Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Putin er paranoid.

Go down

Putin er paranoid. Empty Putin er paranoid.

Indlæg af Thomas Søn Apr 09, 2023 3:24 pm

Fordi alle er ude på at slå ham ihjel.

Nu tager de fleste statsledere sikkerhedsforholdsregler; men et helt kompagni af "body-doubles" er lidt over normalen.

Men det seneste attentat på bloggeren har visse mindelser om Stauffenbergs 6.juli - attentat. Formentlig en FSB påmindelse om, hvem der bestemmer i Rusland.
Putin er klar over det, hvilket han viser med sit absurd lange bord. Sikkerhedsproblemet er, at det dels isolerer Putin fra informationer, dels slører de sandsynlige reelle attentat-mænd.
Den afhoppede sikkerhedsvagt er endnu en påmindelse, nemlig: "Quis custodiet ipsos custodes?"

Zerlinsky har en hel anden metode: Besøg på fronten og udlandet. Det er som i Hjemmeværnet: Det sikreste sted på en skydebane er direkte foran skiven......

Har Putin et helbredsproblem? Formentlig; men det havde Roosevelt også - hvilket ikke var noget egentligt handikap for staten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Putin er paranoid. Empty Amerikanske agenter i Rusland?

Indlæg af Thomas Søn Apr 09, 2023 6:35 pm

Selvfølgelig er der det!

Vi ved jo også, at både PET og FET er dybt infiltreret af kriminelle og fjendtlige.

Spørgsmålet er hvorfor det er blevet lækket? Nemt nok, det er et signal til Putin, at man véd at hans kernevåben trusler er bluff.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Putin er paranoid. Empty Nu begynder det at hænge sammen.

Indlæg af Thomas Søn Apr 09, 2023 11:47 pm

Thomas skrev:Selvfølgelig er der det!

Vi ved jo også, at både PET og FET er dybt infiltreret af kriminelle og fjendtlige.

Spørgsmålet er hvorfor det er blevet lækket? Nemt nok, det er et signal til Putin, at man véd at hans kernevåben trusler er bluff.


Den russiske spion synes at være meget snakkesaglig.

Det forklarer også, hvorfor russerne har pågrebet en amerikansk journalist. Bare et problem med det: Sådan virker den maskine IKKE.

Russerne véd heller ikke, hvornår deres spion blev gjort til dobbeltagent. De aner ikke, hvor meget "Spielmaterial" de er blevet fodret med.
Det er Putins store skræk. Én ting, han offentligt har medgivet er, at han aldrig tilgiver forrædere.

Jeg henviser til disse poster fra et år siden.

Mellem 100 og 200 russiske "diplomater" blev udvist fra alle nato-lande, plus det løse i øvrigt. Det var for et år siden.
Samtidig har Mette Frederiksen m.fl. være enten tavse eller meget forblommede.

Russerne prøver desperat at finde ud af, hvad deres efterretningstjenester har bygget deres vurdering på grundlag af. Med garanti prøver de også at finde ud af hvilke andre af deres deciderede spioner, de kan komme i kontakt med.

Jeg begynder at tro, at mine mistanker om Nazi-Marie Krarup er mere end almindeligt velbegrundede.

Det er så også karakteristisk, at politikerne i Nato har aftalt det hele på tomandshånd. Hvorefter de har givet deres embedsmænd besked om, at gøre som der bliver sagt. De kan ikke nå at melde til russerne, hvad der bliver leveret til Ukraine.

Det interessante er, at i Danmarks tilfælde kom foræringen af hele CAESAR som en overraskelse for alle i Forsvaret. Nu er spørgsmålet, hvor mange af forræderne, der hopper ud fra broer - som Danmark har en Guds velsignelse af.
Det jeg bare spørger mig selv om er: Hvor mange banksvin fra Danske Bank og Nordea vil øve udspring fra høje bygninger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Putin er paranoid. Empty Det lækkede hemmelige dokument.

Indlæg af Thomas Man Apr 10, 2023 3:50 am

Det jeg hæfter mig ved er:

Vi har her kun fordelingslisten; men...

  1. Det er et dokument, der tilsyneladende skal sendes til Gud og hvermand. Finland nævnes explicit; men, men, men - IKKE SVERRiG!! Svenskere kan man nu engang ikke stole på. På afsendelsestidspunktet var hverken Finland eller Sverrig medlem af Nato.
  2. De oplysninger om afsendt materiel og uddannelse af ukrainere - det er måske nok noget, der er hemmeligt; men, men, men.... det er også noget, der er svært at holde hemmeligt - på sigt i hvert fald. Dokumentet er så nyt, at det vel er for sent for russerne, at gøre noget ved det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Putin er paranoid. Empty Absolut ikke

Indlæg af Thomas Tirs Sep 12, 2023 9:39 pm

overraskende.

Det er så ekstremt; men ellers meget normalt for statsledere - og ledere og ledere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Putin er paranoid. Empty Sv: Putin er paranoid.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum