Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Løkke ER altså mere snu end de andre.

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Løkke ER altså mere snu end de andre.

Indlæg af Thomas Man Jan 29, 2018 2:40 pm

Der bliver ikke nogen sag!

Det på trods af, at Berlingske og Danske Bank forsøger at piske den op, hvilket vil være meget, meget uklogt af dem. Men sådan er de jo! Dummere end snot. Snot kan i det mindste finde en udvej......


  1. Løkkefonden har et formål, som ingen kan være uenig i! Heller ikke de satanisk ondskabfulde skolelærere. At Løkke bruger sin fritid på at afhjælpe følgerne af lærernes nedværdigende mishandling af andre folks børn.
    Det at være radikal er ikke en holdning: Det er en karakterbrist!
  2. Altså: Løkke har ikke noget personligt finansielt ud af det - tværtimod: Han bruger sin sparsomme fritid til at hjælpe ofrene for Folkeskolen! Det er nok noget, han gerne gør og som er i overensstemmelse med hans sociale engagement.
    Det er da et formål, som Løkke og alle kan stå inde for?
  3. De konservative og Danske Bank skal nok holde deres kæft, fordi Lene Espersen og Brian Mikkelsen så skal til at fortælle om "fiskerpigens" adgang til "kvotekonger" og "lånet" i Brian Mikkelsens sommerhus.... og værdiansættelsen af det. Henholdsvise.
    Det er en debat ingen konservativ kan være interesseret i?
    Specielt ikke socialdemokraterne, der havde et lille problem med Ritt Bjerregaards boligforhold.
  4. Hvordan er det nu lige med Anders Samuelsens private forhold og kriminelle?
    Alvorlig sag Hans Engell? Dig med Dit anstrengte forhold til færdselsloven, whisky i godt selskab og betonklodser? Du ved da godt, hvad der i folkemunde betegnes som "Hans Engell's Plads.
  5. Men det perfekte er Tulletåben!
    Hvordan kan Tulletåben være medlem af Nationalbankens bestyrelse, når han på alle mulige måder i Nordea's interesse forsøger at sabotere løsningen af Nationalbankens opgaver?
    Nationalbanken, der mener det tåbeligt og dyrt at opretholde kronen som selvstændig valuta. Det er det så også; men det bliver Nordea,
    der kommer til at betale - så må de så selv finde en udvej for at fedte tabet af på Putin personligt; men det går vel også?
    Pia Kjærsgaard ville rende rundt på Christiania og personligt lege politibetjent - det var heller ikke smart, når man tager hendes families anstrengte forhold til Dit og mit i betragtning?
    Hvad Tulletåbe? Du ser noget MAT ud?


Fortæl ikke Løkke, hvordan man kører et sogneråd!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Hjort Frederiksen sætter Tulletåben på plads.

Indlæg af Thomas Tirs Jan 30, 2018 4:24 pm

Ib Poulsen er blevet sendt i byen af Tulletåben - nu må han så til at få snor i lænkehunden igen.

Man har givetvis intet sagt til Tulletåben: Han ved godt hvordan et glashus med gennemtræk ser ud - det har tremmer for vinduet.
Her er de politiske argumenter alt rigelige.

Ib Poulsen er nemlig valgt i Skive. Problemet med krigsministeren er, at trænet ligger i Skive og er dermed en af byens største arbejdspladser. Det ville jo ikke være så rart om Ib Poulsen ikke kan rejse hjem. Men venstre i Skive har noget på Ib Poulsen, selvom de har støttet venstreborgmesteren.
Man har altid noget på hinanden i mindre byer - og det man har på Ib Poulsen er formentlig grimt.

Det er alt rigeligt. Man behøver slet ikke at sige noget. At det er Hjorten, der så tydeligt ikke siger noget peger på sammenhængen til forsvarsforliget, hvor jeg var overrasket over, at der ikke stod noget om indkaldelse af værnepligtige til Skive. Som jeg så det, var trænet end ikke nævnt.
Nu bliver det så brugt til at lukke munden på både Ib Poulsen og Nazi-Marie. De værnepligtige skal jo ikke lege politibetjente - de skal være lastbilschauffører.

Jeg har så også givet Messmann sådan en på frakken mht. til Prinsens Musikkorps - foreslog ham, at man krævede det overført til flyvevåbnet. Det kan det så også godt organisatorisk. Om det har været udslaggivende? Aner det ikke; men opera kan meget mere end som så.
Overførslen af Prinsens Musikkorps til Flyvevåbnet ville jo give statsministeren mulighed for at anvende det til repræsentative formål. Det tror jeg ikke ville være populært i Skive, hvis det ikke blev til noget.
Jeg må tilstå, at jeg gav Messmann tipset, fordi jeg véd, at han er en del mindre begavet end han selv tror, så han ville blokere for forslaget.
Det ville da være synd for et udmærket orkester (og der bliver en del øvelsesflyvning - der er to ekstra besætninger til Hercules i forsvarsaftalen).

Ib Poulsen, som jeg holder mig for god til at kende, er decideret åndssvag gik i fælden med begge ben samlet. Han var den éneste, der ikke skulle sætte sig på tværs.

Se Skive Lufthavn ( 56°33'8.44"N,  9°10'13.51"Ø) - ja, en sådan findes rent faktisk - med en bane på 1100 meter. Det er tydeligvis ikke en overvældende god forretning.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at statsministeren rejste med Hercules. At det så var for at hævde dansk ret til at flyve hvor det passer os, det er formentlig det afgørende - alene det, at Challenger'en var sendt med dronningen til Ghana som afledning - det siger en del.
Jeg begynder at tro, at den med Spartan også falder på plads.

Tillerson roste i hvert fald forsvarsbudgettet kraftigt.

Det er netop sådanne småbaner, som vil være perfekte til Spartan - jeg tror en Hercules kan bruges, selvom takstregulativet kun går op til 10 tons; men jeg syntes, at jeg så en Challenger.

Hvor meget det har haft indflydelse? Aner det ikke; men det har måske sikret 100% ydmygelsen af Tulletåben - måske, måske ikke.

Det er jo sådan, at man skal passe på ikke at stille sig hindrende i vejen, når ens fjende står og vakler med lokumssnoren om halsen; men man kan sørge for, at selvmordet bliver udført med størst mulig smerte.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nord Stream 2 er sendt

Indlæg af Thomas Man Feb 05, 2018 12:15 am

i udvalg på ubestemt tid.

Det kan godt tage mange år inden papirnusserne får snøvlet sig færdige.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Hvilke kort sidder Løkke med på hånden?

Indlæg af Thomas Man Mar 26, 2018 1:26 pm

Det er meget svært at vide!


  • Vi kan være rimelig sikker på, at Danske Bank er brudt sammen og har tilstået et eller andet - og nu er politiet behjælpelig.
  • Der er forsvundet ca.70 mia. fra kontantindskud i Nationalbanken - uden at DKK er steget nævneværdigt overfor EUR. OK SEK og NOK har haft stigende vekselkurs; men det, der betyder noget er forholdet til EUR.
  • Hele sagen omkring Nord Stream 2 - her har Danmark fingeren på aftrækkeren. Det tyske socialdemokrati har skullet gennem en medlemsafstemning for at gå med i endnu en Merkel regering. Der er nogen, der er i store vanskeligheder der.
  • Udvisning af russiske diplomater - en i princippet symbolsk gestus - diplomater har man på lager i massevis.
  • Dansk Folkeparti er blevet afblokeret med, at Nazi-Marie (og hvem i alverden kunne finde på at udgive Marie Krarups gymnasiestile, som end ikke er forfattet af hende?) er blevet sat på plads af Søren Espersen. Det er så til at tage og føle på. Med udnævnelsen til kommitteret for Hjemmeværnet har man kunnet få fat i kraven på ham - og få fortalt ham, hvilke kræfter DF ligger og roder med - kræfter, som han slet ikke kan overskue. Den er så rimelig klar.
    Det bemærkelsesværdige er - igen - at Tulletåben slet, slet ikke har noget at sige i den forbindelse. Det tyder på, at man har kunnet dreje armen om på Nordea.
  • Hvis man har både Danske Bank og Nordea i benlås, så begynder formentlig en del af transaktionerne i det britiske bankvæsen at blive en del mere gennemskuelige - for slet ikke at tale om Deutsche Bank, som er den nogenlunde direkte forbindelse til Trump.
  • Bankforbindelsen er væsentlig, fordi det vil have indflydelse på hvilke ejendomme i Storbritannien Kronen kan lægge sin klamme hånd på - og helt enkelt konfiskere!


Det er så én vanskelighed; men nok så interessant er hvilket kort spiller han?
Det er nok rimelig usandsynligt, at han bruger de største kanoner i arsenalet - dem kan man jo få brug for senere......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Theresa May besøger Danmark 9/4 2018

Indlæg af Thomas Tirs Apr 03, 2018 4:01 pm

Datoen er noget uheldssvanger.

Lars Løkke Rasmussen:

  • Jeg forventer, at Theresa May og jeg vil drøfte forholdet til Rusland efter giftangrebet i Salisbury.
    Danmark har nok fået Norge(?), Sverrig og Finland på banen på Storbritanniens side. De 3 baltiske lande har udvist 5 så disse lande kommer på linje med de skandinaviske.
  • Vi vil selvfølgelig også drøfte Storbritanniens beslutning om at forlade EU. Danmark ønsker det tættest mulige bånd mellem EU og Storbritannien. Men det skal være baseret på den rigtige balance mellem rettigheder og pligter, siger Lars Løkke Rasmussen.
    Det er første gang, jeg har set en reference til den gamle aftale mellem Kohl og Thatcher. Den gik - så vidt jeg kan gennemskue ud på: Tyskland ville betale for Storbritanniens medlemskab af Nato til gengæld for Storbritanniens uforholdsmæssige bidrag til Tysklands sikkerhed.
    Når man tager det ynkelige bidrag til sikkerheden, som Tyskland yder, i betragtning, så er det ikke rimeligt, at Storbritannien afkræves yderligere forpligtigelser: Altså er til grin for sine egne penge!
  • Storbritanniens farvel til EU er en realitet, og nu må vi fokusere på at minimere skaderne ved skilsmissen. Derfor er jeg glad for de resultater, der er opnået i Storbritanniens forhandlinger med Kommissionen.
    Sagen er at Frankrig hverken kan eller vil udfylde den sikkerhedspolitisk plads, som Storbritannien har i Tysklands sikkerhed.
    Her skal vi også lige gøre opmærksom på, at man har fået Canada om bord i sikkerhedspolitikken i det baltiske, som er af vital betydning for Tyskland - hvor Tyskland hverken kan eller vil træde i stedet.
  • De historiske bånd mellem Danmark og Storbritannien vil altid bestå. Det gælder ikke mindst på sikkerhed, hvor vi fortsat vil være nære allierede i Nato, siger Lars Løkke Rasmussen forud for mødet med Theresa May.
    Dvs. i denne diskussion er Danmark på Storbritanniens side. Man er fuldt ud klar over, at Tyskland er genneminfiltreret af kommunistiske landforrædere - det er vi også i Danmark; men nu vil vi nok knalde de nazistiske skolelærere ned. Om ikke andet, så for at skaffe et rekrutteringsgrundlag for flere konstabler. Der er 50.000 skolelærere, der hele livet ikke har gjort andet end skade (hvilket Lars Løkke véd alt om gennem sin "Løkke-fond".


Lars Løkke siger aldrig ret meget; men når han siger noget, skal man lytte efter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Løkke besøger/har besøgt Portugal og Spanien.

Indlæg af Thomas Fre Apr 13, 2018 2:21 pm

Efter, at have snakket med Merkel - og (mit gæt) overbragt den gode nyhed, at Danmark og Holland vil kunne være alternativ leverandør på gas, så har han også nævnt vigtigheden af at få integreret det europæiske elnetværk.

Det var i hvert fald det, han talte om, han havde taget op med Portugal.

Problemet med vindenergi er, at den er så svær at styre. Det betyder ikke, at man ikke kan gøre det ved at bruge f.eks. kulkraftværker som regulator; men det betyder, at Germania skal se og få lettet sin fede røv og komme i arbejdstøjet.

Jeg tror imidlertid, at udover energiforsyningen, så har Løkke fyret op under nasalvokalerne mht. modtagelse af amerikanske forstærkninger.

Ikke at Spanien og Portugal ikke er vigtige energimæssigt, fordi skal den importerede gas i land, så skal det altså ske fra Atlantkysten - man VIL IKKE HAVE gastankskibe sejlende som bomber gennem Gibraltar! På sigt skal man naturligvis have gassen fra Nordafrika; men de håndklædehoveder, så kan det tage sin tid.

Det sikkerhedspolitiske aspekt er: USA har brug for de Portugiske og Spanske havne.
Hertil kommer så, at Azorerne, Madeira og Tenerife er vitale som - om ikke andet end - reserver for de Spanske og Portugisiske lufthavne til tankning af de amerikanske transportfly - ellers kan de ikke flyve med fuld last - sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
Disse Atlantisk Øer har så den fordel, at de er relativt nemme at beskytte mod terrorister. Der er satans langt at svømme fra Costa del Sol.

Nu har jeg ikke Lars Løkkes storpolitiske fortrolighed; men vi har altså set, hvordan han tumler Nazi-Marie og Søren Espersen. Løkke er så også den politiker, der har det bedste overblik - i USA og Europa.
Det vil være dumt se bort fra muligheden for at Løkke vil fremme de danske interesser ved at lave en lokumsaftale.
Løkke er ret så åben omkring vindenergien:

Danmark har en vital interesse i, at det tyske elnet er opdateret. Danmark har ligeledes en vital interesse i infrastrukturen fra Holland til Estland. Helle Thorning fik ikke lagt benlåsen på Merkel godt nok - idéen var udmærket; men udførelsen kunne have været mere effektiv. Skulle Tyskland ikke være interesseret i energi til halv pris?
Kan det skade den tyske konkurrenceevne??? Nej, vel?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty JyllandsPosten vrøvler

Indlæg af Thomas Ons Maj 02, 2018 5:51 pm

Som en hashlallende skolelærer.

Løkke sidder såmænd fast nok i stolen - også efter et valg.
Folk kan stemme på LA, Konservative og Dansk Folkeparti alt det, de vil; men alternativet til Lars Løkke som statsminister vil være meget, meget værre for dem.
Alene det, at Socialdemokraterne skal tage bare en lille smule hensyn til SF/Enhedslisten og de Radikale - det er så igen et spørgsmål i hvilket omfang de Radikale og Altenativet overhovedet kommer ind - hvilket skulle nulstille den foreliggende mulighed for, at de Konservative forsvinder.

Socialdemokraterne har ikke den store lyst til regeringsmagten på SF/Enhedslistens nåde. Nazi-svinet Bondo gambler på, at han kan få loven om arbejdstiden ændret efter et valg. Selvfølgelig kan han ikke det.
Hvis Løkke har en fejl, så er det, at han måske - efter Socialdemokratiets mening ikke er brutal nok overfor de miljøfimsende kommunister - her tror jeg så, at man tager fejl.
Løkke har ikke gjort andet end at skubbe stemmer væk fra sig: Til Socialdemokratiet.

LA, Konservative og Dansk Folkeparti får INTET!

Det samme som med SF/Enhedslisten, der heller ikke får andet end ydmygelser fra Socialdemokratiet: Socialdemokraterne ved præcis, hvad prisen er for Lars Løkkes stemmer.

Tulletåben skal nok makke ret! Man har for meget på ham!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Den har Løkke regnet helt godt ud.

Indlæg af Thomas Lør Nov 24, 2018 1:42 pm

De flextumpede skolelærere kan man stole på, som afskrækkende eksempel.

Tulletåben, Bøssesvinet Pape og undermåleren Samuelsen skal nok falde til patten, når de ser, hvad alternativet er.

Socialdemokratiet skal nok blive rolige med hensyn til skattelettelser i Gentofte. Når altså Enhedslisten skal trække dem til Venstre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nu er Putin sur på Løkke.

Indlæg af Thomas Ons Dec 05, 2018 6:08 pm

Det tro fanden, Løkke har formentlig sin klamme hånd på Putins penge.

Men det er jo også sådan at Putins lille luder og banksvin står til omfattende fængselsdomme. Tulletåben har ikke haft meget at sige i nogen som helst forbindelse: Dertil er hans ejers skattesvindel lidt for pinlig.

Samtidig er den snu Løkke så langt nede i den internationale rangorden, at Putin ikke personligt kan bemærke noget. Den åbenlyse foragt for Trump ville være lidt for meget, at vise, at han er sur på Løkke.

Men det leder mig til, at formode at Løkke - når nu finansloven er i hus (og her har finansministeren bedt om frist til mellem jul og nytår) - at der kommer en vedtagelse af et massivt investeringsprogram for forsvaret. Vi taler snildt 20 mia. oven i hatten.

Danmark har jo en fantastisk stærk position, fordi vi har egen olie - og nu vil man lede gas fra Norge til Tyskland. De olieledninger vil blive forsvaret.
Der vil også blive tale om investeringer i Storm Shadow (formentlig).
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nu kan jeg altså ikke læse den analyse:

Indlæg af Thomas Ons Jan 30, 2019 7:16 pm

Jeg nægter ganske enkelt at betale for sådan en gås!

Hvis DF ikke peger på ham som statsminister, nå, så bliver han ikke statsminister igen; men fælderne er lagt!

Hvis de tror Mette Frederiksen vil behandle det landsforræderiske banksvin til Tulletåben blidere, så tager de grusomt fejl.

I kan jo se, hvordan han har pakket de Konservative ind. De er så sikre på, at Socialdemokraterne ikke vil behandle Gentofte og omegn specielt skånsomt.
Socialdemokrater bor jo i alment nyttigt byggeri, som der ikke er meget af i Gentofte. Alle flextumperne skal nok få så grusomt med tæsk.

Venstre kan bare læne sig tilbage og komme med lejlighedsvise opmuntrende tilråb til Mette Frederiksen - når hun har brug for at knuse skolelærere og andre nazister, så kender hun prisen.

Læg mærke til, at nu kommer reformen omkring Forsvaret - fase 2 - den har afventet, at nosserne blev pillet af landsforræderne.
Læg mærke til den brede politiske enighed om flere penge til forsvaret - udover det allerede indgåede forlig.
Man afventede lige, at Brexit gik totalt i smadder og Trump blev fjernet - for den taber holder ikke længe.

Hvor vidt jeg har haft en indflydelse? Måske, måske ikke - men det er påfaldende, at der er sket noget efter, at jeg kaldte Nazi-Marie ved rette navn:
Landsforræder!

Men Løkke er snu nok til at vente til nogen gør det - og så gribe chancen. Han er en mester i fra baglinjen at vente på at bolden hopper og så slå til, når den hænger stille i luften på toppen af opspringet. Løkke er meget sjældent aggressiv og går til nettet med en helflugter: Han venter på, at fjenden dummer sig - og det sker som bekendt med søvndyssende regelmæssighed.

Hold kæft, det bliver dyrt for Nordea!

Når man bestiller mindre og mindre, så må man jo have mindre bevillinger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Løkke lader Samuelsen køre USA for tiden.

Indlæg af Thomas Lør Feb 09, 2019 11:30 am

Bolton er begejstret!

»Storartet diskussion med Anders Samuelsen i dag om Nord Stream 2, russisk aggression i Sortehavet, styrkelsen af Nato og samarbejde i Arktis. Jeg er glad for Danmarks lederskab, hvad angår Iran og Venezuela,« lød det torsdag aften dansk tid i et tweet fra Donald Trumps nationale sikkerhedsrådgiver, John Bolton.

Det kan da godt være, at vi skal bruge nogle flere milliarder på nye skibe - og flere folk. Det skal vi sandsynligvis.

Fint nok. Penge har vi nok af - vi henter dem bare i Danske Bank, som lægger sin klamme hånd på nogen af Putins ærligt og uredeligt stjålne midler.

Jeg begynder at tro på:

  1. Handlen med Qatar om Taifun og Rafele i bytte for Globemaster går nu nok på plads. Den tror jeg Frederika lister igennem - let blinkende med de kønne, skelende øjne.
  2. Danmark får nok sine Spartan - enten direkte fra USA - eller bestilt i Italien (sidstnævnte forekommer stadig mere sandsynligt) - som supplementskøb fra USA.
  3. Jeg tror sgu, det bliver 3 Huitfeldt'er og 3 Absalon - og SM6 missiler til dem + Storm Shadow.
  4. Jeg tror også vi kommer til at stå for en eskadrille Globemaster ... Nato infrastrukturprogram: Bla, bla, bla.....


rofl
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty DF får smæk i en meningsmåling.

Indlæg af Thomas Søn Feb 10, 2019 7:05 am

Nu har de andre borgerlige partier blot at gøre som Lars Løkke siger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Man skal altid høre efter, hvad Løkke IKKE siger.

Indlæg af Thomas Tors Maj 30, 2019 10:28 pm

Ser ikke sig selv som en del af en SV regering. ????

Det var ikke det, han sagde.

Hvis vi nu tager det helt konkret, så vil jeg næppe kunne være minister i sådan en regering under Mette Frederiksens ledelse. Det tror jeg ikke.

Det er Mette Frederiksens ledelse han opponerer imod: Hun aner nemlig ikke hvad hun foretager sig.

Dermed også sagt, at med Lars Løkke som statsminister kunne der dannes en SV-regering. Og så véd LA, Konservative og Nye Borgerlige, at de for alvor bliver hængt til tørre - og de radikale med.

Dette er et frontalt angreb på skolelærerne. EU-valget viste, at København er tabt for Socialdemokraterne - og Århus Nord også.

Det viser sig, at Lars Løkke har to hovedfjender:

  1. Banksvinene. Derfor skal Tulletåben, Samuelsen, Pape er ubrugelige - hhv. Nordea, Nykredit og Danske Bank.
  2. Skolelærerne (hvilket nok skulle give mening hos Socialdemokraterne) og miljøfimserne.


Det betyder ikke, at der ikke er socialdemokrater, der kan bruges som ministre: En Benny Engelbrecht ville f.eks. være en udmærket erhvervsminister - han er (så vidt jeg ved) ikke i lommen på bankerne). Der kan være andre folk, der kan bruges - hvor afstanden mellem Venstre og Socialdemokratiet er mikroskopisk. En Dam som transportminister?

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nu læner Løkke sig tilbage

Indlæg af Thomas Tors Jun 06, 2019 7:02 am

og kikker på, at hystaderne slås.

Løkke véd godt, 48+43=91

Det er så sjovt, at se kattene hvæsse klør i hinanden.

Det er altså ikke tilfældigt, at Løkke på valgkampens sidste dag optrådte på Dansk Metals podium.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Kristian Jensen

Indlæg af Thomas Lør Jun 08, 2019 11:43 am

Skal ikke have noget: Han er banksvin.

Løkke skaffer plads til en Socialdemokratisk udenrigsminister el. lignende. Evt. også en erhvervsminister (Benny Engelbrecht ?).
Spørgsmålet er om Støjbjerget skal være næstformand eller Jakob Ellemann?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty En rød blok er en umulighed.

Indlæg af Thomas Søn Jun 09, 2019 10:52 am

Morten Østergaard stiller sig på tværs.

Socialdemokratiet må nok se sig om efter andre samarbejdspartnere, fordi en S-R-SF-Enhedsliste er om ikke en umulighed, så særdeles vanskelig. Helle Thorning prøvede det - med et tvivlsomt resultat.

Mette Frederiksen må nok give op på et tidspunkt i sommerferien: Hun kan næppe pege på en regering, der ikke har et flertal imod sig.

Hvis Socialdemokratiet vil have bare noget af sin politik igennem, så må de indgå i en koalition med Venstre - hvor der så ikke er plads til de Radikale?....

Lars Løkke sidder imens og nyder en kølig pilsner - og venter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Dårligt nyt til Nordea.

Indlæg af Thomas Man Aug 05, 2019 11:38 pm

Venstres medlemmer af hovedbestyrelsen håber på endnu et Løkke-valg.

Nu placerer han Kristian Jensen på kirkegården.

Hvis Løkke bliver skiftet ud, så bliver det med Jakob Ellemann.

Jeg kan ikke se Mette Frederiksen ønske at banksvinene får mere magt.

Men lad os nu se om ikke livet bliver for svært for Mette Frederiksen som statsminister - udskrive valg? Det tror jeg ikke.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Birthe Rønn er rimelig fornuftig.

Indlæg af Thomas Tirs Aug 06, 2019 12:32 am

Thomas skrev:Venstres medlemmer af hovedbestyrelsen håber på endnu et Løkke-valg.

Nu placerer han Kristian Jensen på kirkegården.

Hvis Løkke bliver skiftet ud, så bliver det med Jakob Ellemann.

Jeg kan ikke se Mette Frederiksen ønske at banksvinene får mere magt.

Men lad os nu se om ikke livet bliver for svært for Mette Frederiksen som statsminister - udskrive valg? Det tror jeg ikke.


På mange måder har hun jjo ret !

Der er jo ikke noget perspektiv i, at redde banksvinene - og lade resten af økonomien skylle ud i lokummet. Tilsvarende er der ingen verdens grund til at holde hånden over skolelærerne - og den Ellemann, der er skolelærer, er sat grundigt af på et sidespor.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Funding i et Venstreblad på Fyn

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Aug 06, 2019 2:53 am

Thomas skrev:Venstres medlemmer af hovedbestyrelsen håber på endnu et Løkke-valg.

Nu placerer han Kristian Jensen på kirkegården.

Hvis Løkke bliver skiftet ud, så bliver det med Jakob Ellemann.

Jeg kan ikke se Mette Frederiksen ønske at banksvinene får mere magt.

Men lad os nu se om ikke livet bliver for svært for Mette Frederiksen som statsminister - udskrive valg? Det tror jeg ikke.


 Venstrefolk taler i disse dage om, at den socialdemokratiske syge har sat sig i deres eget parti. Henvisningen går på de fløjkampe, der rev og flådede i Socialdemokratiet i årtier efter, at Poul Nyrup væltede Svend Auken som formand i 1992.  Og det er da også svært ikke at få øje på lighederne. Stort set ingen i Venstres folketingsgruppe kan i dag gøre eller sige noget uden risiko for, at det bliver tolket ind i et eventuelt kommende formandsgør. Og alle betydningsfulde personer i partiet bliver rangeret efter, hvem de holdt med i formandsopgøret i 2014, og hvem de måtte antages at støtte den dag, Løkke går af.  Det er gift for et parti, men det er situationen i Venstre lige nu, og de flestes fornemmelse er, at vi ikke har set det værste endnu.
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nu fortsætter Berlingske og

Indlæg af Thomas Tors Aug 08, 2019 8:16 am

Thomas Larsen med deres "analyser" af hvilke katastrofer Lars Løkke er ude i.

Det giver en fortrøstning for fremtiden. Berlingske er jo et udtryk for det intellektuelle niveau i Danske Bank - og guder skal vide at det kan blive lavere; men ikke ret meget: Her er Nordea endnu et afskrækkende eksempel.

Socialdemokratiet og venstrefløjen har atter udartet sig til det sædvanlige kællingekvidder (bag scenen er der formentlig udveksling af giftigheder af eklatant perfiditet - hvis man ellers har blot et perifert kendskab til menopausale markeringer - noget, der bør undgås).

Jeg tror faktisk, at Løkke gør det rigtige: Renser lidt ud i det visne ukrudt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Støjbjerget placeret

Indlæg af Thomas Fre Aug 09, 2019 11:02 am

Laaaangt væk.

Marcus Knuth

Trods den tidligere militærmands ønske om at blive forsvarsordfører, måtte han nøjes med et ordførerskab for Grønland og Arktis. Dertil en post som formand for Udenrigsudvalget. Med andre ord endte det med et ikke særlig profileret ordførerskab til Marcus Knuth, der ellers er en af partiets mest populære profiler på Sjælland målt i stemmer. Af flere i Venstre udlægges det som en yderligere ydmygelse af Støjbergs stedfortræder.

Jeg tror simpelt hen ikke, man kan stole på ham. Det kan man derimod på Karsten Lauritzen.

Denne analyse hænger naturligvis på forudsætninger:

  1. Situationen med Grønland er afklaret - også med USA, hvorfor hæren og FKO ikke har en skid at skulle have sagt. Hvad der ikke er afklaret er hærens rolle fremover (i hvert fald ikke i FKO's små og forvirrede hoveder).
    Knuth har formentlig været Livgarden - og de kan da godt bruges i Afghanistan; men nærmere på russerne?
    Med landsforræderen Nazi-Marie væk skal man være lidt forsigtig med hvem man i øvrigt har i som forsvarsordfører.
  2. Med den kommende udvidelse af trænet i Skive er det også godt at have en fra området.
  3. Hæren flytter jo for praktiske formål til Jylland - og de nærmere detaljer skulle nødigt til russernes kendskab - endnu.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Det delte formandskab i Venstre er slut!

Indlæg af Thomas Søn Aug 11, 2019 10:37 pm

Siger Hjorten.

Hmmm.... det kompromitterende på Kristian Jensen har ikke været oppe at vende i den foregående regerings sikkerhedsudvalg. Formentlig fordi dér sad bøssesvinet Pape, som bestemt ikke skulle have noget at vide: Ikke fordi han er en ulækker lummerkarl; men fordi han er Danske Banks lydige og villige (ja, liderlige) redskab.
Man har da ikke haft til hensigt, at give Danske Bank flere virkemidler end de allerede har.

Det lille perverse banksvin til Kristian Jensen har troet, at efter man kom i opposition, så var alting glemt. Det er nok ikke tilfældet, for Hjorten har fået oplysningen gennem FET, som også har et ord at skulle have sagt omkring sikkerhedsgodkendelser. I den forbindelse vil man - med sikkerhed - foretage en undersøgelse af skiderikkens privatøkonomi. Om man fortæller det til PET? Næhhh.... hvorfor skulle man dog det?

Alene Hjortens halvkvædede viser tyder på det: Opfordringen til, at han skulle træde tilbage. Naturligvis siger man ikke: Dit korrupte svin, hæng Dig den nærmeste lygtepæl. Det ville jo bare have forårsaget, at banksvinet sagde: Det kan jeg ikke, der er jordkabel.

Det er én forklaring - der kan evt. være andre; men den stemmer ganske godt overens med, at Tulletåben sidder i Nationalbankens bestyrelse. Hvorfor sidder der et banksvin dér? Jooohh.... fordi det er nyttigt. Man véd da godt, at Tulletåben er Nordea's lydige og villige redskab - så han er den perfekte kanal for vildledende oplysninger.
Det man evt. gør er at vente med en kostbar kursfastsættelse på statsobligationerne til Nordea ikke kan stå for fristelsen til at komme ud af svenske indskudsbeviser. De køber så danske statsobligationer, hvorved Nationalbanken erhverver svenske statsobligationer.
Læg mærke til, at der i august er solgt for 1½ mia. statsobligationer, hvor ½% 2029 er gået til kurs 110 - hvis min hovedregning eller er rigtig.

Derefter knalder man de erhvervede svenske statsobligationer af, så SEK falder ned, hvor den skal være. Det kan så godt være, at det koster et par ører; men sammenlignet med, at hele porteføljen af statobligationer bliver mere værd - fordi SEK reelt falder - så er det værd at tage med.

Det er selvfølgelig et gæt fra min side; men ..... det er man jo nødt til, når folk ikke fortæller en noget - og slet ikke noget rigtigt.

Det man imidlertid skal hæfte sig ved: Kristian Jensen er en zombie og får ikke noget at skulle have sagt.

Lars Løkke har brugt lejligheden til at få renset ud i egne rækker, så han kan blive statsminister på Socialdemokratiske stemmer - Mette Frederiksen får ikke SF/Enhedslisten til at makke ret. Om ikke andet, så fordi man har gode oplysninger (Ursula von der Leyen?)  om disse skadedyrs terroristiske forbindelser.

Læg mærke til, at det ikke har været på tale at SF/Enhedslisten skulle i regering med Socialdemokratiet - i denne omgang.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Thomas Larsen: Danske Banks skingre stemme.

Indlæg af Thomas Man Aug 12, 2019 6:59 am

Hjorten påpeger hvilken ukvalificeret nar Kristian Jensen er.
Det gør han på den måde - ikke ved at tale karsk og dårligt om Kristian Jensen; men ved at fremhæve Lars Løkke.
Dermed siger han også, at Kristian Jensen ikke aner, hvad han foretager sig med den mening Nordea har pålagt ham.

»Det interessante bliver, hvordan Kristian Jensens tilhængere vil reagere på, at Kristian Jensen så tydeligt bliver forsøgt skubbet væk fra magten. Tager de kampen op, kan krisen i Venstre eskalere yderligere. Gør de det ikke, risikerer de, at Kristian Jensen kommer til at fremstå endnu mere svækket og nederlagsramt.«

Det tror jeg er en fejlvurdering af Thomas Larsen.
For 5 år siden fik Kristian Jensen én over snuden - men fik ellers lov til at opføre sig ordentligt. Den går ikke denne gang: Kristian Jensen vil ikke slås mere.

Situationen har ændret sig al den stund, at landsforræderen Marie Krarup er pillet ud - hun skulle fremme Putins pengevask gennem Nordea og det gjorde hun på FSB's gamle metode: True med vold, hvis man ikke makker ret.

Hjorten har ret i, at blå blok ikke eksisterer.

Med sin bemærkning om, at det er »naivt« at tro, at Venstre vil kunne samle det borgerlige Danmark, distancerer Claus Hjort Frederiksen Venstre fra de øvrige borgerlige partier – præcis som Lars Løkke gjorde det efter sommergruppemødet i fredags, bemærker Berlingskes kommentator.

Sagen er, at Venstre ikke vil lade sin politik styres af hvad nu en tilfældig bankdirektion synes den skal være!

»Alle ved, at jeg igennem årene har været varm fortaler for samarbejdet med DF, men jeg har kunnet konstatere, at DF gerne ville bringe Venstre i mindretal og med skadefryd se statsministeren kørt over. Derfor virker det lidt komisk på mig, når vi nu angribes for at svigte blå blok,« skriver han.

Sagt med andre ord: Nordea skal komme til at fortryde, at de fik Tulletåben gjort til formand for Dansk Folkeparti.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nu er den 10 årige statsobligation i kurs 111½

Indlæg af Thomas Ons Aug 14, 2019 1:04 pm

Den er godt nok kun handlet for 200 mio. d.d.; men afkastet er på -½% (efter min overslagsberegning).

Men det betyder, at Nordeas kupforsøg med anvendelse af Kristian Jensen er slået fejl - det kommer der ud af at have så uduelig en idiot af et banksvin som sit lydige og villige instrument. Netop som man troede, at Nordea havde lavet den værst mulige investering i at føre Tulletåben frem, så overgår Nordea sig selv i stupiditet og fremmer Kristian Jensen.

Ak, ak, ak.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Nå så fik Løkke placeret boksehandsken i fjæset på Mette Frederiksen.

Indlæg af Thomas Man Aug 19, 2019 4:31 am

Det var jo hende, der hellere ville regere (hvis man kan kalde det dét?) på mandaterne fra de nazistiske torturbødler i SF (skolelærere) og kommunistiske narkokriminelle i Enhedslisten.

I den sammenhæng er det jo lige meget, hvad Lars Løkke og Venstre mener.

Det påfaldende er også, at det er forbavsende så lidt det perverse bøssesvin til Pape mener - jeg spekulerer på, hvordan sagen omkring den "hadforbrydelse" hans voldtægtsforsøg afstedkom ender - formentlig ingen steder. Det er så bare dybt problematisk hvem Danske Bank vil udpege i det Konservative Folkeparti til at hævde deres kriminelle interesser.

Tilsyneladende har Lars Løkke også fået tævet (udover Kristian Jensen) NB og DF på plads. Sagen er jo, at indvandringspolitikken ikke kan skygge for banksvinenes kriminalitet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34089
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Løkke ER altså mere snu end de andre. Empty Sv: Løkke ER altså mere snu end de andre.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum