Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Uløste problemer.

Go down

Uløste problemer. Empty Uløste problemer.

Indlæg af Thomas Søn Sep 15, 2019 9:35 am

De fleste af løfterne til SF/Enhedslisten vil Mette Frederiksen løbe fra, fordi nazisterne/kommunisterne har - set fra hendes side - tjent deres formål: Nemiig regeringsmagten.
I det omfang kommunisterne gør knuder, så vil der "sive" diverse strafferetslige spørgsmål, som dem Holger K. er blevet konfronteret med: Nemlig deres terroristiske for- og nutid. Der er såmænd et helt pænt bibliotek af overhængende straffesager mod disse afskyelige skolelærere.

Nej, vi taler noget helt andet:

1) Anskaffelse af - efterhånden tror jeg 6 Huitfeldt'er efter princippet er købt af Storbritannien. At de endnu ikke er annonceret skyldes formentlig, at det vil komme til fjendens kendskab - før end det er strengt nødvendigt.
Dvs. hverken USA eller Rusland skal have noget at vide før i allersidste øjeblik.

2) Vi skal også lige have Putin til at slå Nazi-Marie og Tulletåben ihjel. Den seneste ballade med den afhoppede CIA-agent giver jo mindelser om, hvor dårligt Putin har det med forædere. Jeg tror så ikke, at afhopperen er den eneste, man har placeret i Putins indercirkel. Der har ikke været alternativer nævnt, hvilket er naturligt nok. Men netop, at det ikke har været nævnt tyder på, at der er alternative muligheder.
Man skal også have debriefet agenten grundigt, så man ved, hvilke forædere, der er i egne rækker. Trump er jo almindelig kendt til at være Putins lydige og villige redskab.

3) Jeg har, som så mange andre hæftet mig ved den "besynderlige" sammenhæng, der er mellem:
  1. Trumps hoteller.
  2. Internationale lufthavne tæt på.
  3. Forhandlingerne med Danmark/Grønland om benyttelse af luft- og andre havne på Grønland og Island.
  4. Shannon ligger rimelig tæt på hvor Mike Pence opholdt sig i Irland og den skotske golfbane og Prestwick. Jeg kan ikke se, at der skulle være problemer i at USAF oprettede en specialaftale om at oplagre brændstof til deres transportfly og dermed få billigere brændsel.
    Jeg tror konkurrenceparametren ligger et helt andet sted: På Grønland, Island og Færøerne behøver man ikke at afspærre det militære område, hvilket reducerer omkostningerne ved drift ganske betydeligt.
    Afstanden betyder ikke noget for en Galaxy; men det gør den til gengæld for en Globemaster.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34110
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum