Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Henret Nazi-Marie.

Go down

Henret Nazi-Marie. Empty Henret Nazi-Marie.

Indlæg af Thomas Man Apr 04, 2022 7:39 pm

Hun er et skadedyr, landsforræder, værnemager, krigsforbryder og frem for ALT: SKOLELÆRER.

Hvorfor må flygtningene fra Ukraine ikke få en meget tiltrængt kvalitets underholdning: Nyde at Marie Krarup skriger i timevis - inden skadedyret får lov til at krepere???

Vi kan lige så godt indføre dødstraffen igen - fremfor at luske den igennem efter 2. verdenskrig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33998
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Henret Nazi-Marie. Empty Der er naturligvis landsforrædere:

Indlæg af Thomas Man Jul 18, 2022 8:25 am

og sabotører.

Hvorfor lever Nazi-Marie - endnu. Den tidligere hærchef blev trods alt smidt et par måneder i fængsel. Når han fik så mild en straf, så er det nok fordi han har "samarbejdet". Nazi-Marie havde nok ikke noget at tilbyde i samarbejdet - hun er simpelthen så dum som den skolelærer, hun er.

Er det så mærkeligt, at jeg har mine reservationer omkring vores politi???
Hvordan ellers har bøssedyret, voldtægtsforbryderen og skolelæreren Søren Pape Poulsen kunnet forblive på fri fod?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33998
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Henret Nazi-Marie. Empty Hmm... vi har en landsforræder i Folketinget.

Indlæg af Thomas Man Jul 18, 2022 8:58 pm

Havde en ondartet seksualforbryder som justitsminister.

Vi må have genindført dødsstraffen under tortur med offentlig henrettelse - alt det pladderhumanistiske vrøvl om, at det er jo også mennesker.... bla. bla. bla.
Det er skolelærere!

Naturligvis har vi også landsforrædere i Forsvarskommandoen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33998
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Henret Nazi-Marie. Empty Nu tyder noget på at Nazi-Marie

Indlæg af Thomas Ons Aug 24, 2022 11:55 am

Skal være MEGET forsigtig.

Selv højhælede sko skal gemmes væk.

Det morer ham åbenbart at tæve ludere?

Det kan godt være, at jeg ikke får henrettet Nazi-Marie Krarup under tortur offentligt. Det er langt mere sandsynligt at russerne slår hende ihjel på en langtrukken og smertefuld måde. Jeg vil her henlede opmærksomheden på Livinenko, der blev forgiftet med polonium.

Bøssesvinet og skolelæreren (ligesom Nazi-Marie) skal ikke vide sig for sikker - han stjæler penge Putin vil have.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33998
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Henret Nazi-Marie. Empty Det er blevet til en epidemi

Indlæg af Thomas Tors Aug 25, 2022 3:34 pm

Thomas skrev:Skal være MEGET forsigtig.

Selv højhælede sko skal gemmes væk.

Det morer ham åbenbart at tæve ludere?

Det kan godt være, at jeg ikke får henrettet Nazi-Marie Krarup under tortur offentligt. Det er langt mere sandsynligt at russerne slår hende ihjel på en langtrukken og smertefuld måde. Jeg vil her henlede opmærksomheden på Livinenko, der blev forgiftet med polonium.

Bøssesvinet og skolelæreren (ligesom Nazi-Marie) skal ikke vide sig for sikker - han stjæler penge Putin vil have.

At krigsforbrydere og landsforræderes biler sige BOOOOM!

Fandens også! Det kommer til at betyde at Nazi-Maries ulækre kadaver blever splattet ud over et enormt areal.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 33998
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Henret Nazi-Marie. Empty Sv: Henret Nazi-Marie.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum