Har Ukraine hugget ca. 200 tons af GULD?
Side 1 af 1
Har Ukraine hugget ca. 200 tons af GULD?
Som Rusland har hugget fra Belarus.
Normalt vil jeg ikke henvise til sådan en "nyhedskilde", fordi de rygter er lidt for meget "Indiana Jones" - og noget, vi ikke kan få be- eller afkræftet.
Nu er 200 tons til en pris af 75.000 USD/kg = 75 mio.USD/ton.= 15 mia. USD. Er i sig selv småpenge; men vi så at Venezuela's salg på ca. den mængde forårsagede en halvering af guldprisen på en formiddag. Dette er så alvorligt for den Russiske Centralbank, at jeg kolporterer dette rygte. Fordi rygter er det eneste, der holder guldprisen på det sindsyge niveau, det indtager.
Vi får se, om bare truslen er nok til at vælte guldprisen?
Men vi kan ellers se bort fra dette indlægs propaganda pladder.
Kunne Budanov have interesse i at sætte sådanne rygter i cirkulation? Ja, MON ikke!
Normalt vil jeg ikke henvise til sådan en "nyhedskilde", fordi de rygter er lidt for meget "Indiana Jones" - og noget, vi ikke kan få be- eller afkræftet.
Nu er 200 tons til en pris af 75.000 USD/kg = 75 mio.USD/ton.= 15 mia. USD. Er i sig selv småpenge; men vi så at Venezuela's salg på ca. den mængde forårsagede en halvering af guldprisen på en formiddag. Dette er så alvorligt for den Russiske Centralbank, at jeg kolporterer dette rygte. Fordi rygter er det eneste, der holder guldprisen på det sindsyge niveau, det indtager.
Kunne Budanov have interesse i at sætte sådanne rygter i cirkulation? Ja, MON ikke!
Thomas- Antal indlæg : 34541
Agurketid!
Thomas skrev:Som Rusland har hugget fra Belarus.
Der sker ikke nogen reportage i weekenden. Noget skal journalister jo skrive. Men dybsindigheder - det er det sgu ikke.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Lignende emner
» Guld, her har vi en del af svaret.
» 60 tons sølv på markedet?
» Guld og sølv
» Rusland vil importere 40.000 tons oksekød
» Ja finansloven skal på plads inden hugget mod bankerne.
» 60 tons sølv på markedet?
» Guld og sølv
» Rusland vil importere 40.000 tons oksekød
» Ja finansloven skal på plads inden hugget mod bankerne.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|