Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Israel og Nato.

Go down

Israel og Nato. Empty Israel og Nato.

Indlæg af Thomas Fre Jun 24, 2016 12:49 am

Gad vide hvilke terroroplysninger Nato har fået af Israel?

Og hvad Israel har fået at vide om deres gamle terrorister?

Det er nok den bedste måde at få kommunistiske terrorister udleveret til Israel - gennem Nato. Meget praktisk med et kontor i hovedkvarteret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og Nato. Empty Et underligt sidelys.

Indlæg af Thomas Fre Jun 24, 2016 5:53 am

Thomas skrev:Gad vide hvilke terroroplysninger Nato har fået af Israel?

Og hvad Israel har fået at vide om deres gamle terrorister?

Det er nok den bedste måde at få kommunistiske terrorister udleveret til Israel - gennem Nato. Meget praktisk med et kontor i hovedkvarteret.

Anders Fogh.

Man skal lægge mærke til datoerne for dekorationerne. Specielt 2014 har krævet et større knaphul.
Bulgarien, Rumænien, Holland og Ukraine. ... Storbritannien.
De baltiske ligger 10 år før.

Hmmm.... hvis man ved, hvor gasledningerne går - eller skal gå.
Det, der jo er sket, er, at der via Tyrkiet er åbnet for gas til Ukraine fra Rusland. Ukraine importerer i dag ikke gas fra Rusland - det er kun transit til EU.

Hmm... han havde en plan om et European Air Force.

On 19 December 2013, Rasmussen was invited to speak at a periodic meeting of the European Council by the Prime Minister of the UK, David Cameron, in opposition to plans proposed by the External Action Service of HRUFASC Catherine Ashton to create a European Air Force composed of surveillance drones, heavy transport airplanes, and air-to-air refuelling planes. This plan was supported by France, Spain, Italy, Poland and Germany who together have QMV majority.
Condor er ikke nævnt med et ord. Men de tanker..... kan ikke have været ham fremmede.
Det var i marts 2013, at en Condor ved en "fejl" landede i Billund.

De Condor skal nok på en eller anden måde være rodet ind i det. Det, der bare får mig til at spekulere er, at forbindelsen til England efterfølgende er blevet anerkendt. Der kan være en forbindelsen via Helle Thorning (så dårligt taler de jo heller ikke sammen). Hun er socialdemokrat og gammelt EU-parlamentsmedlem - så der er muligvis en forbindelse.

Nu er Stoltenberg også socialdemokrat.

Det næste, der har undret mig er det fornyede bidrag til kampen mod terror i Syrien og Irak. Fra Incirlik.

Det undrede mig, hvor oplysningerne til at fælde bomber skulle komme fra. Tidligere har det nok været efterforskningen af jødemordet, som har krævet så man SF "spidser" til at miste hovedet. Palæstinensere vil jo naturligvis stikke alle andre for at slippe for udlevering til Israel. Omvendt vil PKK stikke alt og alle: ISIS og palæstinensere bl.a.
På et eller andet plan vil det rode Israel ind. Mossad vil vide en hel del om PKK - omvendt kan tyrkerne nok furnere jøderne med interessante detaljer - som de bare ikke kan lempe af direkte.
Nu er PKK jo de gamle i Enhedslisten. Søren Søndergaard.

Jeg undrer mig også over at sagen om jødemordet ikke er afsluttet. Den havde jo ellers været rar at klappe kage på. Der må med andre ord til stadighed komme nye oplysninger.

Når man så så hvor entusiastisk den israelske præsident er - han griner jo som en flækket træsko.
Hvordan man så får pillet de Mistral-klasse fra egypterne - det ved jeg ikke.
Men det er tydeligt, at det er Stoltenberg, der er kommet med store gaver i form af efterretninger. Det bliver grimt for de "grønne partier".

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og Nato. Empty Militærhjælp fra USA

Indlæg af Thomas Ons Sep 14, 2016 7:08 am

Jeg ved ikke, hvad Israel har gjort for USA.

Men det er rimelig mange penge. Israel har brug for adgang til nyeste våben.

Men hvad kommer der den anden vej. Min luskede fornemmelse er, at med sin vidt forgrenede efterretningstjeneste - og med gode forbindelser til Tyrkiet (på trods af Erdogan), så vil palæstinenserne - i egen interesse - forsyne Israel med ganske gode informationer.

De vande er så rørte, at ingen andre end jøderne kan fiske i dem.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Israel og Nato. Empty Sv: Israel og Nato.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum