Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Betyder likvideringen af den iranske general noget?

Go down

Betyder likvideringen af den iranske general noget? Empty Betyder likvideringen af den iranske general noget?

Indlæg af Thomas Man Jan 06, 2020 3:24 am

Nej. egentlig ikke.

Jeg mener, at jeg erfarede, at man havde forlagt en flight F-22 Raptor til Saudi eller Bahrein. Det er en af de oplysninger, som man bagefter ser i et andet perspektiv. Hverken Iraq'erne eller Iranerne har anet, hvad der ramte dem.

Og jo, man har tænkt på konsekvenserne, fordi man nu forlægger 10.000 af 82. Luftbårne.

Trump, han aner ikke hvad han foretager sig - overhovedet.

Det er så fornuftigt nok, at Bramsen trækker de danske styrker ud af Iraq - indtil videre.

Det at enhanced Forward Presence i Lithauen ikke er blevet forlænget tyder på, at man er ved at frigøre personel til omskoling på F-35.

Da USA også forlægger deres Arleigh Burke-klasse til Stillehavet, så skal de erstattes og det bliver formentlig et halvt dusin Huitfeldt'er, der skal smækkes sammen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Betyder likvideringen af den iranske general noget? Empty Jeg kan ikke lade være med at fornemme:

Indlæg af Thomas Ons Jan 08, 2020 9:10 pm

Der foregår en masse i kulissen!

1. Iranske terrorister kryber ud fra kloakken - og skal passe på, for der er mange PKK terrorister løse i Danmark.
  2. Der er stor usikkerhed om hvad USA egentlig vil - Trump hjælper ikke på det. Ikke at han er et svin - hvad han er - men da han ikke selv aner, hvad han foretager sig, så er det svært for andre at tage bestik.
  3. Ret beset er USA's opmærksomhed rettet mere mod Kina p.t.
  4. Jeg véd ikke, hvad Forsvarsministeren véd.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum