Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

3 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Ons Maj 17, 2017 9:00 am

Watergate Prosecutor: Well On Our Way To Donald Trump Impeachment | The 11th Hour | MSNBC
https://www.youtube.com/watch?v=hVMzg_VNPZY

Farvel til Trump!!!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Thomas Ons Maj 17, 2017 9:23 am

Gorrion skrev:Watergate Prosecutor: Well On Our Way To Donald Trump Impeachment | The 11th Hour | MSNBC
https://www.youtube.com/watch?v=hVMzg_VNPZY

Farvel til Trump!!!

Det kan meget vel være!

Der er også en del senatorer, der føler taburetten vakle under sig.

Der er to udveje: En rigsretssag - eller "idiotparagraffen" i den 25. tilføjelse til forfatningen. Efter "idiotparagraffen" kan vicepræsidenten tilsidesætte præsidenten (med senatets tilslutning på - jeg mener det er - 2/3 af stemmerne).

Hvad vil Du være Trump: Forbryder eller idiot?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Ons Maj 17, 2017 12:33 pm

Thomas skrev:
Gorrion skrev:Watergate Prosecutor: Well On Our Way To Donald Trump Impeachment | The 11th Hour | MSNBC
https://www.youtube.com/watch?v=hVMzg_VNPZY

Farvel til Trump!!!

Det kan meget vel være!

Der er også en del senatorer, der føler taburetten vakle under sig.

Der er to udveje: En rigsretssag - eller "idiotparagraffen" i den 25. tilføjelse til forfatningen. Efter "idiotparagraffen" kan vicepræsidenten tilsidesætte præsidenten (med senatets tilslutning på - jeg mener det er - 2/3 af stemmerne).

Hvad vil Du være Trump: Forbryder eller idiot?

Jeg er ret sikker på at han både vil blive erklæret dum og en idiot, men hvor han helt sikkert kommer til at stå til ansvar er hans åbenlyser forbrydelser og korruption !
Det er "Adios and Prison time" for Trump
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Thomas Ons Maj 17, 2017 9:39 pm

Gorrion skrev:

Jeg er ret sikker på at han både vil blive erklæret dum og en idiot, men hvor han helt sikkert kommer til at stå til ansvar er hans åbenlyser forbrydelser og korruption !
Det er "Adios and Prison time" for Trump

Ork nej, det bliver langt, langt værre end som så: Det vil vise sig, at han er fattig!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Nærigfryns Tors Maj 18, 2017 10:24 am

Og forhåbentlig vil det vise sig at hans kreditorer er ihærdige med at klippe en skaldet

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Thomas Tors Maj 18, 2017 12:04 pm

Nærigfryns skrev:Og forhåbentlig vil det vise sig at hans kreditorer er ihærdige med at klippe en skaldet
Sådan er Putin jo.

Jeg formoder at Putin er - indirekte Trumps største kreditor. Det vil være naturligt, at når kapital søger ud af et fallitbo som Rusland, så vil det søge mod fast ejendom - ud fra betragtningen om, at det ikke går nogen vegne.

Den tror jeg så ikke gælder i dette tilfælde, fordi golfbaner etc. er voldsomt overvurderede iht. deres indtjeningsevne. Enten må ejer/kreditor indstille sig på et mikroskopisk afkast eller også sælge med et brutalt tab.

Det er jo gerne sådan, at sorte penge krymper gevaldigt i vask.

Det interessante for os er, at for et par år siden gik Putin formentlig via Deutsche Bank, der var Trumps største kreditor. Deutsche Bank har så fået nok den største bøde nogen sinde for valutamanipulation.
Formentlig har det givet Bundesbank så megen kontrol over Deutsche Bank, at den udvej er lukket for Putin.

Det betyder, at Putin så formentlig leder efter anden udvej - og her er Nordea en naturlig handskedukke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Der er teknisk set 2 veje til at fjerne en præsident i USA.

Indlæg af Thomas Tors Maj 18, 2017 12:31 pm

  • Enten gennem en rigsretssag, hvor i princippet enhver kan rejse spørgsmålet om en rigsretssag. Det er imidlertid Repræsentanternes Hus, der beslutter om der er grundlag for at rejse tiltale. Rejses tiltale, så vil Huset normalt træde ind som anklager. Den dømmende myndighed er i dette tilfælde Senatet.
    Det fremgår direkte af forfatningen:
    Impeachment for, and conviction of, Treason, Bribery, or other High Crimes and Misdemeanors
    Dvs. Stort set alt kan være begrundelse for fjernelse. Som det ser ud i øjeblikket, så bygger man en sag op, hvor man prøver at klaske så meget op på væggen som muligt og se om der er noget, der bliver hængende.
    Problemet er, at de tager meget lang tid at behandle.
  • Eller benytte sig af den 25 tilføjelse til forfatningen, der indeholder en bemyndigelse til at vicepræsidenten overtager embedet. Ved vicepræsidentens forfald (hvilket var tilfældet med Spiro Agnew - skønt 25 tilføjelse ikke var indført dengang),
    så er det formanden for Repræsentanternes Hus. Der så i øvrigt en lang arvefølge hvis også formanden for Huset må give forfald.
    Det kræver, at der er flertal blandt de senatsgodkendte ministre og flertal (jeg mener det er 2/3 flertal) blandt Husets medlemmer.
    En væsentlig forskel til rigretssagen er, at der behøver ikke at foreligge ulovlige forhold; men alene, at præsidenten ikke er i stand til at varetage sit embede: Det kan f.eks. være af sundhedsmæssige årsager. Det sidste er måske årsagen til, at man begynder at mumle om Alzheimer i forbindelse med Trump.


Det var det, jeg mente med:
Som Thomas så fortræffeligt skrev:Hvad vil Du være Trump: Forbryder eller idiot?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Hvem hører Trump på i det hele taget?

Indlæg af Thomas Tors Jun 01, 2017 8:50 pm

Tilsyneladende: Mika Brzezinski og Joe Scarborough på msnbc.

De taler i hvert fald som om det er tilfældet. Trumps talsmand Sean Spicer er ligeglad med pressen; men han taler for et publikum af en person.
Der er ikke nogen af dem, der skulle være tæt på ham, der tør sige noget til ham: Enten bliver de fyret eller tiltalt - familien hører han ikke efter.
Det er nok den eneste måde, at kommunikere med Trump:

Trump kan lide Mika Brzezinski og Joe Scarborough! Dels var Mika's nylig afdøde far bestemt en af dem, der vidste noget om russerne, dels respekterer han Joe Scarborough - fordi han siger, hvad han mener.

Tilsyneladende: Mika Brzezinski og Joe Scarborough på msnbc.

De taler i hvert fald som om det er tilfældet. Trumps talsmand Sean Spicer er ligeglad med pressen; men han taler for et publikum af en person.
Der er ikke nogen af dem, der skulle være tæt på ham, der tør sige noget til ham: Enten bliver de fyret eller tiltalt - familien hører han ikke efter.
Det er nok den eneste måde, at kommunikere med Trump:

Trump kan lide Mika Brzezinski og Joe Scarborough! Dels var Mika's nylig afdøde far bestemt en af dem, der vidste noget om russerne, dels respekterer han Joe Scarborough - fordi han siger, hvad han mener.

De taler til publikum; men vel i virkeligheden kun præsidenten - og de ønsker ham det ikke ondt.

Mika og Joe lægger hele deres morgenudsendelse tilrette på at give Trump en præsentation af, hvad som Trump burde interessere sig for. Samtidig er Joe Scarborough jurist, så han kan pege i den for Trump bedste retning i en situation, hvor Trump ikke har nogen god mulighed.
Lars Løkke er i hvert fald nogenlunde på det hold, hvilket man kan se af det håndtryk Løkke gav Trump. Hvor alle andre har fået hånden kvast, så tårerne står dem i øjnene (Justin Trudeau har lært at tage en rulle mønter i hånden inden håndtrykket), så gav Løkke et hjerteligt klask.
Det er ikke et særlig avanceret plan at kommunikere på, men det er så heller ikke nogen særlig kompliceret konversation, der skal afvikles.

Altså: Jo hurtigere Trump bringes til at træde frivilligt tilbage (under påberåbelse af helbreddet), jo bedre for alle. Der eksisterer den mulighed, at benytte forfatningens 25. tilføjelse og bede vicepræsidenten om at overtage, hvis man som præsident ikke føler sig opgaven mægtig. Tilføjelsen er meget vagt formuleret og åbner en ansigtsreddende mulighed.

Man har endog haft Henry Kissinger inde (fordi han har erfaring med i en tilsvarende sag); men jeg tror ikke, at de kommunikerer - i det hele taget - Trump forstår helt enkelt ikke, hvad Kissinger siger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Jeg tror, at Trump meget snart får at vide:

Indlæg af Thomas Tirs Jun 20, 2017 11:18 am

Der vil blive rejst tiltale og senatet får svært ved at undlade at dømme.

Det tør Trump ikke, fordi hans egentlige anliggende er, at lave skyldnersvig overfor russerne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Noget tyder på, at Gorrion får ret....

Indlæg af Thomas Ons Jun 21, 2017 1:45 pm

Det er ret god journalistik.

Anvender vi klassisk efterretningsanalyse, så er det væsentligt, at finde ud af fjendens slagopstilling.

Jeg hæfter mig også ved, at vicepræsident Mike Pence holder sig laaaaaangt væk. Han skal ikke fedtes ind i denne sag.

Det trækker sammen til, at Trump får valget mellem at gå frivilligt eller blive smidt ud. At hans "forretningsimperie" braser sammen, det kan vi gå ud fra som sikkert. Det vil ikke betyde det store, fordi de finansielle tab vil formentlig i hovedsagen være Putins personlige tab.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Spørgsmålet er godt:

Indlæg af Thomas Lør Jun 24, 2017 2:53 am

Hvad vil man sige ved et bedre middagsselskab i Europa, hvis navnet Trump nævnes?

En diplomat kan jo ikke sige det rent ud, men:

Det ville svare til at nogen slog en enorm prut under forretten.

Alle prøver at kikke væk - og bebrejdende på den, der slog fisen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Søn Jul 02, 2017 8:18 pm

http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-forsvarer-sin-twitterbrug-jeg-er-en-moderne-praesident

Trump er rablende sindssyg i kasketten....og det kommer oven i at han er dybt korrupt og kriminel !
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Thomas Søn Jul 02, 2017 9:54 pm

Gorrion skrev:http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-forsvarer-sin-twitterbrug-jeg-er-en-moderne-praesident

Trump er rablende sindssyg i kasketten....og det kommer oven i at han er dybt korrupt og kriminel !

Jeg tror faktisk, at Du har ret! Der er noget, der falder alvorligt uden for det normale.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Tors Jul 13, 2017 2:50 am

Trump afviser kendskab til russisk møde: Jeg fik det at vide for et par dage siden
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-afviser-kendskab-til-russisk-moede-jeg-fik-det-vide-et-par-dage-siden

Den taber er så fuld af løgn, og han er tilmed rigtig dårlig til at lyve....
Alt omkring Trump er korruption, kriminel opførsel og løgne !
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Thomas Tors Jul 13, 2017 8:08 am

Gorrion skrev:Trump afviser kendskab til russisk møde: Jeg fik det at vide for et par dage siden
http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-afviser-kendskab-til-russisk-moede-jeg-fik-det-vide-et-par-dage-siden

Den taber er så fuld af løgn, og han er tilmed rigtig dårlig til at lyve....
Alt omkring Trump er korruption, kriminel opførsel og løgne !

Jeg tror Du skal være mere specifik. Det man skal se efter med Trump er ejendomsværdier.
Fidusen er, at Putin et alia har nogle penge, der skal ud af Rusland - de er naturligvis stjålet; men det er der så meget, der er. Det er pengevask.
Det bliver så dyrt for Putin - ganske enkelt fordi renten går op i USA. Naturligvis kommer der ikke indtægter fra de ejendomme (ikke hvis driften skal betales), hvilket betyder at den lånte formue svinder ind.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Rul sundhedsreformen tilbage?

Indlæg af Thomas Tirs Jul 18, 2017 1:09 pm

Næppe.

Demokraterne er stærkt imod at fjerne den sundhedsreform, hvilket var forventeligt. Fejlen med Obama-care er, at den alene tager hensyn til lønmodtagerne. Den tager slet ikke hensyn til mindre selvstændige erhvervsdrivende.

Det gør, at republikanerne som udgangspunkt er imod Obama-care; men man er det fra to forskellige udgangspunkter:
  • På den ene side er der dem, der også vil have sikkerheden for de små erhvervsdrivende håndværkere mm.
  • På den anden side har vi flextumperne og fallenterne, der vil have at andre skal betale for deres fejlslagne spekulation i egen fortræffelighed.


Det amerikanske sundhedssystem er alt for kostbart og ineffektivt. Det gør endog det danske sygehusvæsen misundelig. Altså et sundhedsvæsen på 12% af økonomien?

Inden weekenden havde to senatorer sagt fra - én fra hver sin begrundelse. Det bragte stemmerne til 50-50, hvorved vicepræsidenten, som senatets fødte formand får stemmeret. Nu er der så to andre republikanske senatorer, der er blevet svage i knæene. Typisk: Ingen tør være det afgørende søm i ligkisten; men bare én makker er nok til at de får skrabet mod nok sammen.
Dermed vil Trumps lovforslag falde, fordi det ikke har flertal i senatet.

Grundlæggende er det samme mekanisme herhjemme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Ons Jul 19, 2017 1:46 pm

http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-ekspert-den-republikanske-ledelse-har-svigtet-i-obamacare-misere

- Og det udstiller også, hvor lidt magt præsident Trump har i Washington lige i øjeblikket. Han har ikke særlig meget opbakning i befolkningen og hans eget parti vil ikke støtte op om ham – så det udstiller helt klart, at han har problemer lige i øjeblikket rent politisk.

Alle Trumps mange problemer bliver meget snart til et stort.....det vare ikke længe før Trump, flere fra hans familie, Mike Pence, og en bred skare af Trumps valg kampagne bliver sigtet og varetægts fængslet!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Thomas Ons Jul 19, 2017 5:28 pm

Gorrion skrev:http://www.dr.dk/nyheder/udland/usa-ekspert-den-republikanske-ledelse-har-svigtet-i-obamacare-misere

- Og det udstiller også, hvor lidt magt præsident Trump har i Washington lige i øjeblikket. Han har ikke særlig meget opbakning i befolkningen og hans eget parti vil ikke støtte op om ham – så det udstiller helt klart, at han har problemer lige i øjeblikket rent politisk.

Alle Trumps mange problemer bliver meget snart til et stort.....det vare ikke længe før Trump, flere fra hans familie, Mike Pence, og en bred skare af Trumps valg kampagne bliver sigtet og varetægts fængslet!

Som det ser ud nu, så er man i gang med det klassiske politiarbejde:

Hver af de mistænkte bliver forhørt hver for sig og de fortæller så - hver for sig - mere og mere af historien, som de andre ikke har nævnt.
Næste runde er så, at man konfronterer folk med deres tidligere "fuldstændige" forklaring og påpeger, at den ikke kan være fuldstændig. I iveren for at skyde skylden på hinanden, så kommer sandheden for en dag - for politiet.

Det er ikke kompliceret og avanceret: Det er helt elementært politiarbejde.

Trump og familie er ikke særlig godt begavede.

Det er som jeg har sagt hele tiden (det er heller ikke kompliceret): Trump er fallit og kan ikke låne penge til sit plat hos amerikanske banker, hvorfor han har lånt de penge som Putin har stjålet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Måske er det ikke helt slut - sådan da?

Indlæg af Thomas Fre Jul 21, 2017 6:43 am

En af de uofficielle kanaler i USA.

Det, den særlige anklager nu undersøger:


  1. Russiske køb af ejerlejligheder i Trump ejendomme.
  2. Trumps engagement i et SoHo ejendomsprojekt.
  3. 2013 Ms. Universe konkurrence i Moskva.
  4. Trumps salg af et palæ i Florida til en russisk oligark.


Det er så det, jeg ville være mindst bekymret for, hvis jeg var Trump.


  • ad 1) Der er da ikke nogen, der kan have ondt af, at en russer føler en ubændig trang til at betale en vanvittig overpris for en Københavnsk ejerlejlighed?
    Det er som man umiddelbart skulle forvente! Problemet ligger deri om ejendomsværdien kan siges væsentligt at overstige en værdi i handel og vandel. Det bliver således svært at bevise, fordi vi ser jo også, hvordan priserne på ejerlejligheder i København pumpes op - og antallet af reelle handler er forsvindende lille.
  • ad 2) Det kan da næppe være ulovligt, at være bygherre på et projekt, som andre finansierer med ejendomsforbehold. Det kan så godt være, at det bliver et umådelig dyrt bygherretilsyn (af tvivlsom kvalitet) - men det kan også være, at det indgår som en aftale under bordet i tilfælde af at Trump har undladt at betale en underentreprenør - som en del af en forligt sag.
  • ad 3) Det er også lidt som at bebrejde en koncertarrangør, at musikerne spiller falsk (hos visse rock-musikere regnes det blot for en ekstra charme).
  • ad 4) Den ejendom, hvis det er den jeg tænker på, blev solgt for en grotesk overpris - hvorefter den blev revet ned. Det er som med APM's ejendom i Charlottenlund, som arvingerne - meget naturligt - ikke kunne blive enige om.


Der er utvivlsomt blevet betalt en massiv bestikkelse fra russisk side. Det er ikke afgørende! Problemet er om man kan påvise, at Trump har leveret en modydelse for bestikkelsen.
Med det kendskab vi efterhånden har fået til Trump, så er det mere end usandsynligt, at han ikke bare har stukket pengene i lommen. Sagen er jo så bare, at den sædvanlige russiske trussel om at invadere ens land - den er i tilfældet med USA forbundet med væsentlige praktiske vanskeligheder.

Hvordan kan en forbryder som Putin dog antage, at en forbryder som Trump ikke vil svindle og snyde Putin? Problemet for Putin er bare, at den kølle Trump har er ikke så lidt større end Putins.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Uffe betragtninger kan jeg ikke læse;

Indlæg af Thomas Fre Jul 21, 2017 11:07 pm

men.....

For mig at se, så er det egentlige spørgsmål: Hvor længe endnu holder Trump?

Nu har hans pressetalsmand sagt op. Japans førstedame gider ikke snakke med ham.

Justitsminister Sessions har officielt meddelt, at holder sig fra undersøgelsen af russiske forhold. Nu er Sessions en mindre senator fra Alabama, der offentligt har tilkendegivet, at justitsministerposten aldrig har været en, han har drømt om.
Med Trumps tirader mod sin egen justitsminister, så skulle han egentlig have søgt sin afsked. Det gør han imidlertid IKKE.
Finten er nok den, at da han officielt intet har med specialanklager Robert Muellers russiske undersøgelse at gøre, så kan han ikke afskedige Robert Mueller. Trump er så særdeles utilfreds med, at undersøgelsen af den "russiske forbindelse" ikke kan standses.
Det er en måde, at sørge for at låse Trumps arme på ryggen.

Der er jo ikke nogen tvivl om, at Trump er bundkorrupt. Den måde, han har fået pengene er ved at sælge ejendomme til russere til langt over hvad, der kan betegnes som "markedsværdi". Problemet for russerne er bare, at Trump da ikke er til sinds (eller i stand til) at levere modydelsen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Rachel Meddows

Indlæg af Thomas Søn Jul 23, 2017 7:30 am

Specialanklagerens undersøgelser.

En gæst formoder, at specialanklageren er i færd med at få kontoudtog fra udenlandske banker. Amerikanske banker er ikke noget problem: Det er spørgsmålet om en stævning. Europæiske banker er mere indviklede; men det bliver som regel efterkommet.

Se det er her Merkel har fået oplysningerne omkring Trump!

En ting er, at Deutsche Bank er blevet idømt en gigantisk bøde for valutamanipulation af Staten New York.
Det betyder, at delstaten har fat i en tråd. Der vil være omfattende spørgsmål i den anledning alene - det kan specialanklageren så arbejde videre med.
Det er ikke tænkeligt, at Merkel ikke ved det hele! Alene den omstændighed, at bøden er så stor, at Deutsche Bank må finde forståelse og opbakning fra den  tyske regering for det rigtigt grimme hug ind i Deutsche Banks egenkapital og dermed soliditet!

At Putin så også havde købt den Ukrainske regering er så at forvente, hvilket så gjorde Putin rasende, da ukraines borgere ikke syntes det var morsomt mere. Reelt har Tyskland også betalt for det - via en overpris på gas!

Det gør så, at Trump kan ikke stoppe munden på sine kritikere, fordi der må være et modkrav mod Trump, hvis penge Deutsche Bank har vasket.

Det kunne jo være, at der kommer en lind strøm af ubehagelige oplysninger fra den tyske bankinspektion!




Det betyder så også en styrke for Danmark: Danmark er temmelig ligeglad med, hvad olieprisen er da import og eksport stort set går i nul.

De penge, Danmark måtte have tjent på russernes fidus - ja, det er gået ind på statens konto i nationalbanken!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Jeg tror Joe Scarborough har ret!

Indlæg af Thomas Søn Jul 23, 2017 8:52 am

Lad os ikke overanalysere Trump - tingene er meget enklere end som så.

Sagen er, at Trump er bange - for ikke at sige rædselsslagen - for hvad specialanklager Mueller graver frem.

Trump ved alt om, hvilken svindel og hvilke ulovligheder han har lavet de sidste 30 år.

Mueller tager helt roligt og metodisk fat i en tråd, der hænger udenfor - og han trækker i den og hele nettet trævles op.

Trump prøver af al magt, at holde døren til skabet lukket ved at læne sig op af døren. Problemet er bare, at der er så mange skeletter, at skab og mure er ved at sprænges. Det vil ende med, at Trump står med skabsdøren i hånden - stående midt i en ruin, der er eksploderet med skeletdele over det hele.

Trump véd, at han er en korrupt svindler og det dummeste han har gjort er at søge at blive valgt til præsident. Til den dumhed er nu kommet uheldet, at han blev valgt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34075
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Søn Jul 23, 2017 9:27 pm

http://www.dr.dk/nyheder/udland/trumps-nye-kommunikationschef-sletter-tweets-var-helt-uenig-med-praesidenten

Det Hvide Hus er fuldstændigt i traume, overvældet af den hårdeste kerne af korruption du kan banke op and den Amerikanske muld.....og så invitere Trump endnu en dræbersnegl indenfor.
Jeg væmmes i en grad jeg kun har oplevet da vi i 2007-2009 livligt blotlagde den kriminelle finansverden!

Det er måske ende endnu værre denne gang, da den kriminelle korrupte råddenskab nu har epicenter i Det Hvide Hus.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Man Jul 24, 2017 6:24 pm

http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE9742738/lektor-trumps-svigersoen-har-selektivt-hukommelsestab/

Der er ikke skyggen af tvivl om at Trump familien, og et bredt udsnit af Trumps nærmeste i valgkampagnen er indblandet i korruption på meget højt plan, og jeg bliver ikke overrasket hvis der også tillægges forræderi.
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Gorrion Tirs Jul 25, 2017 4:56 pm

http://www.dr.dk/nyheder/udland/trump-udbygger-kritik-af-minister-og-skyder-paa-ukraine

Trump blive mere og mere sindssyg, han er en tikkende bombe!
Der er ingen tvivl om at Trump er dybt korrupt og kriminel, men det tager alt for langt tid at få opbygget denne sag og få ham igennem en retssag...om end det nok skal komme.

Men Trump er dødsens farlig at have som den Amerikanske "Præsident" og jeg vi på det stærkest opfordre verdens ledere til at tale til de Republikanske venner de evt. må have i senatet og kongressen, og få dem overbevist om han Trump er mentalt ustabil!....Trump skal væk...og det var i går!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP! Empty Sv: SÅ ER DET SLUT FOR TRUMP!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum