.

Nb.
Nu er det jo så også højsæson for at tale om alt muligt andet end finanskriser og pengetrykkeri. Jeg bliver altid så mistænkelig. når verden går under 24 gange i døgnet, mens alverdens trusler om både det ene og det andet hagler ned over os.

Ole Espersen er ikke FARLIG???? At landets justitsminister med kommando over politi og efterretningstjeneste var landsforrædder? Det turde da være den største skandale i Nato's historie!
Nu tænker Villy Søvndal hverken ret langt - eller hurtigt, så han går i koma over Ole Sohn. Ham har man da styr på. Alle har jo vidst at han modtog sorte penge - eller rettere røde. Det var en af socialdemokratiets små hobbyer at ruinere DKP.

Jo, men det var jo dengang. Det er vel ikke noget man idag kan hænge f.eks HTS op paa.

SimpleMind

Antal indlæg : 276
Join date : 15/01/12

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Thomas Tors Apr 12, 2012 9:41 pm

SimpleMind skrev:

Jo, men det var jo dengang. Det er vel ikke noget man idag kan hænge f.eks HTS op paa.

Det var dog naivt! Sådan hænger det ikke sammen!
HTS er jo formand for Socialdemokratiet og Statsminister FORDI hun ikke har nogen videre forbindelser i Socialdemokratiet og dets bagland. Hun har siddet nede i EU og været MEGET fjernt fra alting.
Men tager man først fat i et hjørne af partiet og/eller fagbevægelsen så vil den meget prækære magtbalance i Socialdemokratiet skride sammen.
Først kommer Ole Espersen; men hvem kendte ham, hvad har de lavet - og hvad deres senere bekendte bedrevet?

Du kan jo bare i anledning af Ninn Hansens 90 års dag se hvor meget han ødelagde i det Konservative Folkeparti.
Alene det at Ninn var modvægten mod kreditforeningerne i det Konservative Folkeparti.
Et parti, der lige siden - mildest talt - har kørt på¨pumperne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Stol på Dansk Folkeparti

Indlæg af Thomas Tors Apr 12, 2012 10:34 pm

Skaarup

Altid Klar - med en svada af bemærkninger af ganske enestående stupiditet:

1) Mon ikke Udenrigsministeren har været) orienteret - bare overfladisk? At Søvndal så altid efterlader en i tvivl om, at han er orienteret i tid og rum - det er noget andet.

2) Mon ikke russerne er klar over, at de har spioneret - og man ikke er glad for det?

3) Der er nu gået to år siden han blev suspenderet fra Københavns Universitet - mon ikke russerne har trukket det personale ud, som har været kompromitteret?

4)
Hvis der er en professor, der er tiltalt for at have givet nogle ting, som skulle være ulovlige at levere til en fremmed magt, og det er sket på forespørgsel fra russerne af, så er det betænkeligt, siger partiets retsordfører Karsten Lauritzen.
Det KUNNE jo være en af årsagerne til, at der rejses tiltale? Bare et vildt gæt!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide, hvem det er? Empty Sv: Gad vide, hvem det er?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum