Hold da kæft, hvor blev Putin pissesur!
2 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Putins popularitet er faldende - meget
Det er rigtigt, at svinet kan finde på noget sindssygt.
Problemet er imidlertid, at hæren, der skal udføre det vanvittige, måske finder det mere relevant at udskifte ledelsen. Altså et militærkup.
Problemet er imidlertid, at hæren, der skal udføre det vanvittige, måske finder det mere relevant at udskifte ledelsen. Altså et militærkup.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Spar mig for Jyllands-Postens dybsindigheder.
Der er dog en sidebemærkning:
Netop for det citeres som noget, der ikke giver mening i sammenhængen:
Det er endnu ét af de tilfælde, hvor Putin har holdt på den forkerte hest. Jeg tror ikke det har været muligt for en russisk ubåd at søge havn i Venezuela.
Det er generelt sådan, at russiske krigsskibe bliver nægtet anløb.
Det tror jeg så også er den egentlige hensigt med Trumps besøg i Nordkorea. Putin leverer ikke noget - uden at få en modydelse. Mon ikke Flæskedrengen er åben for smiger. Kan man få byttet atommagten Rusland ud mod atommagten Nordkorea - så er meget vundet.
Kun én gang er han ved at eksplodere, og det er, da han bliver spurgt, hvad der egentlig er meningen med Ruslands støtte til Nicolás Maduros korrupte og uduelige styre i Venezuela; det virker, som om interviewerne her berører et emne, som han finder mere pinligt end alt det andet.
Netop for det citeres som noget, der ikke giver mening i sammenhængen:
Det er endnu ét af de tilfælde, hvor Putin har holdt på den forkerte hest. Jeg tror ikke det har været muligt for en russisk ubåd at søge havn i Venezuela.
Det er generelt sådan, at russiske krigsskibe bliver nægtet anløb.
Det tror jeg så også er den egentlige hensigt med Trumps besøg i Nordkorea. Putin leverer ikke noget - uden at få en modydelse. Mon ikke Flæskedrengen er åben for smiger. Kan man få byttet atommagten Rusland ud mod atommagten Nordkorea - så er meget vundet.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum