Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gad vide om Johs snart er træt?

5 deltagere

Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Thomas Fre Mar 02, 2012 1:17 am

Det jeg bare tænker på: Der må være meget ubehagelige nyheder på vej fra Nykredit siden de sender en klakør herind.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Marovingian Fre Mar 02, 2012 2:46 am

generelt har der været en anelse flere spin-artikler på det seneste, lumineux og thsv optrapper også aktiviteten på storebrorforumet.

mit gæt er at de vejrer morgenluft - formentlig har stigningerne på aktiemarkedet siden nytår gjort at de ser en mulighed for at vende stemningen på boligmarkedet. for det har set meget sort ud for dem i lang tid.

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Thomas Fre Mar 02, 2012 5:14 am

Marovingian skrev:generelt har der været en anelse flere spin-artikler på det seneste, lumineux og thsv optrapper også aktiviteten på storebrorforumet.

mit gæt er at de vejrer morgenluft - formentlig har stigningerne på aktiemarkedet siden nytår gjort at de ser en mulighed for at vende stemningen på boligmarkedet. for det har set meget sort ud for dem i lang tid.

Det har jeg ikke fulgt så meget med i; men et eller andet sker der.
At Danske Bank er klemt - det véd vi. Nykredit har derimod gået mere stille med dørene - og de er som sædvanlig et år bagud.
Men nogen klamrer sig til halmstrå - for at tro at dette forum har nogen indflydelse på noget som helst - det er nu nok at overvurdere.

Jeg forstår så heller ikke deres optimisme, når man ser DST tallene: Rekordlave mængder (ok december måned; men alligevel) og faldende priser.
For slet ikke at tale om at få skidtet finansieret.

Der er jo helt klart en prioritering fra Regeringens side om at få reddet landbruget - udsættelsen (for at undersøge de juridiske aspekter? Det har ministeriet da undersøgt inden man når så langt.) kunne tyde på en sammenbrænding et eller andet sted.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Gæst Søn Mar 04, 2012 11:24 am

Thomas skrev:
Men nogen klamrer sig til halmstrå - for at tro at dette forum har nogen indflydelse på noget som helst - det er nu nok at overvurdere.

Tjaa, hvis man ikke har andet at lave en at diskutere med sig selv på nettet....

Først påstår du at jeg er betalt for at skrive (du har vist ikke lagt dig helt fast på om min mission er at omvende jer eller se hvad I har "fundet ud af")

Det har jeg så gentagne gange fortalt er løgn.

Og så konstaterer du (korrekt nok) at det her forum nok ikke har "nogen indflydelse på noget som helst".

Så hvad er lige argumnetet for at DB/NYK/? skulle betale mig for at skirve her ?

Det giver simpelthen ingen mening Laughing


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Cirb Søn Mar 04, 2012 11:40 am

Johs skrev:
Thomas skrev:
Men nogen klamrer sig til halmstrå - for at tro at dette forum har nogen indflydelse på noget som helst - det er nu nok at overvurdere.

Tjaa, hvis man ikke har andet at lave en at diskutere med sig selv på nettet....

Først påstår du at jeg er betalt for at skrive (du har vist ikke lagt dig helt fast på om min mission er at omvende jer eller se hvad I har "fundet ud af")

Det har jeg så gentagne gange fortalt er løgn.

Og så konstaterer du (korrekt nok) at det her forum nok ikke har "nogen indflydelse på noget som helst".

Så hvad er lige argumnetet for at DB/NYK/? skulle betale mig for at skirve her ?

Det giver simpelthen ingen mening Laughing


To simple spørgsmål

1) Er du ansat i en finanskoncern (sandsynligvis) Nykredit ? J/N
2) Skriver du i din arbejdstid ? J/N

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Gæst Søn Mar 04, 2012 11:55 am

Cirb skrev:
Johs skrev:
Thomas skrev:
Men nogen klamrer sig til halmstrå - for at tro at dette forum har nogen indflydelse på noget som helst - det er nu nok at overvurdere.

Tjaa, hvis man ikke har andet at lave en at diskutere med sig selv på nettet....

Først påstår du at jeg er betalt for at skrive (du har vist ikke lagt dig helt fast på om min mission er at omvende jer eller se hvad I har "fundet ud af")

Det har jeg så gentagne gange fortalt er løgn.

Og så konstaterer du (korrekt nok) at det her forum nok ikke har "nogen indflydelse på noget som helst".

Så hvad er lige argumnetet for at DB/NYK/? skulle betale mig for at skirve her ?

Det giver simpelthen ingen mening Laughing


To simple spørgsmål

1) Er du ansat i en finanskoncern (sandsynligvis) Nykredit ? J/N
2) Skriver du i din arbejdstid ? J/N

Mvh
Cirb

Nu spørger du pænt så jeg skal svare dig pænt selvom essensen i mit svar ligner Thomas nedenstående (fra en gammel tråd).

Som dig og de fleste andre foretrækker jeg at være anonym her. Men bare lige et spørgsmål: Ville du tro mig hvis jeg sagde jeg arbejdede udenfor den finansielle branche ? Ellers giver det jo ikke så meget mening at svare Smile

http://www.xn--konomidebatten-pqb.dk/t857p45-srme-sa

Thomas skrev:
Du skal overhovedet ikke beskæftige dig med min person!

Anonyme profiler eller ej, så må man ikke udgive sig for andet end man er - hvilket du burde vide som "jurist": Derfor tror jeg ikke et hak på, at du er jurist - jurister plejer iht mine erfaringer at være varsomme med den slags detaljer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af klogeaage 35 Søn Mar 04, 2012 11:59 am

Johs skrev:

Som dig og de fleste andre foretrækker jeg at være anonym her. Men bare lige et spørgsmål: Ville du tro mig hvis jeg sagde jeg arbejdede udenfor den finansielle branche ? Ellers giver det jo ikke så meget mening at svare Smile




Svaret herfra er et rungende nej.

Lad nu være med at ydmyge dig selv

Idea Idea Idea

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Shintai Søn Mar 04, 2012 2:23 pm

Vi ved godt hvor du arbejder Johs og det kan du ikke løbe fra. Man afsætter jo en del digitale spor i sin færden study
Shintai
Shintai

Antal indlæg : 1808
Join date : 30/07/11
Geografisk sted : Islands Brygge

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Marovingian Søn Mar 11, 2012 3:13 am

Shintai skrev:Vi ved godt hvor du arbejder Johs og det kan du ikke løbe fra. Man afsætter jo en del digitale spor i sin færden study
haha har i fundet ham via hans IP eller mailadresse?

Marovingian

Antal indlæg : 633
Join date : 10/08/11
Geografisk sted : Her

Tilbage til toppen Go down

Gad vide om Johs snart er træt? Empty Sv: Gad vide om Johs snart er træt?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum