Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur!

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur! - Page 2 Empty Putins popularitet er faldende - meget

Indlæg af Thomas Ons Jan 23, 2019 12:02 pm

Det er rigtigt, at svinet kan finde på noget sindssygt.

Problemet er imidlertid, at hæren, der skal udføre det vanvittige, måske finder det mere relevant at udskifte ledelsen. Altså et militærkup.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34541

Tilbage til toppen Go down

Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur! - Page 2 Empty Spar mig for Jyllands-Postens dybsindigheder.

Indlæg af Thomas Søn Jun 30, 2019 9:24 pm

Der er dog en sidebemærkning:

Kun én gang er han ved at eksplodere, og det er, da han bliver spurgt, hvad der egentlig er meningen med Ruslands støtte til Nicolás Maduros korrupte og uduelige styre i Venezuela; det virker, som om interviewerne her berører et emne, som han finder mere pinligt end alt det andet.

Netop for det citeres som noget, der ikke giver mening i sammenhængen:

Det er endnu ét af de tilfælde, hvor Putin har holdt på den forkerte hest. Jeg tror ikke det har været muligt for en russisk ubåd at søge havn i Venezuela.
Det er generelt sådan, at russiske krigsskibe bliver nægtet anløb.
Det tror jeg så også er den egentlige hensigt med Trumps besøg i Nordkorea. Putin leverer ikke noget - uden at få en modydelse. Mon ikke Flæskedrengen er åben for smiger. Kan man få byttet atommagten Rusland ud mod atommagten Nordkorea - så er meget vundet.
Thomas
Thomas

Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur! - Page 2 Empty Putin har i det mindste en form

Indlæg af Thomas Tirs Jan 19, 2021 3:23 pm

for humoristisk sans.
Thomas
Thomas

Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur! - Page 2 Empty Sv: Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur!

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum