Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Marie Krarup

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Marie Krarup Empty Marie Krarup

Indlæg af Thomas Ons Jul 20, 2016 9:18 pm

Jeg havde undret mig over:

  • at Søren Espersen fik lov til at gå løs rundt efter han fremsatte forslaget om at Danmark skulle sende en fregat til Østersøen. Hvor fanden troede han, at den var?
    Det har været med vilje og for at advisere kommunisterne.
  • Nu kommer Marie Krarup med en utilsløret støtte til Putin og hans regime.
    Gad vide hvilke konsekvenser det mon får?
  • Tilsvarende med de perfide og populistiske kampagner omkring EU.
    Vi så også Morten Messerschmidt og hans misbrug af EU-midler.
  • Uffe har også nævnt hendes far, der var ligeglad med argumenter; men alene fordi Uffe var for EU, så var han imod.
  • Tulletåben, der som medlem af bestyrelsen i Nationalbanken og Nordea banksvin har saboteret valutaen.
  • Pia Kjærsgaard, der fik lov til at blive formand for Folketinget, selvom hun klart har bragt en igangværende politiefterforskning i fare. Hun er så dum, at man næppe kan have formodning om den hensigt. Det kostede så en PET-chef posten; men det er jo det, vi har den slags til - og jeg tror ikke, han lider nød.


Jeg ved ikke hvordan politiets undersøgelser står.

Nu får vi se, hvordan man klarer den situation.

Søren Krarup får lov til at gå på pension og dø en død i ubemærkethed.

Der foregår noget i allerdybeste hemmelighed.

De aftaler om/med Grønland og Island, som Løkke har lavet, har han lavet uden at informere hverken Dansk Folkeparti eller de Konservative. Men han har sikret sig rygdækning hos socialdemokraterne.

Det her går ikke som med Le Pen i Frankrig, hvor Putins betaling af hende er kommet offentlig frem. Selvfølgelig er de i Dansk Folkeparti under pres af FSB.
Alene den omstændighed at Nordea er ved at kollapse - jeg tror så ikke, at det bliver skattesvig, man kommer efter Dansk Folkeparti med. Jeg tror ikke et sekund på, at der ikke er en sammenhæng mellem atomtruslerne med bombefly mod Danmark og Sverrig (på den ene side) og Nordea (på den anden). Ét sted skal Putin & Co. jo have anbragt sine stjålne midler.

Jeg aner ikke, hvordan man kommer de Putinagenter til livs. Det tror jeg så heller ikke, at andre helt ved. Det her går ud over almindelig politisk kamp.

Men det er som om, det trækker sammen. Ingen tvivl om, at man helst ville feje det ind under gulvtæppet; men den går nok ikke - dertil er det for vidt spredt.

Hvad der sker? Aner det ikke; men der tegner sig et mønster.


  • Sverrig har nægtet at gå med i Bankunionen, fordi det ville give indblik i omgåelse af sanktionerne mod Rusland. De er jo i hovedsagen finansielle.
  • Baggrunden for det kan kun være Nordea, som er den eneste globalt systemisk vigtige bank i Norden.
  • Löfven var også underlig beskeden ved middagen i det hvide hus.
  • De konservative fik man nogenlunde på plads ved at bevilge to værnepligtsbataljoner "til de baltiske lande". Det har så mening, hvis man vil have mandskab til indsættelse i tilfælde, hvor politiets kræfter ikke slår til.


Det har formentlig ikke det fjerneste med SF/Enhedslistens forbindelser med indvandrerkriminelle narkohandlere: Den sag har politiet ganske godt fat i - se bare, hvor store ressourcer politiet får.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Nårrhhh - derfor er Marie Krarup fremme

Indlæg af Thomas Tirs Sep 13, 2016 3:45 pm

i de udtrådte tøfler!

Rusland vil ikke eksportere olie gennem estiske havne.

Jeg tror ikke et hak på, at de kan sælge via Sortehavet - for de kommer ikke ud af Bosperus.

Jeg tror nærmere, at der er tale om faldende mængder. Men hvis de vil sælge raffinerede produkter, så må det jo blive et prisspørgsmål.

Det indikerer bare, at russerne har måtte lukke ned for investeringerne også i bestående olieproduktion.

Men det interessante er: Hvilken personlig interesse har Krarup i at slikke Putins spyt. Søren Espersen har forsøgt at videregive militære hemmeligheder i et åbent samråd med forsvarsministeren. Så forsvandt han også ud af billedet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty ?????

Indlæg af Thomas Tirs Sep 20, 2016 3:11 pm

At Kristian Jensen er galt på den i sin betegnelse af Marie Krarup som "nyttig idiot" - det er jeg enig i.

Idiot? Ubestrideligt; men nyttig????
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Jeg håber jeg har hjulpet med til at få

Indlæg af Thomas Man Okt 24, 2016 4:55 pm

de radikale og socialdemokraterne op af stolen.

Det er typisk at Søren Espersen støtter landsforræderen: Han kom med forslaget om at sende en fregat til Østersøen, hvor troede kommunistsvinet, at den var henne? Men det var da ingen grund til at fortælle russerne.

Der er et eller andet meget skummelt i Søren Espersens fortid, som gør ham til Putins villige redskab.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Nå, så er jeg tilsyneladende blevet bannet

Indlæg af Thomas Tirs Okt 25, 2016 6:44 am

fra Berlingskes kommentator sump. Det var sateme også på tide!

Jeg går så ud fra, at det afholder Marie Krarup fra de stærkt ubehagelige samtaler med PET om hendes aktiviteter siden hun var assisterende forsvarsattache i Rusland.

På et eller andet plan må det vel have en konsekvens, at man er en del af Putins cyberwar mod Nato og USA. Det ville ikke være, fordi hun ikke er blevet advaret!

Nu mangler vi bare at få at vide, at Admiral Kutznetzov er gået ned med mand og mus - som følge af motoren ekploderede og lavede et stor hul i bunden - meget stort hul.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Landsforræderen Marie Krarup!

Indlæg af Thomas Tors Dec 01, 2016 8:43 pm

Fortsætter sin nazistiske propaganda.

Vi bliver nødt til at forholde os til, hvad Putins propagandist: Marie Krarup siger om forholdet til Rusland. Det fordi det ikke blot er fordrejet: Det er bevidst og overlagt løgn.

1) Det er ikke EU, der har pålagt Rusland sanktioner mht. fødevare-import. Det er Rusland, der er kommet med importforbud. At der skulle være kvalitetsproblemer er simpelt løgn.

2) For nu at regne i runde tal, så lå prisen på svinekød på ca. 1½ USD/kg før Krim og andre seneste overgreb og atomtrusler. I dag ligger det på ca. 1 1/3 USD/kg. Her skal vi så lige korrigere for, at USD er steget i samme periode fra 5½ krone til i dag 7 kr.
Dvs. vi fik 8 1/4 kr/kg – i dag får vi: 9 1/3 kr/kg.
Danmark har IKKE afsætningsproblemer: Danish Crown bygger et forarbejdningsslagteri i Kina. Så prisen for den danske landmand er blevet væsentligt bedre.
Den pris vil russerne ikke betale – fair nok – så eksporterer vi til dem, der vil betale.

3) Olieprisen er faldet fra 100 USD/brl. til 50 USD/brl. (og bare rolig, den skal nok falde yderligere, fordi det er officiel notering; men det er bestemt ikke den pris raffinaderierne køber til i gennemsnit). Eller 550 kr/tønde til 350 kr/tønde.

Altså prisen på flæsk er steget 10-15 %. Olieprisen er faldet 33 %. Bytteforholdet mellem olie og flæsk er altså forringet med 40-50% til UGUNST for Rusland.

Sandheden ER: Vi sælger ikke noget til Rusland, fordi Rusland har IKKE RÅD. Rusland bruger pengene på at ville myrde os – så enkel er sammenhængen.

Sandheden er, at Marie Krarup er en nazistisk landsforræder som værnemagerne under krigen.

Sandheden er, at der kommer aldrig nogen sinde gang i handlen med Rusland – det, der er sanktionsbelagt er fortrinsvis maskindele som kan bruges til at myrde os.

Baggrunden er, at Tulletåben er banksvin i Nordea og denne svenske banks lydige marionet – fordi Putin & Co. har lagt deres stjålne penge i Nordea – penge som Nordea har tabt på sin sædvanlige uansvarlige “forretningsdrift”.

Hele Dansk Folkepartis “holdning” er ganske utvetydigt landforræderi. Det er det samme, som er sket i Østrig, hvor nazistiske kræfter har vundet valget (ikke overraskende), fordi de østrigske banker har lånt pengene tilbage, som tyveknægten Putin har bragt i “sikkerhed” – det er penge, som Putin naturligvis ikke har tænkt sig at betale tilbage.

Et medlemskab af Bankunionen kunne have oplyst om de svigagtige forhold, som er så almindelige i Dansk Folkeparti. Det ønsker bedragerne i Dansk Folkeparti jo ikke – så ville deres kriminalitet komme for en dag.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Så er landsforræderen

Indlæg af Thomas Fre Jan 13, 2017 2:09 pm

blevet helt hysterisk.

Sagen er jo den, at hele toppen i Dansk Folkeparti er flextumper i bundløs gæld til Nordea. De seneste par år har Nordea spekuleret hæftigt mod den danske krone. En krone som burde have været vekslet til Euro for længe siden.

Tulletåben er et Nordea-svin og korrupt. Den måde man bestikker på er at få den bank man ejer til at yde en undermåler et "lån", der kan kaldes tilbage, når man ikke er artig.

Men så ved vi hvem, der står bag indlånet i Nationalbanken: Det er Putin via Nordea.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Putins lille

Indlæg af Thomas Man Jan 16, 2017 8:38 am

nazi-luder.

Det er så klart - og forventeligt.

Alene tanke om, at Dansk Folkeparti skulle kunne tænke i det hele taget er gudsbespottelig.

Men læg mærke til soens fjæs! Hun minder om den forvandling som Ulrikke Ekelund gennemgik. Tilsvarende pervers so.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Det er da glædeligt

Indlæg af Thomas Tirs Jan 17, 2017 2:04 am

at Pape sidestiller Dansk Folkepartis landsforræderi med anden terrorvirksomhed.

Ministeriet oplister en række tilfælde, hvor der "for tiden vil kunne være et behov for at anvende bestemmelsen."

Det kan være sager om landsforræderi og terrorpropaganda. Men det kan også handle om krænkelser af enkeltpersoner.

Jeg havde ikke troet, at man ville gå så langt som til at jage kniven i Dansk Folkeparti i det svar. Rimeligt; men ikke helt ventet.

Selvfølgelig har man gennem lang tid vidst, at Tulletåben er landsforræder - på samme måde som Søren Espersen er det, når han adviserer russerne om, hvor vore fregatter befinder sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Selvfølgelig!

Indlæg af Thomas Fre Jan 20, 2017 10:18 am

skal vi gribe ind i Irak.

Det er jo ikke bare DF, der er spioner i Forsvarsudvalget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Landsforræderen

Indlæg af Thomas Tirs Jan 24, 2017 1:08 am

brokker sig.

Både Socialdemokratiet og De Radikale sammenligner Krarups kritik med Donald Trumps gentagne angreb på efterretningstjenesterne i USA. Udenrigsordfører Nick Hækkerup (S) kalder DF-angrebet »vanvittigt«, mens udenrigsordfører Martin Lidegaard (R) kræver DF-formand Kristian Thulesen på banen:

»Thulesen må melde klart ud, om dette forargelige angreb virkelig er DF’s linje. Den, der tier, samtykker.«

Det er karakteristisk, at Tulletåben ikke skal have noget klinket!

Han har problemer nok med sin ejer Nordea. Tulletåben kommer til at blive meget dyr for Nordea. Det kommer deres pensionssparere til at betale.

Sagen er jo, at der er udskudt skat i de pensionsmidler. Skattefar skal nok passe på sine penge.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Naj, hvor er det synd for nazi-Marie

Indlæg af Thomas Tors Jan 26, 2017 9:10 am

Hulk hulk!

Nå, landsforræderen Marie Krarup er ved at lægge op til, at det er så satans synd for hende. Den slags selvmedlidende psykopatvrøvl har vi da hørt før. Det hørte vi fra landsforræderne efter besættelsen. Det hørte vi fra landsforræderne under den kolde krig - meget ofte i SF/DKP - og hvad den alfabetsuppe ellers hed.

Men ja, Marie Krarup har jo ingen kvaler med at dolke danske og Danmark i ryggen og lefle for en ny besættelse af Danmark fra russerne og/eller svenskerne.

Hun har uden tvivl forsøgt, at få politiet til at skride ind. De har så spurgt hende: "Er Du virkelig en landforræder og agent for Nordea og Putin?"
Det er sådan et standard-spørgsmål, som politiet har til den slags henvendelser: I vil blive overrasket, hvor tit det giver pote.

Men det vil sige, at man er begyndt at grave i hendes forbindelser - eller rettere har ladet hende vide, at man undersøger hende. Selvfølgelig gør man det - et medlem af Forsvarsudvalget? Selvfølgelig holder PET lidt øje med, hvad man foretager sig - og har foretaget sig - siden den post nu var så afgørende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Ikke at jeg gider

Indlæg af Thomas Tirs Jan 31, 2017 8:33 pm

læse sludderet.

Det væsentlige er, at Marie Krarup er blevet hårdt ramt, fordi man har gennemskuet, at hun er landsforræder - og siger det.

Men ellers har hun ligesom ikke gehør.

Man skal nok forstå det i den sammenhæng, at hele det højre-populistiske anti-EU falder fra hinanden, hvor de hver for sig bliver fanget i kompromitterende situationer og forbindelser.
Vi ser hvordan Le Pen er fanget som en primitiv kassebedrøver.

Vi ser også, hvordan Sigmar Gabriel og hans Putin-verstehern finder ud af, at det måske ikke lige er sagen at have dem øverst på partiets stemmeseddel.

Det betyder så ikke noget videre for Dansk Folkepartis stemmer - de læser nemlig ikke - i det hele taget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Hmmm....

Indlæg af Thomas Fre Feb 03, 2017 2:11 pm

Jeg tror taktikken er at gøre ejerne trætte af Tulletåben, Søren Espersen og Marie Krarup.

Jeg ser, at "Hjorten" fastholder løftet om at medvirke til missilskjoldet.
Lad os nu se: Willemoes er med CVN-77 Bush (ja, man må jo give kunderne en chance for at se, hvordan den ligger i søen). Huitfeldt har vi et godt gæt på med genoptagelsen af kampene i Ukraine - så hun ligger nok, hvor hun skal ligge. Men Iuel???

Mit gæt er, at den faktisk få monteret RIM-66 lige nu eftersom Iran har affyret et missil. Det er der ikke nogen grund til at fortælle russerne eller Marie - endnu.

Tulletåben. Hmmm.... salget af ½% 2027 til 97½ er blevet til 6 mia. 1/4% 2018 havde man ikke lyst til at købe mere af til -0,6%.

Skal vi sige det på den måde: Det ender jo med, at Nordea bliver træt af Tulletåben - han koster dem kun penge.

Det med at true idioterne? Hvorfor dog det?? Det gør deres ejere jo meget bedre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Tænk sig: Marie Krarup vraltende rundt som en overmoden Camembert?

Indlæg af Thomas Søn Feb 05, 2017 6:04 pm

Når jeg kan finde ud af, at Tulletåben er et korrupt banksvin af en landsforræderisk forbryder mod valutaen – så kan andre det også.
Derfor vil man nok være særlig omhyggelig med at fortælle Tulletåben om de påtænkte foranstaltninger – så er man sikker på, at oplysningerne når Nordeas direktion uden forstyrrende mellemled og tanker (Tulletåben er jo kemisk renset for en hver form for intelligens).
Man må på ingen måde fratage svenskere og andre fjender for muligheden for at gøre noget dumt. Jeg mener: Man hælder da ikke den årlige milliardbøde, som banksvinene betaler i lokummet uden videre – det er en simpel beregning af, hvor meget smerte og lidelse, man kan påføre banksvinene. Her kan man godt tro mig: Rohde kan optimere funktioner under bibetingelser med Lagrange-multiplikatorer – i hovedet! Ja, han kan endog invertere matricer – bare determinanten ikke er nul – banksvin har det så forfærdeligt, når de hører deres intelligenskvotient omtalt: De begynder straks at dele med den.

Jeg formoder, at Marie Krarup er agent for FSB og Søren Espersen for den militære efterretningstjeneste i Rusland. Det bruger man formenligt aktivt (det kunne selv jeg finde på at gøre) – man vil jo gerne sikre sig at kommunistsvinene kommer så smertefuldt til skade som muligt.
Det har så også den fordel, at når Putins svage intellekt bliver forvirret (sker dagligen og meget nemt), så bliver han hidsig – når han bliver forrådt af sine egne forrædere.
Hans reaktionsmønster er noget primitivt: Slå de forræderiske forrædere ihjel så forræderisk som muligt – bare det gør ondt.
Det åbner et bredt repertoire af ubehagelige dødsmåder: Forgiftning med polonium skulle være både smertefuld, langsom og ildelugtende.
Polonium står jo i samme gruppe som svovl, selen, tellur, polonium og NU MED Livermorium. Alle hydrogensulfider er ildelugtende (og lettere giftige) – rådne æg, sure tæer og gammel sved – det bliver så stadig værre jo længere man kommer ned i gruppen.
Selen-kemikere kan ikke anvende offentlige transportmidler: De stinker ganske forfærdeligt. Tellursulfider er endnu værre – det er utilrådeligt overhovedet, at RØRE ved tellur uden tætte handsker – bedst slet ikke – det er en stank man aldrig får ud af næsen (heller ikke omgivelserne)!
Der foreligger ikke for mig rapporter om, hvordan Litvinenko lugtede efter FSB havde forgiftet ham. Selv med noget der henfalder så hurtigt som polonium, så skulle chalcogenernes generelle egenskaber være af sådan en beskaffenhed, at selv i så ufattelig små mængder skulle der ikke være noget at tage fejl af.
Det ville ellers have været interessant at vide om de relativistiske effekter i elektronbanerne skulle have forårsaget en vis dæmpning. Sådan som cæsiums lave smeltepunkt f.eks. kunne tyde på.

Men hvad, måske bliver vi klogere ved landsforrædernes død? Det er Putin, som Marie Krarup skal være bange for – Putin gider ikke høre på bortforklaringer – end ikke hvis han kunne fatte dem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Det var derfor

Indlæg af Thomas Man Feb 06, 2017 11:19 pm

nazi-soen Marie Krarup kom med sin leflen for Putin.

Situationen i Ukraine er blevet lidt af en dansk mærkesag i EU, hvor Danmark sammen med Storbritannien, de øvrige nordiske lande, Baltikum og Polen er de lande, som presser mest på for at fastholde sanktionerne over for Rusland og samtidig sikre Ukraine visumfrihed til EU som en gulerod for den vilje, som Ukraine har vist for at bevæge sig i en europæisk retning.

Det var jo bestillingsarbejde fra Putin, at landsforræderen Marie Krarup leflede.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Så kom Marie

Indlæg af Thomas Ons Feb 08, 2017 8:53 pm

i gabestok.

Det manglede bare, at den nazistiske landsforræder blev udstillet.

Og naaaaaj, hvor har hun ondt af sig selv.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Landsforræderen Nazi-Marie

Indlæg af Thomas Tors Feb 16, 2017 7:26 pm

Vil have, at Rusland atomtruer Danmark.

Det er efterhånden så klart, at Marie Krarup er landsforræder.

Det tror jeg ikke finder flertal.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Sv: Marie Krarup

Indlæg af Thomas Fre Feb 17, 2017 1:22 am

Fidusen er, at det forsvar, vi skal have og bruge er et helt andet end det vi havde. Vi havde en Forsvarskommando der givetvis har været dybt infiltreret - og man har vidst det. Selvfølgelig har man vidst det - og skubbet mistænkelige over i FKO. så de fik lov til at fjolle rundt med planer, der var forældede og som skulle afløses.

En egentlig forsvarsplan er et omfattende kompleks. Når man skal lave det hele om, så er det en lang proces - og en proces, der begynder i det stille og med få folk, så det er nemmere at holde på hemmeligheden. Man har dem gerne i et hjørne - gerne med et tilsyneladende skørt projekt som dække.
Vi kan nok datere bruddet fra fyringen af FKO - siden da har DF været holdt på sidelinjen. Forsvarsudvalget er blevet orienteret umiddelbart inden folketingsbeslutningen. Det var typisk med Helle Thorning, at hun fremrykkede FLV patruljering i Estland med 3 uger: Så havde russerne nemlig ikke tid til at få deres forrædere på plads i Estland.
Fordelen var, at alle jo vidste, at man skulle holde lav profil med, hvad man fortalte Forsvarsudvalget - fordi der var gamle kommunister som kunne sladre. Alle vidste hvem de var: Kommunisterne.
Sandheden er bare: De farlige forrædere i Forsvarsudvalget var Nazi-Marie og Søren Espersen. Dem holdt man så hen med snak om terrorister. Det var sådan set rigtigt nok; men de oplysninger kom IKKE fra militære kilder - de var/er et udslag af politimæssig efterforskning.

Vi så også stormløbet på kronen fra slutningen af 2014. Læg mærke til at FKO nedlægges i april 2014. Faktisk samme dag, som Rusland fratages stemmeretten i Europarådet. FN's sikkerhedsråd indkaldes 14 april i anledning af annekteringen af Krim. Det var ikke en ny "9. april" - det var den 10.
Samtidig erklærer Anders Fogh Rasmussen at alle Nato's planer skal revideres.

Der var så bare den detalje med stormløbet på kronen: Der var en beredskabsplan klar - en plan, som Tulletåben måske kendte til af omtale; men Lars Løkke var ude af den bestyrelse.
Den forsvarsplan for kronen tog helt klart både Danske Bank og Nordea med bukserne nede.
I hele 1. kvartal 2015 er valutareserven oppe på vanvittige 400 mia. kroner - i dag er den det halve.

Det nogen blot havde overset: Der har været en beredskabsplan og man har haft kikket forræderne ud.
Man har været forberedt på, at Putin og Rusland kunne finde på noget drastisk. Formentlig har man været klar over, at olieprisfaldet kunne udløse de reaktioner.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Skulle hun spørge fra "Nogen"

Indlæg af Thomas Lør Mar 18, 2017 10:01 pm

Putin f.eks.?

"Ministeren bedes oplyse den anslåede pris (køb inkl. reservedele mv. samt eventuel opgradering) pr. MRLS-system, såfremt Danmark anskaffer brugte amerikanske MRLS-systemer (USA har et antal systemer stående på depot).”
Danmark købte i 1998 12 MLRS-enheder. Kapaciteten blev dog udfaset i 2004 i forbindelse med forsvarsforliget for 2005-2009, men først i 2013 lykkedes det at sælge de 12 systemer til Finland. Hver MLRS-enhed er udstyret med 12 raketter, som kan regne ned over fjenden – hvis han ikke er mere end 40 km. væk.

Historien om MLRS er noget mere speget end som så, hvis jeg ellers analyserer rigtigt.

Det, der egentlig skete var, at man udfasede MLRS mod, at Rusland ikke opstillede Iskander i Königsberg. For at understrege det, så Det er Rusland så en aftale, som Rusland ikke har overholdt.
De pjecer blev så solgt til Finland, som også købte nogle af Holland. De danske bruges kun til køreundervisning (mener jeg, at jeg så et sted). Når man ser sådan en oplysning, så spørger jeg mig selv: Hvad Helvede er der blevet af ammunitionen?
Previously M39, unguided missile contains 950 M74 anti-personnel/anti-materiel (APAM) submunitions with a range of 128 kilometres (80 mi).
Det er jo den, der koster penge.

Det tyder så på, at Nazi-Maries egentlige bagland og opdragsgiver ikke er FSB; men GRU (dvs. den militære efterretningstjeneste).

Det er jo ikke de 40 km som det orgelskyts rækker, der bekymrer kommunisterne! Det er noget ganske andet!
Denne her. Der er 1 på vognen; men den har en rækkevidde på p.t. 300 km - eller som fra Ämari til Peter og Poul fæstningen i Skt. Petersborg.

Eller måske snarere:

In March 2016, Lockheed Martin, Boeing, and Raytheon announced they would offer a missile to meet the U.S. Army's Long-Range Precision Fires (LRPF) requirement to replace the ATACMS. The missile will use advanced propulsion to fly faster and further, out to 500 kilometres (310 mi) (limited by the Intermediate-Range Nuclear Forces Treaty), while also being thinner and sleeker, increasing loadout to two per pod, doubling the number able to be carried by M270 MLRS and M142 HIMARS launchers. One contractor is to be downselected in 2018-19 to begin production in 2021-22.

Med en rækkevidde på 500 km så kan den nå Moskva fra Letland - sådan ca.

Det er ikke de 40-50 km en Nexter CAESAR kan række, der er interessant. Det kræver godt nok specialammunition; men det er nok også til at opdrive.

Nej, det russerne er bange for er de missiler og om de evt. atombevæbnes - som modsvar til Iskander.
Baseret på de priser, som Wikipedia angiver, så taler vi nok ½ mia. USD for et dusin.


Se det er det, der røber, at det er GRU. der ejer, fordi det man ønsker at finde ud af er den danske slagorden. Det er næppe det FSB vil være interesseret i - ikke primært. Det betegner så også, at FSB er dem der har fat i SF/Enhedslisten.
Det karakteristiske er, at man åbenbart internt i Rusland taler meget dårligt sammen. Ellers var Lavrov næppe gentagne gange blevet sendt i byen - for dagen efter, at blive gjort til grin af Putin.

Hvis FE og PET ikke før har været klar over, at Marie Krarup er landsforræder, så er de det nu!

  • Det kan så være en fordel, at lade hende blive siddende, så man dels får en fornemmelse for, hvad fjenden interesserer sig for - hvilket er naturligt nok, fordi den kommende oprustning vil i givet fald betyde noget, der minder om 1-2 bataljonskampgruppe ekvavilenter. Det er så også 2000 mand kamptropper efter normal regnebog - eller noget mindre, fordi det er tungt panser.
    Med andre ord kunne det tyde på en disposition med en svær brigade i de baltiske lande og en medium i Polen.
  • Det næste er så, at man kan give GRU "skemad" og dreje oplysningerne som man ønsker.
  • Det økonomiske spørgsmål er irrelevant idet man i vidt omfang bytter sig frem i "Baltisk Samarbejds- og Indkøbsforening" (med en rådgivning velvilligt stillet til rådighed af Brugsen i Brønderslev).

Alle er vel nu klar over, at Marie Krarup er landsforræder og fjendtlig agent - Marie Krarup burde også være klar over, at man er klar over, at hun er russisk agent (bare vi dog slipper for hendes selvmedlidende vrælen, når tiden kommer til at hive tæppet væk under hende). Spørgsmålet er om GRU ikke også er klar over, at vi er klar over, at osv.

På det spørgende tidspunkt var det uklart om Wilders ville vinde, hvad han ikke gjorde. Det er nok derfor Holland er i fokus i disse spørgsmål - igen en typisk militær tankegang: Hvad sker der med isenkrammet?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty "Nogen" spørger meget!

Indlæg af Thomas Søn Mar 19, 2017 2:33 am

Thomas skrev:.... fortsat

På det spørgende tidspunkt var det uklart om Wilders ville vinde, hvad han ikke gjorde. Det er nok derfor Holland er i fokus i disse spørgsmål - igen en typisk militær tankegang: Hvad sker der med isenkrammet?

An-22 Rushlan (Cock) i Leipzig/Halle for en uge siden.

Den er i Antonov Airlines bemaling - det var transporten af Iskander til Königsberg, der ikke kom længere, hvorfor Nazi-Maries spørgsmål om MLRS til Forsvarsministeren er komplet irrelevant og uinteressant for GRU!

Man skal altså passe på, at man ikke skyder sig i foden med et halvbatteri af forsagere (Tulletåben, Nazi-Marie og Kommunist-Espersen).
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Leder i Berlingske.

Indlæg af Thomas Søn Jul 30, 2017 3:20 pm

Om Nazi-Marie.

Jeg formoder, at "man" gennem mange år har haft sikker viden om, at Marie Krarup er en FSB påvirkningsagent, som er transplanteret ind i Folketinget og Forsvarsudvalget. "Man" så ikke haft nogen interesse i, at drage landsforræderen til ansvar - så længe man har kunnet bruge hende som en kanal til kommunikation af oplysninger, som man ville have, at FSB (nok nærmere GRU) skulle komme i besiddelse af.

Jeg mener (men jeg følger jo ikke med i alt), at jeg var den første, der påpegede, at Marie Krarup er landsforræder. Såmænd ikke, fordi hun formentlig er et dumt svin; men fordi hun logisk må være det:
  1. En tolk ved en ambassade er den, der ved mindst om klassificerede oplysninger: Enten er det oplysninger fra fjenden, som fjenden ønsker skal komme os i hænde - intet i sådant vil kunne overraske fjenden. Eller det er oplysninger, som egen side ønsker skal tilflyde fjenden, hvorfor det heller ikke kan være overraskende for nogen.
  2. De usammenhængende skolestile, hun kalder meninger, er så usammenhængende og selvmodsigende, at det må være et røgslør, hun prøver at lægge ud: Et blad af sandhed begraves bedst i en kompostbunke af sludder. Det er sådan en gang ordsalat, at man kunne formode en mental lidelse (det er det nu også; men det er os andre, der lider under den). Den hypotese må dog forkastes, da så inderligt vrøvl ellers ville have krævet hasteindlæggelse uden eget samtykke - for mange år siden. Ergo: Det må være ond vilje!

Det væsentlige er, at Berlingske ikke havde bragt sådan en leder, hvis ikke det var fordi "man" var trætte af hende og kun vurderede hende som spild af tid og penge. Beskeden til Marie Krarup er ganske klar: Hvis Du ikke har noget at bidrage med, så kan "man" ikke se nogen grund til at holde hånden over hende. Nu er hun så også en forræder overfor russerne, som nok ikke er begejstrede for endnu et forræderi i egne rækker - så hun står derfor i umiddelbar fare for at blive kørt til dyrlægen mhp. aflivning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Nazi-Marie har grebet dybere i Putins værktøjskasse!

Indlæg af Thomas Fre Aug 18, 2017 10:55 pm

Her deler jeg nok mening med resten af befolkningen.
Dem, der kan læse, gider ikke! Dem Nazi-Marie kunne interessere - de kan heller ikke læse og hendes tegneseriefigurer og tændstikmænd er ikke gode.

Det er jo komplet knald i hovedet, at prøve at skille sikkerhedspolitik og EU-politik ad! Tyskland, Polen og de baltiske lande er medlemmer af både EU og Nato, så der kan det ikke lade sig gøre: Skal man lade Finland hænge, fordi de er medlem af EU og ikke af Nato? Skal vi lukke for Norske varer, fordi de er medlem af Nato og ikke af EU.

Det jeg skønner er koens problem er: Putin har fået nogle gevaldige nogen på frakken. Nu vil Nazi-Marie have, at EU skal betale for de tab, som Putin lider p.gr.a. dumhed - ikke på vilkår!
Den eneste rationelle begrundelse er, at den lille ulækre orm og landsforræder til Tulletåben er i problemer, fordi han også har forsøgt at lave pengevask gennem Deutsche Bank. Derfor forsøgte narrehovedet at dolke den totalt overflødige danske krone i ryggen: Det mislykkedes til de grader! Det er svært at knuse en valuta, der er baseret på så stærk en økonomi.

Selvfølgelig er det af vital sikkerhedspolitisk interesse, at der er ordentlige skibs- og jernbaneforbindelser mellem Danmark og f.eks. de Baltiske Lande. Det er jo ikke nordmænd, der slæber flæskesider hjem fra indkøbsturen til København. Danmark skal forsvares ved Peter og Poul-fæstningen i Skt. Petersborg!
Hvem skal foretage den investering? Ja, det skal EU da! Det skal nok få vækst og skattegrundlag i de baltiske lande! Der skal være noget BNP til at betale for det forsvar.

Tilsvarende kan jeg ikke se, at russerne ikke skulle have lov til at bygge Nord Stream 2 (hvad jeg nu ikke tror de gør: De har ikke penge og en fordobling af kapaciteten kan ikke svare sig). Hvis russerne vil sælge deres gas, så skal de få lov til det - det bliver et spørgsmål om pris.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Sv: Marie Krarup

Indlæg af klogeaage 35 Tors Maj 21, 2020 8:04 pm

Din sjæls veninde  bliver snart sparket ud af sine vælgere
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Nahh.....

Indlæg af Thomas Tors Sep 10, 2020 12:12 pm

klogeaage 35 skrev:Din sjæls veninde  bliver snart sparket ud af sine vælgere

Det har hun ikke tænkt sig at vente på! Hun stiller ikke op til næste valg.

Der er nogen, der har haft fat i soen - jeg tror Putin har droppet hende og givet dokumentation på hendes landsforræderi.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Marie Krarup Empty Sv: Marie Krarup

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum