Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ruslands rolle i verden?

Go down

Ruslands rolle i verden? Empty Ruslands rolle i verden?

Indlæg af Thomas Man Apr 02, 2018 6:52 am

Har de nogen?

Et af disse standard foredrag for amerikanere, som rent faktisk er ligeglade.

Min pointe er her, at han henviser til at Rusland har en økonomi på størrelse af Danmarks.
Den har jeg ikke hørt før; men den har givetvis været smidt i fjæset på russerne. Så som mere end almindeligt nærtagende, så har den svedet noget så grusomt.

Jeg tror ikke russerne fatter at vi såmænd ikke vil invadere Rusland; men lade dem rådne op - som så ofte før. Men hvis/når det går op for dem, så bliver de edderspændt rasende. Sagen er jo, at verden klarer sig så udmærket uden Rusland.

Russerne vil ikke forstå, at vi har det så udmærket med at russerne slår hinanden ihjel - ganske som de plejer. Problemet er om Rusland i det hele taget er en økonomisk konstruktion, der kan bestå - hvilket jeg ikke mener er tilfældet - argumentationen om modsatte har jo ikke overbevist nogen: Mindst af alle russerne.

Men vi går rundt om den varme grød og nævner det ikke. Alle de offentlige debatter går på hvilken rolle Rusland skal spille. Det eneste man ikke snakker om er: Hvem siger at Rusland eksisterer i morgen? Eller om 10 år?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum