Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel.

Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel.

Indlæg af Thomas Tirs Feb 20, 2018 1:31 pm

Nu har Rusland jo altid benægtet, at de har deres lejesoldater.

Mit gæt er, at de bliver hakket ned og smidt i affaldsforbrændingen. Der er aldrig nogen, der finder dem - det viser sig jo, at de skader Putin ved at være hans hans villige og lydige instrumenter.

Problemet for Putin er, at hans hær måske finder ud af, at det nok er smartere for dem at vende kanonerne om og køre mod Skt. Petersborg og Moskva. Russere er jo i almindelighed ikke selvmorderiske. Her er Putin idiot! Det regnes i almindelighed ikke for begavet, at true folk, der kører i kampvogn (en gang i mellem kan den dims jo finde på at virke).

Men selvfølgelig er det ikke noget nyt for dem, der læser her. Det kan jo ikke længere anses for en hemmelighed, at amerikanerne smadrede russerne i Latakya. At de nu sender MiG-31 Foxhound til Syrien.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Så heldige er Nazi-Marie og Tulletåben ikke!

Indlæg af Thomas Lør Feb 24, 2018 1:24 pm

Det bliver meget værre for dem.

De er jo landsforrædere og banksvin!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Nazi-Marie: Ingen tvivl mulig - mere:

Indlæg af Thomas Tirs Feb 27, 2018 12:30 am

Hun er FSB indflydelsesagent!

Fra hendes side på ft.dk - dvs. det er så officielt, som det kan være:

Cand.mag. i øststatskundskab og samfundsfag, Københavns Universitet og Aarhus Universitet, 1996.
Reserveofficer, grunduddannelse (russisk), Svanemøllens Kaserne, fra 1985 til 1987
.

Assisterende forsvarsattache, major, den danske ambassade i Moskva, fra 1998 til 2001.
Det hedder ikke underkop; men assisterende overkop.

Det er så mere end naivt at tro, at man ikke er helt klar over, at hun er Putins villige redskab. Det er lige før jeg tror, at man med vilje har placeret hende i den position for, at hun kunne blive påvirkningsagent.
Som sådan har hun ikke haft adgang til klassificeret materiale, fordi det russerne har fortalt ambassadøren, det vil de have, at ambassadøren (et alia) skal vide. Det man fortæller russerne er det, man ønsker, de skal vide.
Det er lidt som den Spartan, der tog imod de F-15C på Ämari: Man ønskede vidt spredt pressedækning af begivenheden, fordi det er noget russerne med sikkerhed kan gennemskue: Nemlig, at USA har midlerne og muligheden for at bombe Skt. Petersborg med atomvåben. Hvis narrehovederne skulle være i tvivl?

Som sådan har hun næppe adgang til operative oplysninger - det er noget, man under alle omstændigheder vil have begrænset under hensyntagen til de gamle kommunister - hvis man ellers ved, hvad man foretager sig. Det væsentlige er, at hun ikke har stabskursus.
Vi skal heller ikke overse, at der er masser af oplysninger på forsvarets hjemmeside: Det er da tindrende klart, at man ønsker, at det er noget, som russerne skal vide. Det interessante er altid: Hvad er det, der IKKE står?

Man kommer nok sagen nærmere ved at forholde sig til mine gætterier - hvilket enhver med et svendebrev burde kunne gøre. Er det gætværk? Naturligvis er det det! Det er et spørgsmål om videnskabelig metode: Giver konklusionen og analysen en forudsigelsesværdi, der er helt eller delvis rigtig.
Eksperimentets resultat (dvs. lade tiden gå) giver således disse antagelser en uddybning. Det, der er problemet med sammensværgelsesteorier er: Hvor meget information og forudsigelse giver de anledning til?
F.eks. teorierne om udenjordiske skabninger i Area 51. Hvis der virkelig havde været noget om avanceret teknologi fra midten af 1950'erne, så havde vi nok set resultater af det for længe siden. Det nærmeste, vi kommer det er: SR-71. Her kan det forklares, at de blev skrottet: Nemlig de var afsindigt dyre at operere med. Det kan så godt være, at de ikke blev skudt ned; men det betyder ikke, at de ikke skvattede ned.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Så har man fået Uffe Ellemann på barrikaden.

Indlæg af Thomas Tirs Feb 27, 2018 3:31 pm

Landsforræderen Nazi-Marie har udfordret Uffe!

Det var godt nok dumt!

Det bekræfter bare overfor mig, at Nazi-Marie virkelig er en af Putins kommunistiske påvirkningsagenter - ellers havde Uffe ikke vovet sig så langt frem på banen. Jeg anser det som givet, at Uffe via sine forbindelser har kontrolleret, at man véd, hun er Putins påvirkningsagent. Min ræsonnement er ganske godt: Nemlig at det bevis på, at hun IKKE er russisk agent, nemlig at hun er major af reserven netop beviser, at hun er hyret af en "fremmed magt" - hun har overhovedet ikke noget militært eller finansielt overblik eller baggrund (jeg betragter handelshøjskolen som det ultimative "sorte hul" i økonomisk videnskab).

Søren Espersen er en anden type: Han er GRU-agent, hvor Nazi-Marie er FSB. At gøre ham til kommitteret for Hjemmeværnet er en udmærket måde, at holde ham langt væk fra operativt relevante oplysninger - og holde Dansk Folkeparti fra at bruge Hjemmeværnet som Hilfspolizei. Man har formentlig nok på Søren Espersen til at sende ham i spjældet i meget, meget lang tid.
Indtil videre er han mest nyttig til at overbringe ubehagelige nyheder til den russiske hær.

Der er også den omstændighed, at ikke alene bankede man den russiske base i Latakya, da man gav Assad et "gok". Man har også her i denne måned på det nærmeste udryddet de russiske små grønne mænd/lejesoldater i Syrien.
At russerne så har svaret med at sende MiG-31 (Foxhound) til Syrien gav mig lidt undren. Den er nu nok god nok!

Development of the MiG-25's replacement began with the Ye-155MP (Russian: Е-155МП) prototype which first flew on 16 September 1975.[8] Although it bore a superficial resemblance to the MiG-25, it had a longer fuselage to accommodate the radar operator's cockpit and was in many respects a new design. An important development was the advanced radar, capable of both look-up and look-down/shoot-down engagement, as well as multiple target tracking. This gave the Soviet Union an interceptor with the capability to engage the most likely Western intruders (low flying cruise missiles and bombers) at long range.

Det betyder at den bruges som radarovervågning, fordi de russiske missilbatterier (for så vidt som de overlever at blive tændt) ikke kan klare low-level - endnu en russisk fejlinvestering. Det betyder så også - efter de resterende Tonka er koncentreret på Marham - at briterne kan fjerne, hvad det skal være, i Königsberg. Det er ikke tilfældigt at Storbritannien truer med at bombe Assad. Det er heller ikke tilfældigt, at Englands svar på Nazi-Marie (Boris Johnson - samme frisør som Trump) afleverer beskeden. Hvis englænderne fra Akrotiri på Cypern kan give russerne nogen på skrinet. Så kan de også nå Königsberg fra Marham.

Opgøret med Nazi-Marie er blot en anden måde, at fortælle den russiske hær, at de nok hellere må rette kanonerne den anden vej! Sådan som Putin bruger hæren? Det bliver de alene slået ihjel af!

Jeg tror så også, at den seneste skandale omkring Danske Banks pengevask er en finte til Tulletåben. Ikke sådan at forstå, at Danske Bank ikke er dybt kriminel; men det som fanger min opmærksomhed, er: Tidspunktet! Man har givetvis haft detaljeret overblik over den kriminalitet gennem lang tid - vurderet ud fra de tiltalte for Danske Banks valutasvindel slap for alvorlig gittertid. At den valutasvindel så har kostet Danske Bank et ganske betydeligt beløb, det er noget andet.
Nej, det betyder at opmærksomheden og undersøgelserne går i en ganske anden retning: Det er Nordea, der er i søgelyset. Der flyder formentlig en hel del flere sorte penge gennem Nordea end gennem Danske Bank.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Inderlige ord fra Putin til

Indlæg af Thomas Lør Mar 10, 2018 9:34 pm

Tulletåben og Nazi-Marie.

Vladimir Putin har aldrig lagt skjul på sin foragt for afhoppere. Da emnet blev bragt på banen for rullende kamera forud for en spionudveksling i 2010, begyndte den russiske præsident at bande og svovle.

»De har forrådt kammerater, der ofrede deres liv for deres land,« sagde Putin.

I véd jo, hvor opfarende og utålmodigt temperament, han har!

Turen i sommerhuset kan hurtigt blive den behagelige løsning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Putin kan ikke lide

Indlæg af Thomas Tirs Mar 13, 2018 8:35 pm

unyttige idioter.

Så Tulletåben og Nazi-Marie kan allerede se slutningen på deres karriere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Tjoo.... det kunne jo være, at Tulletåben

Indlæg af Thomas Tors Maj 17, 2018 4:30 am

Blev hasteindkaldt til et bestyrelsesmøde i Nationalbanken.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty EU kommissionen og pengevask

Indlæg af Thomas Tors Maj 24, 2018 10:01 pm

Grunden til, at banksvinet - Tulletåben - og de terroristiske narkohandlere i SF/Enhedslisten er modstandere af Bank- og Politiunionen.
De er nemlig simple kriminelle.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Thomas Borgen står også til en "flyvetur"

Indlæg af Thomas Søn Sep 16, 2018 9:19 am

Vi véd jo, hvor opfarende og ondsindet, Putin er!

Hvorfor efterforske et dødsfald, når alle véd, at han havde svindlet Putin.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel. Empty Sv: Nazi-Marie og Tulletåben skal nok blive slået ihjel.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum