Det lukker sig om Nazi-Marie!
Side 1 af 1
Det lukker sig om Nazi-Marie!
Landsforræderen!
Jeg synes, Marie Krarup på bekymrende vis i sin tilgang til Rusland minder om de venstrefløjsere, der i 70erne bagatelliserede forholdene i Sovjetunionen og hellere så appeasement, atomvåbenfri zoner og fodnoter end en reel stærk front mod den kommunisme, man nok havde svært ved helt at omfavne Sovjet-style. Men som man omvendt heller ikke brød sig om helt og aldeles at afvise.
Derved bliver hendes tilgang til Putins Rusland ikke alene tilsvarende apologetisk. Den tager også grusomt fejl i forhold til, hvordan man bedst møder et Rusland og en præsident, der kun taler magtens sprog, kun forstår magtens sprog og kun er i stand til at bøje af for magtens sprog.
Eftersnakkere, derimod, spiser man til morgenmad.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Nazi-Marie sættes på plads.
af Søren Espersen.
Skal vi have en udrensning af endnu en landsbytosse?
Jeg mener så sandelig ikke, at Nazi-Marie er betalt af Putin. Hun er såmænd ganske almindelig landsforræder.
At Nazi-Marie udgiver en BOG? Siden hvornår kan en DF-sympatisør læse???
Hvem har nogen sinde kaldt Dansk Folkeparti nuancerede?
Skal vi have en udrensning af endnu en landsbytosse?
I bogen kalder Krarup bl.a. den vestlige debat om Rusland for »betændt« og siger, at det er umuligt at komme med et afbalanceret indlæg om Rusland »uden at blive udsat for beskyldninger om at være betalt af Kreml«.
Jeg mener så sandelig ikke, at Nazi-Marie er betalt af Putin. Hun er såmænd ganske almindelig landsforræder.
At Nazi-Marie udgiver en BOG? Siden hvornår kan en DF-sympatisør læse???
Hvem har nogen sinde kaldt Dansk Folkeparti nuancerede?
Thomas- Antal indlæg : 34541
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum