Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad er der galt med Tyskland?

Go down

Hvad er der galt med Tyskland? Empty Hvad er der galt med Tyskland?

Indlæg af Thomas Lør Mar 02, 2024 6:59 am

Det er egentlig Macron, der træder frem som Europæisk leder.

Problemet er formentlig, at der i Tyskland er for mange landsforrædere. Den "grønne" miljøfimsende bevægelse af nonsens og ondskab (NB! Det er jo skolelærere og andre former for torturbødler - rene nazisvin). Der er formentlig som i Danmark for mange landsforrædere centralt placeret i Bundeswehr.
Det man gør fra dansk side er, at lade alle væsentlige initiativer køre udenom Forsvarskommandoen (de bor i Nordsjælland og er så afhængig af Danske Bank og Nordea, der er kriminelle, hvilket demonstreres klart af bøder i milliard-klassen (flercifrede milliarder).

Man kan så sige, at det er mig, der er knald i låget, fordi det ikke er mine skolelærere, der står på den politiske scene i dag. Både ja og nej. Rent fysisk blev mine skolelærere bedre med tiden: De er formentlig kreperet. Men, men, men: Den nye generation af skolelærere udfolder den samme adfærd. Det er et gennemgående træk. Min fader gik på Metropolitansskolen, som fremvises i Scherfigs: Det forsømte Foraar. De af lærerne min fader ikke havde, dem havde hans tvillingebror. Problemet er, at jeg er blevet ældre (og forhåbentlig klogere); men det er skolelærererne ikke! De laver stadig de samme ondskabsfulde og stupide idioter. Jeg møder dem, hver gang (næsten), jeg er i Meny - den bedste måde at standse dem på er, at kalde dem rent ud: "Du er skolelærer!" Så har de det forvirrede udtryk: "Hvad har det med sagen at gøre??" Hertil er svaret: "Alt!"

Det er det Mette Frederiksen gør så udmærket: Hver gang de ikke makker ret, så hæver hun kun øjenbrynet - og de véd, at hun har noget på dem, der kunne sende dem i buret med Ubåds-Madsen. Hun er pisse ligeglad med deres meeeening og de har bare at lukke arret. Hun er inderligt græsk-katolsk hvem hun taler til og om. Det er den samme Mette Frederiksen, der kaldte Trumps "tilbud" om at købe Grønland for: "Absurd!". Nu taler hun på sikkerhedskonferencer om, at hun ikke gider høre på alle indvendinger og bortforklaringer: Ukraine har brug for granater NU!
At Danmark forætede alle de nyanskaffede CAESAR kanoner til Ukraine, fik andre op af stolen:
  1. Frankrig har sat en produktion i gang af 40 CAESAR til Ukraine!
  2. Holland har bestilt selvkørende kanoner i Tjekkiet.
  3. Belgien hoster op med kontanter.

Er det verdens bedste kanoner? Formentlig ikke; med de er en aller-helvedes forbedring fra de værktøjer, som Ukraine har - og de kan fremstilles indenfor en overskuelig fremtid - hvor vi kan få dem afprøvet under realistiske forhold: Så kan vi altid polere tyske altertavler senere.
Hun har også gjort det klart: Pengene er ikke noget problem! Reelt er det ikke mere end det hun har liggende løst i håndtasken - de penge skal ikke bruges til at redde flextumper, deres banker og skolelærere.

Nu  er Scholz i regering med skadedyrene, så han skal være forsigtig.

Det er én af grundene til, at jeg mener, at det var Jakob Ellemann, der fik sprængt Nordstream - hvilket var den største tjeneste, man kunne gøre Tyskland. Vi ser det nu med LNG prisen i bund. Vi ser hvor meget billigere Tyskland bliver forsynet efter det er sket.

Det vi bare ser er, at omgående efter afstemningen i Ungarns parlament - a en B-1 lander i Luleå - i fuld offentlighed. Der er konsekvenser af Putins trusler.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34065
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum