Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når politik gør ondt :-(

Go down

Når politik gør ondt :-( Empty Når politik gør ondt :-(

Indlæg af Gorrion Tors Jun 16, 2016 8:28 pm

Britisk parlamentsmedlem død efter angreb
http://www.dr.dk/nyheder/udland/britisk-parlamentsmedlem-doed-efter-angreb

Det er virkelige en tragisk dag for demokratiet, vores fælles meningsdannelse og debat, og troen på et Europa med værdier som vi alle værner om....uanset om vi er for eller imod EU....eller måske står med et ben i begge lejre som mange af os nok gør. Dette er et forfærdende angreb hvor alt dette for en stund og måske for altid vil være mærket af at Jo Cox betalte den ultimative pris for det hun troede på og kæmpede for.
Hele Europa bør flage på halv for denne politiker, kvinde og Mor...som så brutalt blev myrdet midt i historieskrivningen om EU's, og ikke mindst Englands eftermægle, hvad end det ender med efter et valg.
Det her har rørt mit hjerte dybt, og jeg blev nød til at skrive et eller andet her på debatten, selvom vi nok er få der læser med.

Jeg håber virkelig man finder en måde at ære hende på, et Jo Cox frimærke måske, en stensætning, et billede på en britisk mønt....et eller andet stort!

Derudover er der en familie bag denne kvinde som bør have alt hvad de har brug for resten af deres liv!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum