Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:?

Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:?

Indlæg af Thomas Søn Feb 24, 2019 5:34 pm

Klogeaage 35 har gjort mig opmærksom på, at dette forum evt. er blevet hacket.

Det vil jeg anse for rimeligt sandsynligt. Spørgsmålet er imidlertid: Af hvem?

Det er næppe af Nazi-Maries hundeførere i Skt. Petersborg - ud fra den enkle antagelse, at de vil være interesseret i analyser, der er ikke så lidt bedre end deres. Ikke at mine åndsevner er noget særligt; men når man har gået i dansk folkeskole, så må 2 + 2 = 85,2911 +/- 3.000.

I den sammenhæng er der vundet en betydelig præcision ved mit skøn, at 2 + 2 = et eller andet mellem 1½ og 7. Så jeg vil slet ikke udelukke, at narrehovederne er flittige besøgende, da mine uforbindende gætterier er en del mere præcise end deres formørkede bakteriehjerner og skolelærer-genier kan producere.
Jeg forsøger jævnligt at forvirre slige skadedyr; men det svarer til at bringe en smule orden i det savsmuld, der postulerer at være hjernemasse hos Tulletåben. Kan ikke lade sig gøre.

En anden mulighed er, at PET - efter deres chefer nu bliver buret inde skal se at finde en eller anden form for papnæse-produktion til at holde skvadderpanden beskæftiget på det beskyttede (af pænt høje mure) værksted.

Det eneste, jeg gør er at hæfte mig ved:


  • At Trump'en vil have sin MUR - koste, hvad det vil. Beløbet er blevet reduceret til en 1/3, hvilket ikke muliggør en decideret militær invasion i Venezuela; men nok til en beskyttelse af forsyningerne i Columbia. Den MUR bliver bygget af Firestone - en såkaldt dækhistorie.
  • Jeg kikker på Lars Løkkes dumme grin, når han mødes med Trump og Merkel - specielt efter mødet - har vores Statsminister synlige problemer med at holde på alvoren.
  • Jeg hører efter, når Merkel hudfletter den skinhellige skiderik til Pence - og ser, at Helle Thorning stiller sig op og leder heppe-koret og får Christine Lagarde med som ekstra juhu-pige. (Thorning og Løkke har jo hele tiden - reelt - været meget på bølgelængde: Mette Frederiksen er noget langsommere opfattende.)
  • Jeg lægger mærke til, at Tulletåben har udstødt Nazi-Marie og Nulhjerne Vististen og erstattet dem med helt almindelige banksvin.
  • Jeg spekulerer over arrangementet med, at Pestøen skal huse udvisningstruede indvandrere. Pestøen oprettes jo ikke for at blive flugtsikker; men for at være næsten umulig at komme til!
    Det kræver i hvert fald en kommando-operation af kvalificerede folk.
  • Jeg funderer på, hvorfor Rober Müller ikke har sendt/brudt sejlet på den rapport - endnu. Det sammenholdt med notatet fra Deutsche Bank og de oplysninger som banksvinene i Danske Bank - dem med de brækkede arme - eventuelt kan bidrage med. Det sammenholdt med, at flertalslederen i Repræsentanternes Hus er af dansk afstamning.
  • Trumpen er for tiden i Korea for at mødes med Raket-Børge.


Er der en kausal sammenhæng mellem nogle af punkterne eller er det tidsmæssige sammenfald rent tilfældigt? Tja... det kan jeg i følge sagens natur ikke være vidende om; men man skal da være en stor idiot (skolelærer), hvis man ikke inddrager mulighederne i sine betragtninger. Det drejer jo om at samle puslespillet - uden at få alt for mange brikker til overs - dem som Tulletåben IKKE kan flytte rundt på.

Det er på ingen måde nogen garanti for at ræsonnementet er rigtigt - ud fra den betragtning, at Tulletåben har fra naturens hånd meget lidt at flytte på i forvejen.
Man kan også være overraffineret:

Tatiana Troyanos

Det er rigtig at Eboli var blind på det ene øje - og det er da fint, at man i forarbejdet på produktionen har været opmærksom på sagen - problemet er bare, at klappen sidder for det FORKERTE øje.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Nazi-Marie har noget at se frem til.

Indlæg af Thomas Man Apr 01, 2019 10:38 am

Putins personale politik er rimelig kontant.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Nu kommer turen i pressen

Indlæg af Thomas Ons Apr 03, 2019 11:41 pm

til min kampagne mod Nazi-Marie.

Jeg mener, at jeg var den første, der jævnførte hende med Leonore Christine. Vi skal jo have landsforræderne smidt på bålet.

Læg mærke til Søren Espersen, der virkelig puster til flammerne. Han vil sikre sig, at han står med tændstikkerne.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Slå landsforræderen Nazi-Marie

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2019 10:13 pm

..


Sidst rettet af Thomas Fre Jun 24, 2022 9:04 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : Dobbelt post.)
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Slå landsforræderen Nazi-Marie

Indlæg af Thomas Søn Nov 03, 2019 10:13 pm

ihjel!

Det infame skadedyr skal brændes på bålet, så alle de kriminelle indvandrere kan nyde stanken af branket so-flæskesvær.

Nazi-Marie Krarup er og bliver et ondsindet dyr!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Nazi-Marie er STADIG ikke brændt på bålet på Blaagaards Plads!

Indlæg af Thomas Ons Dec 04, 2019 4:16 pm

Tyskerne smider russiske "diplomater" ud efter mord.

Slå landsforræderen Nazi-Marie ihjel!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Marie Krarup genopstiller ikke!

Indlæg af Thomas Ons Sep 09, 2020 3:46 pm

Hendes landsforræderi blev selv Dansk Folkeparti for meget.

Nu er de forklaringer man kommer med i den situation jo aldrig de rigtige. Det er ligesom banksvinet, der vil have mere "Tid til familien".

Søren Espersen forstår ingenting. Hvilket jo heller ikke kan overraske!

Det tyder på, at nogen har haft fat i Nazi-Marie og "lissom antydet", hvad man har på hende - og hun hellere må se at komme ud af vagten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Singapore henretter første kvinde i næsten 20 år

Indlæg af Thomas Fre Jul 28, 2023 11:03 pm

Et godt initiativ!

Nazi-Marie Krarup skal ikke vide sig for sikker!

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Nazi-Marie Krarup kikker på sin (korte) fremtid.

Indlæg af Thomas Man Jan 01, 2024 3:08 am

Den landsforræderiske so og hendes tætte forbindelse til Putler er ekstremt usund.

Jeg foreslog, at FSB's feltmadras blev brændt på bålet på Blaagaards Plads - nærmest for at give lidt smagfuld underholdning til narkohandlerne.

Det er såmænd galt nok, at hun og den anden skolelærer (og voldtægtsforbryder) Søren Pape Poulsen ikke trækkes gennem Københavs gader dagligen - i lænker. Det er såmænd fint nok; men det rette rettersted er jo unægteligt Sergels Torv i Stockholm, hvor svenske forbrydere som Oluf Palme skydes ned.

Det er jo ikke mine forsøg på at indføre bedre smag og god opera har det let.

Sagen er, at stole på Putler er ikke alene risikabelt; men generelt medfører en smertefuld og langtrukken død - beordret af Putler. Putler har så det problem, at det er vanskeligt at finde bygninger i Danmark der er høje nok til at få skolelærere splattet tilstrækkeligt ud på fortovet. Dernæst er Polonium en let fordærvelig vare.

Det er jo ikke mig - eller andre, disse perverse skolelærere skal være angst for: Det er Putler. Det er ham der henretter Wagner skiderikkerne.

Det bringer mig så til Anders Puck Nielsen fra Forsvarsakademiet, der med god sandsynlighed er landsforræder og Putin-klakør. Det siger jeg fordi, han luftede tanken om, at F-16 var operativ allerede i Ukraine. Den udtalelse var så typisk Putin-troldsk. Russerne ødelagde også HIMARS i god tid inden de kom til Ukraine. Anders Puck Nielsen viser russiske propagandas fingeraftryk - og fingeraftryk ændrer sig nu engang ikke med tiden.
Jeg har i årevis haft Peter Viggo Jakobsen - også fra Forsvarsakademiet - der med sin blanding af tendentiøst nonsens og skolelærere selvhævdende vigtighed pådrager sig en opmærksomhed som værende russiske indflydelsesagenter.
I årevis har jeg regnet med landsforrædere i Forsvarskommandoen, dels fordi der er så mange flextumper, der kan overbevises af Danske Banks kriminelle til anlægge en Kreml-venlig hørm, dels fordi det vil være utilgiveligt naivt ikke at regne med den mulighed, at FSB/GRU har placeret deres landsforrædere i Forsvarskommandoen.
Man ser også, hvordan Forsvarskommandoen bliver holdt udenfor den politiske proces.
Alle danske operative styrker kommer nu under Nato-kommando . nogle skal jo holde styr på svenskerne. Dvs. Forsvarskommandoen er reduceret til at være indkøbscentral for anskaffelse af snørebånd til støvler.

Man går politisk udenom det system i Forsvarskommandoen. Det er noget man ordner på gangen under større møder - og dem har der været mange af. I gamle dage var det herretoilettet; men problemet er, at Mark Rutte ikke har adgang til dametoilettet, hvor Mette Frederiksen klarer sine internationale aftaler.


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Andre terrorister:

Indlæg af Thomas Lør Apr 20, 2024 11:44 am

Likvideret af russerne selv.

Der vil næppe være nogen, der bliver dømt ved krigsforbryder domstolen: Russerne vil have likvideret dem for længe siden.

Nazi-Marie Krarup er nok sikker for retsforfølgelse i Danmark; men hun vil formentlig blive likvideret af hendes tilbedte russere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:? Empty Sv: Nazi-Maries køterpilot, Olsenbandens politiassistent eller..:?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum