Journalister vinder i Højesteret: Nu offentliggør vi MRSA-smittede svinefarme
Side 1 af 1
Journalister vinder i Højesteret: Nu offentliggør vi MRSA-smittede svinefarme
http://www.dr.dk/nyheder/indland/journalister-vinder-i-hoejesteret-nu-offentliggoer-vi-mrsa-smittede-svinefarme
Et landbrug der i forvejen er i knæ, får nu endnu et skub ned i gylletanken.
Og selvfølgelig skal det frem hvor der er MRSA.....og i det hele taget burde de ikke have lov til at levere vare til forbrugere!
Personligt går jeg uden om Dansk svinekød da ca 60% af de danske svin har denne resistente bakterie.
Kender heldigvis flere der arbejder i Sverige og de køber deres svinekød der som er fri for mrsa. og så bestiller jeg lidt med.
Mrsa grisefarme skal lukkes....man kan bare se hvad der sker med de mennesker der bliver smittet, de bliver jo isoleret fuldstændigt fra lægebesøg og hospitaler.
Det er jo ganske alvorligt.
Et landbrug der i forvejen er i knæ, får nu endnu et skub ned i gylletanken.
Og selvfølgelig skal det frem hvor der er MRSA.....og i det hele taget burde de ikke have lov til at levere vare til forbrugere!
Personligt går jeg uden om Dansk svinekød da ca 60% af de danske svin har denne resistente bakterie.
Kender heldigvis flere der arbejder i Sverige og de køber deres svinekød der som er fri for mrsa. og så bestiller jeg lidt med.
Mrsa grisefarme skal lukkes....man kan bare se hvad der sker med de mennesker der bliver smittet, de bliver jo isoleret fuldstændigt fra lægebesøg og hospitaler.
Det er jo ganske alvorligt.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Lignende emner
» Coronavirus i selvsving ?
» Mette Frederiksen.
» Putlers gummibåd forsvarer mod journalister
» Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske
» Thorning offentliggør fuld afgørelse fra skattesagen.
» Mette Frederiksen.
» Putlers gummibåd forsvarer mod journalister
» Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske
» Thorning offentliggør fuld afgørelse fra skattesagen.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum