Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Iran på terrorliste i EU

Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Iran på terrorliste i EU

Indlæg af Thomas Man Jan 07, 2019 10:34 pm

Hmm... PKK? Som opererer i Danmark?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Tyskland og EU

Indlæg af Thomas Ons Jul 31, 2019 5:04 am

Verteidigungsministerin Annegret Kramp-Karrenbauer: I kan lige så godt vænne Jer til det mundrette navn.

Trumps perverse afpresningspolitik har sine omkostninger - for slet ikke at tale om, at Trump er Putins lydige og villige redskab. At skadedyret så nu er bestukket af Sauderne, det ændrer ikke det store.

Venstre og NB støtter DF's kritik af jødehaderne.

Jeg er faktisk temmelig sikker på, at Ursula von der Leyen har påpeget, at Holger K. Nielsen er en jødehadende, nazistisk terrorist, der burde have været henrettet offentlig for mange år siden.
Det har Helle Thorning fået at vide, så Holger K. kunne holde juleferie som udenrigsminister.
Lars Løkke véd det med sikkerhed også - jeg tror ikke et øjeblik på, at Angela Merkel har forholdt ham den viden.
Nu véd Mette Frederiksen det også.

Det er ved at trække sammen til et mistillidsvotum til Mette Frederiksen!

Der er allerede 63 stemmer imod hende. De Konservative er 12, LA er 4 - dvs. 79. Spørgsmålet er, hvad de radikale 16 vil for så er der 95.
Jeg tror, at man har så godt hold på de radikale (der var jo en minister, der gik p.gr.a. støtten til jødehadende terrorister).

Hvis Danmark et alia sender skibe til golfen, så bliver det IKKE under USA's ledelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty USA sender F-35 til Mellemøsten.

Indlæg af Thomas Tirs Jan 07, 2020 3:38 pm

Jeg havde undret mig over, at det ikke var F-35 der gokkede den general.

Det er så bare et problem, hvor har de målindformationen fra?

Typisk er det klargørerne, der skal øves.

Mon ikke vi snart ser F-35 oprativ i Danmark?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Irans hævn er gået i gang.

Indlæg af Thomas Ons Jan 08, 2020 9:54 am

Tilsyneladende er ingen danske kommet til skade.

Hvad der egentlig er sket er vanskeligt at gennemskue - der er formentlig en forbindelse (eller i det mindste et tidsmæssigt sammenfald) med et uheld ved start fra Teheran af et Ukrainsk fly, der totalhavarerede.

Det jeg hæfter mig ved er to bloggere fra Jyllands-Posten:

  • Güzel - og det er han bestemt ikke.
    Utku Hayri Güzel (f. 1983), er cand.mag. i mellemøststudier og arbejder som virksomhedskonsulent i Aarhus Kommunes integrationsafdeling. Han er født i Tyrkiet, men har boet i Danmark siden han var tre år. I dag bor han i Tranbjerg. Han går ind for reformation af islam, og politisk ligger han til venstre for midten. Han er især optaget af integrationspolitik, islam, mellemøstlig politik, frihedsrettigheder, demokrati og økonomisk ulighed.
  • Yazdani
    Jens Philip Yazdani (f. 1998, Aarhus) er en vred ung mand, som forarges over – og bl.a. skriver om – unges plads i præstationssamfundets uddannelsessystem, klodens kollisionskurs med klimakatastrofen, behandlingen af flygtninge og indvandrere i dagens Danmark, og kapitalismens konsekvenser for vores samfund. Derudover studerer han mellemøststudier (persisk) på Københavns Universitet og er tidligere formand for Danske Gymnasieelevers Sammenslutning (DGS).


Et par terroristsvin, som jeg efter fattig evne hetzer imod.

Nu må man få ryddet op blandt de nazistiske kommunistsvin i SF/Enhedslisten?

Man har tilsyneladende taget sine forholdsregler.

Det ved vi:

  • I nat har Iran affyret mindst 22 missiler mod to amerikanske militærbaser i Irak.
  • På den ene af baserne - Ain Al-Asad-basen - er omtrent 130 danske soldater udstationeret. Den blev ramt af flere missiler kort efter midnat dansk tid. Alle danskere på basen er i god behold, oplyser Forsvaret.
  • Der er på nuværende tidspunkt ikke meldinger om nogle tilskadekomne i angrebene.
  • Det iranske nyhedsbureau Fars skriver i et tweet, at »Irans hævn er begyndt«.
  • Donald Trump har tweetet, at han mener, at »alt er godt«. Han vil udtale sig igen om nogle timer, når det er morgen i USA.


Flere lande - heriblandt Danmark, Canada og Norge - har meldt, at ingen af landenes soldater er kommet til skade i angrebet på baserne. USA har dog endnu ikke bekræftet, at ingen amerikanere er kommet til skade.

Det er helt i overensstemmelse med Trinepigens udmelding.

Nu må man skride ind overfor de nazistiske terrorister i SF/Enhedslisten og de afskyelige skolelærere.
Noget tyder på, at man er i gang!

At den små spruthysteriske Johanne har en meeeeeening om noget som helst? Det troede jeg ellers, at hun havde lært, at det har hun ikke.
Hendes noget forpinte udtryk tyder på det!
At det så formentlig er et sviende angreb på det perverse bøssesvin til Søren Pape Poulsen, det kan ikke siges at være en undskyldende omstændighed. Det er nærmere et hak til indavlskonsulent Pernille Skipper, hvilket heller ikke er en undskyldning.

Hun er det hun hele tiden har været: Et ondt dyr!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Nu begynder tingene at hænge sammen.

Indlæg af Thomas Fre Jan 10, 2020 6:22 am

Det er et nipseri.

Det forklarer:

  • Hvordan Trump er nået til tallet 52 (eller 62), når mål udpeges.
  • Hvorfor der er sendt en wing F-35 til Mellemøsten.
  • Det er et gammelt kneb fra olieindustrien, at få en masse udstyr fløjet ind, som man ikke har den fjerneste brug for: Man véd at konkurrenterne spionerer.
    Man kan tælle en enhed ret nemt et kompagni med udstyr passer i en Globemaster.
  • Vi ser her hvor væsentlig Grønland og Island er: Det nytter ikke ret meget, at folkene kommer frem, hvis de ikke har værktøjet med sig.


Likvideringen af den iranske general ser nu ud til at være et led i en målrettet kampagne, hvor man tager livet af nøglepersoner i Iran.

En ting er sikkert: Det iranske luftforsvar kan ikke håndtere et samtidigt angreb på 52 mål. De véd ikke, hvilke af de 52 mål, der er seriøse. Der er vel 10 flights i den wing, så vi må nok regne med 10 personer til samtidig likvidering med samtidig angreb med 4 fly på andre mål - der bliver ikke tale om større skader, fordi der vil være tale om small diameter bombs.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Trudeau er rasende

Indlæg af Thomas Søn Jan 12, 2020 1:21 am

på Iran!

Hvilket man jo godt kan forstå!

At Iran stadig får U-landshjælp kunne have en sammenhæng med, at der også var svenskere om bord på det fly. Det kan som sådan ikke være Danmarks sag at straffe for nedplafningen. Det kan være, det ændrer sig nu. Canadiere har vi da ikke noget imod?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Amerikansk ubåd gennem Hormuz-strædet.

Indlæg af Thomas Lør Dec 26, 2020 4:43 am

Det undrer, at de har to Tico'er med sig....

Hmm... Georgia er en ombygget Ohio-klasse og benævnes en SSGN og ikke længere SSN. Den har usædvanligt dybe magasiner af krydsermissiler - hvilket Ticonderoga-klassen også har.

Hvis jeg var Irans efterretningschef ville jeg være nervøs, fordi det betyder, at man fra USNavy's side har tænkt sig at smadre Irans atomanlæg.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34081
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Iran på terrorliste i EU Empty Sv: Iran på terrorliste i EU

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum