Absolut must read
3 deltagere
Side 1 af 1
Absolut must read
http://bitterfissen-bethany.blogspot.com/
Det er lang tid siden jeg har grinet så meget og så længe. Hun er en mand
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Har læst det med megen fornøjelse
Anne Sofie Hermansen er jo en af dullerne: Ulrike Ekelund, Elsebeth Toftmann-Asmussen, Ane Arnth Jensen, Frøsig og hvad vi ellers har af udskrab af finanssektorens slamkiste.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Sv: Absolut must read
Thomas skrev:Anne Sofie Hermansen er jo en af dullerne: Ulrike Ekelund, Elsebeth Toftmann-Asmussen, Ane Arnth Jensen, Frøsig og hvad vi ellers har af udskrab af finanssektorens slamkiste.
Vidste det ville være din smag
Mvh
Cirb
Cirb skrev:Thomas skrev:Anne Sofie Hermansen er jo en af dullerne: Ulrike Ekelund, Elsebeth Toftmann-Asmussen, Ane Arnth Jensen, Frøsig og hvad vi ellers har af udskrab af finanssektorens slamkiste.
Mvh
Cirb
Fordi jeg altid slås med platte vittigheder, perfide bemærkninger og lumre forslag?
Thomas skrev:Cirb skrev:Thomas skrev:Anne Sofie Hermansen er jo en af dullerne: Ulrike Ekelund, Elsebeth Toftmann-Asmussen, Ane Arnth Jensen, Frøsig og hvad vi ellers har af udskrab af finanssektorens slamkiste.
Mvh
Cirb
Fordi jeg altid slås med platte vittigheder, perfide bemærkninger og lumre forslag?
Lad os bare sige, jeg bemærkede en vis gemytternes overensstemmelse.
Gad vide hvem der er inden i "damen" ?
Jan Gintberg ? Jeg mindes ikke at have moret mig så godt, siden han holdt sine taler til nationen
Mvh
Cirb
Cirb skrev:
Lad os bare sige, jeg bemærkede en vis gemytternes overensstemmelse.
Gad vide hvem der er inden i "damen" ?
Jan Gintberg ? Jeg mindes ikke at have moret mig så godt, siden han holdt sine taler til nationen
Mvh
Cirb
Du mener den udprægede mangel på ydmyghed og underdanighed overfor et stupidt selvpromoverende fruentimmer?
For ikke at tale om den udtalte foragt for det intellektuelle niveau, moralske habitus og plastikkirurgisk klamp.
Cirb skrev:http://bitterfissen-bethany.blogspot.com/
Mvh
Cirb
Hvorfor skal jeg altid føle mig som om jeg lige er kommet ind med 4-toget?
Hvem er det der er mand?
doctor- Antal indlæg : 1673
doctor skrev:
Hvorfor skal jeg altid føle mig som om jeg lige er kommet ind med 4-toget?
Hvem er det der er mand?
Ja, jeg forstod heller ikke den konklusion; men det skyldes nok at København ligger på 1.sal for os med 4-toget.
"Wenn's anfängt durch die Decke zu tropfen"
doctor- Antal indlæg : 1673
doctor skrev:"Wenn's anfängt durch die Decke zu tropfen"
Det er det interessante i det her er ikke om man kan få udvidet ordforrådet med med nye skældsord - fra min tid i et rederi er jeg rimelig forsynet.
Nææææ - den gode Anne Sofie Herpes er jo en bankklakør - i dette tilfælde Alm. Brand, der konsekvent har forsøgt at skubbe ansvaret for en ekstravagant og uansvarlig livsførelse og arbejdsgiver over på alle andre
Hun er en Ulrikke, der har fusket sig til en akademisk grad og som mener, at hun dermed har slugt alverdens visdom og dermed er berettiget til at have hånd og halsret over resten af befolkningen.
At den lille Herpes så også er dum - og bemærkelsesværdig primitiv i sin sproglige formuleringsevne (her kom den tilsvindlede akademiske grad ind igen). Jeg har læst noget af hende, hvor hun snakkede økonomi. Der var en kommentar fra en (ikke mig; bare det havde været): ".... nej, hvor sødt!"
Da hun ikke har noget mellem ørerne, så må hun anvende den anden ende til at formulere sig.
Næ - det interessante er, at denne selvpromoverende og useriøse "Vild med Dands elite" af viiiidunderlige sidegadeprostituerede nu møder virkeligheden - og dét gør ondt.
Det dybere liggende problem er, at der for økonomer ikke er en kvaksalveriparagraf. Lægeverdenen, der bestemt har sine anløbne personligheder (Bispebjergs eksperimenter med LSD i sin tid ihukommende) har trods alt en vis mulighed for at skride ind mod kosmetiske operationer med økser udført af fallerede bygningshåndværkere.
Alene den omstændighed, at ethvert indgreb principielt kræver patienten positive samtykke - ellers er det legemsbeskadigelse.
Det princip kunne man godt udvide til finansverdenen. Altså enhver banktransaktion som udgangspunkt er tyveri.
Det vil ikke løse problemet; men noget af vejen kunne man måske komme.
Ja hun har jo ramt et eller andet!
Og hårdt!
Så har Anne Sophie Herpes fået hjælp af bankklakørerne:
Flyttedag
Men den kender vi da.
Så har Anne Sophie Herpes fået hjælp af bankklakørerne:
Flyttedag
Men den kender vi da.
Cirb skrev:
http://bitterfissen-bethany.dk/2011/11/mediemolposen/
http://bitterfissen-bethany.dk/2011/11/en-hjaelpende-hand-fra-bethany-til-michelle-hviidesnit/
Jeg er overbevist - Gintberg er inden i Bitterfissen, og det er edderbankeme det sjoveste fra den kant i 14 år !
Nogen der er frisk på et vædemål ?
Mvh
Cirb
Cirb skrev:Cirb skrev:
http://bitterfissen-bethany.dk/2011/11/mediemolposen/
http://bitterfissen-bethany.dk/2011/11/en-hjaelpende-hand-fra-bethany-til-michelle-hviidesnit/
Jeg er overbevist - Gintberg er inden i Bitterfissen, og det er edderbankeme det sjoveste fra den kant i 14 år !
Nogen der er frisk på et vædemål ?
Mvh
Cirb
Tvivler - jeg har aldrig forstået på Gintberg, at han skulle have indsigt i finanssektoren.
Face reality (Fæces og realkredit)
Lignende emner
» En absolut must-see
» Hvis man absolut vil genoplive en fejltagelse fra Naturens hånd
» B-1B Lancer
» Som påpeget SF/Enhedslisten er kun kriminelle.
» Boligkrisen er laaangtfra slut
» Hvis man absolut vil genoplive en fejltagelse fra Naturens hånd
» B-1B Lancer
» Som påpeget SF/Enhedslisten er kun kriminelle.
» Boligkrisen er laaangtfra slut
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum