Sabre Strike
Side 1 af 1
Sabre Strike
Der er nogle små bitre bemærkninger til russerne.
Den video er lavet mhp. russerne - for at der ikke skal opstå "misforståelser" - hvis jeg ellers udlægger OL Peter N-i-e-l-s-e-n's dumme grin rigtigt. Jeg tror faktisk han hedder det! Det er sådan lidt en bemærkning til alle klakørerne.
Alene det, at han s-t-a-v-e-r, så selv den trægeste russiske efterretningsofficer får dét rigtigt - det ville da være en begyndelse. Ingen "misforståelser" her. Der er også det lille spil med den grundigt gennemhullede gamle T-64.
Om det er i Tyskland eller Polen - det tror jeg, man vil lade russerne tænke lidt over.
- Det er en skydeøvelse på Spangdalem i Tyskland. På samme tid som de øvrige øvelser.
- Bemærkningen om hvor dejlig meget krudt tyskerne havde - den er ikke tilfældig. Den er til russerne: Vi har masser af krudt - rigtig meget.
- Det er også bemærkelsesværdigt, at der er tale om dansk, polsk og amerikansk bataljon. De bruger samme ammunition.
- Der er så også en antydning af, at amerikanske forstærkninger kan indgå direkte på kompagniplan - hvor meget af det er gas og hvor meget der er reelt - det vil man åbenbart lade russerne spekulere lidt på.
- Altså masser af ammunition, fælles skydning. Situationen taget i betragtning kan man næppe komme i højere beredskab. Ammunitionen er faktisk udleveret. Man er klar, hvis russerne skulle finde på at gøre noget dumt.
- Det jeg så hørte var, at ikke alene deltog PzH2000 og Paladin; men også morterer - dvs. de kære russere må være forberedt på, at der ligger infanteri også - og russerne kan ikke afsidde deres.
Den video er lavet mhp. russerne - for at der ikke skal opstå "misforståelser" - hvis jeg ellers udlægger OL Peter N-i-e-l-s-e-n's dumme grin rigtigt. Jeg tror faktisk han hedder det! Det er sådan lidt en bemærkning til alle klakørerne.
Alene det, at han s-t-a-v-e-r, så selv den trægeste russiske efterretningsofficer får dét rigtigt - det ville da være en begyndelse. Ingen "misforståelser" her. Der er også det lille spil med den grundigt gennemhullede gamle T-64.
Om det er i Tyskland eller Polen - det tror jeg, man vil lade russerne tænke lidt over.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum